جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1769
  • 0

عضومجمع تشخیص مصلحت نظام :

برخی یاران امام از"مبارزه"به"سازش بادشمنان انقلاب"تغییرموضع داده اند

بالاگریوه - محمدحسین صفارهرندی بیان این‌که مواضع عده ای از یاران امام(ره) تغییر کرده است، گفت: برخی در انقلاب مردم را دعوت به مبارزه با استکبار می کردند، اما امروز مواضع آنها تغییر کرده است و حرف از تعامل با دشمنان می زنند و سازش را در برابر مبارزه طرح می کنند.

بالاگریوه -محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شب گذشته در جمع مردم تبریز در مسجد امام خمینی(ره) شهرک یاغچیان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان، اظهار داشت: مردم در این انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.
مشاورعالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش آفرینی مردم آذربایجان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان و تبریز در عرصه های مهم انقلاب، در پیروزی و تداوم آن نقش مهمی را ایفا کرده اند، دفع فتنه خلق مسلمان، در دفاع مقدس و 8 و 9 دی مردم تبریز حضور به موقع داشتند.

به گزارش بالاگریوه به نقل از رسا عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت حماسه 9 دی سال 88، تصریح کرد: مردم تبریز با خلق حماسه 8 دی با بصیرت خود، سهم مهمی در تبیین اهمیت به صحنه آمدن ملت در 9 دی را داشتند، این حضور یک رکورد جدید در عرصه حضور حماسی ملت در انقلاب بود.
وی با بیان این‌که مردم ایران در 9 دی 88 به صحنه آمدند تا حساب خود را از فتنه گران و هتاکان به به ساحت امام حسین(ع) جدا کنند، افزود: مردم با این حضور خود صف خود را از هتاکان جدا کردند.

صفارهرندی بصیرت را راهنمای ملت در خوادث کشور دانست و تأکید کرد: مردم در انتخابات پیش روی مجلس حضوری فعال همراه با بصیرت و تکلیف مداری خواهند داشت، این انتخابات عرصه تشخیص تکلیف ملت است.
وی حضور در انتخابات را یک عبادت و مجاهدت است دانست و آن را همانند حضور در صحنه های دیگر انقلاب از جمله جبهه های جهاد و حماسه 9 دی عنوان کرد و افزود: انتخابات مشخص کننده سرنوشت یک ملت و کشور است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکل عمده انتخابات را فقدان احزاب سیاسی بارز در کشور دانست و ابراز داشت: راه تشخیص اصلح در انتخابات بصیرت افزایی در میان مردم است، احزاب مورد اعتماد برای مردم در عرصه سیاست وجود ندارد.
وی با تاکید بر پرهیز از بحث های تعصبی و جناحی در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: برخی منتسبان به بیت امام راحل، آدرس غلط به مردم می دهند، نباید به دنبال چهره های خاصی باشیم که خود را به جایگاه های مختلف منتسب کرده و بر مردم تحمیل می شوند.

صفار هرندی با بیان این که در ایام انتخابات وسوسه ها و هیاهوهای زیادی در اطراف ما است؛ خاطر نشان کرد: برخی ادعا دارند که نباید انقلاب از بیت امام (ره) دور شود، این ادعای باطل و خلاف سخن امام خمینی(ره) است، ایشان همیشه می فرمودند که رفتار مرا با ارزش های انقلاب بسنجید.
وی با بیان این‌که مواضع عده ای از یاران امام(ره) تغییر کرده است، افزود: برخی در انقلاب مردم را دعوت به مبارزه با استکبار می کردند، اما امروز مواضع آنها تغییر کرده است و حرف از تعامل با دشمنان می زنند و سازش را در برابر مبارزه طرح می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: نباید فریب نام و هیبت شخصیت ها را خورد، برخی ها دم از امام راحل می زنند، اما از آرمان ها و ارزش ها انقلاب و نظام دور هستند.
وی با تأکید بر این‌که در انتخابات نباید فرصت یارگیری به دشمنان بدهیم، ابراز داشت: دشمن به دنبال نفوذ و وارد کردن گزینه های خود در عرصه های حساس کشور است، مردم باید با انتخاب اصلح در برابر یارگیری قدرت های پلید استکباری بایستند.

وی شورای نهگبان را نعمتی برای حفظ انقلاب و مصونیت آن در برابر خطرات و رخنه ها دانست و افزود: شورای نگهبان مهم ترین سد در برابر رخنه ها و نفوذ دشمنان است، امروز نفوذ آرمان های انقلاب در فراتر از مرزهای کشور سبب هراس دشمن شده است.
صفار هرندی خاطرنشان کرد: اکنون شاهد صدور ارزش های انقلاب در کشورهای منطقه از جمله یمن، عراق و سوریه هستیم، زمانی عده ای شعار «نه غزه نه لبنان» سر می دادند، اما ارزش های انقلاب فراتر از مرز های کشور نفوذ کرده است.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید