شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1764
  • 0

رئیس کمیسیون ویژه برجام :

پرچمداران فتنه جدیدافرادی با ظاهر و سوابق انقلابی هستند

بالاگریوه - دکتر زاکانی : افرادی که ظاهر انقلابی و سابقه انقلابی گری دارند پرچم دار فتنه جدید درشرایط پیچیده امروز هستند واین افراد یا دست از باورهای خود برداشته اند یا پیروزی خود را در گذشتن از مکتب امام راحل می دانند.

بالاگریوه - علیرضا زاکانی شب گذشته در مسجد امام حسین (ع) کرمان در جمع اصولگرایان این شهرستان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اندیشه های امام خمینی (ره) در کشور به ثبات رسیده و در خارج از کشور نیز موفق بوده، گفت: ریزش های پس از انقلاب کسانی بودند که از امام (ره) سیلی خوردند و به دنبال انتقام از ایشان، درمقابل ملت ایران و مقام معظم رهبری جبهه تشکیل داده اند.

ترویج اسلام ناب محمدی توسط امام حقانیت مکتب اسلام را ثابت کرد

رئیس کمیسیون ویژه برجام مجلس افزود: قبل از انقلاب برخی به دنبال قیام نبودند ودرعرصه سیاست ورود پیدا نکردند بلکه می خواستند فساد را ترویج دهند تا به قول خود زمینه ظهور را آماده سازند و عده ای هم که وارد این حوزه شدند، تفکرات ناسیونالیستی والحادی را ترویج می کردند.

وی اظهار کرد: با ترویج اسلام ناب محمدی (ص) توسط امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حقانیت مکتب اسلام به اثبات رسید اما متحجران قبل از انقلاب علیه رژیم طاغوت فعالیتی نداشتند و منافقین هم حرکت های کوچک مسلحانه انجام می دادند.

جریان نفاق با نام امام خمینی (ره) و ظاهری انقلابی در مقابل اندیشه امام ایستاده اند

زاکانی تاکید کرد: امام (ره)پس از پیروزی انقلاب سلطه ستیزی را با شعار "نه شرقی و نه غربی" همچنین استقلال از ابرقدرت ها را به عنوان رویکردی جدید مطرح نمودند.

این نماینده مجلس اذعان کرد: لذا ابرقدرت ها و سیلی خوردگان از این انقلاب در خارج از کشور مانند آل سعود نیز به دنبال انتقام گرفتن از جمهوری اسلامی ایران می باشند.

وی بااشاره به مشکل آفرینی جریان نفاق در داخل کشور بیان کرد: این افراد با ظاهر انقلابی و به اسم امام خمینی (ره) در مقابل اندیشه و تفکر امام ایستاده اند.

افراد با سابقه انقلابی پرچم دار فتنه نوین در شرایط پیچیده امروز هستند

نمانده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اسلام آمریکایی قصد دارد با پرچم امام وارد شود و خانواده امام خمینی (ره) باید هوشیار باشند تا مورد سواستفاده این جریان زخم خورده قرار نگیرند.
وی افزود: فتنه نوین در شرایط پیچیده امروز ظهور کرده است و افرادی که سابقه انقلابی گری دارند پرچم دار آن هستند که یا دست از باورهای خود برداشته اند یا پیروزی خود را در گذشتن از مکتب امام راحل می دانند.

پیروزی مکتب امام بستگی به نزدیکی یا فاصله از تفکرات ایشان دارد/باید عملکردها ومیزان تبعیت از رهبری بررسی شود

زاکانی با تاکید براینکه پیروزی مکتب امام به نزدیکی و فاصله گرفتن از اندیشه های ایشان بستگی دارد، خاطرنشان کرد: فرزندان امام تجربه 37 سال گذشته را دارند و رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند با فاصله گرفتن از اندیشه های امام سیلی خواهید خورد.

وی افزود: عده ای از فرامین رهبری و امام فاصله گرفته وفرمایشات ایشان را در جامعه عملیاتی نکرده اند و تفکرات خود را در جامعه نشر داده اند که باعث بروز مشکلاتی شده است لذا باید عملکردها و تبعیت یا عمل نکردن به فرامین رهبری بررسی و مدنظر گرفته شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه سیلی خورده های اندیشه امام در کشور نفوذ یافته اند، اذعان کرد: عقبه این جریان تا آمریکا و اسراییل بر می گردد و در فتنه 88 شاهد بودیم که رادیوی رژیم صهیونیستی مردم را تشویق به شرکت در انتخابات و رای دادن به موسوی می کرد.

نیروهای انقلابی باید با ظرفیت بالا برای ترویج گفتمان انقلاب و مکتب امام وارد شوند

زاکانی بااشاره به اینکه امروز نیروهای انقلابی بیشتر از زمان پیروزی انقلاب است، تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی جامعه به ساختار جدیدی از نیروی های حزب اللهی برای ترویج گفتمان انقلاب نیاز داریم.
وی تاکید کرد: جبهه انقلاب اسلامی دارای آمادگی برای خدمت و فداکاری است و بصیرت و تقوا دارد لذا نیروهای انقلابی باید با ظرفیت بالا وارد شده و مکتب امام را ترویج دهند.

عده ای در پی ایجاد دوگانگی کاذب بین اصولگرایان هستند

زاکانی در ادامه بااشاره به انتخابات سال 92 اظهار کرد: نیروهای اصولگرا به دلیل تفرقه، فرش قرمز را زیرپای رقیب پهن کردند که با چنددهم درصد آرا به پیروزی رسید.
این نماینده مجلس با بیان اینکه اکنون شرایط حساسی در جامعه حاکم است، تصریح کرد: اصولگرایان به دنبال توجه و تعامل در مسائل با یکدیگر نیستند بلکه در پی ایجاد دوگانگی کاذب در جامعه می باشند.

شعار اعتدال و حذف تندروها با هدف ایجاد دوگانگی و حذف نیروهای اصیل انقلابی مطرح شد

وی بیان کرد: وحدت اصولگرایان از طرف دوستان دنبال می شود هرچند عده ای به دنبال ایجاد دوگانگی بین آنها هستند اما نتیجه ای نخواهند گرفت.
این مقام مسئول ابراز کرد: عده ای با مطرح کردن شعار اعتدال و حذف تندروها در دوجریان، در پی ایجاد دوگانگی و اختلاف در بین نیروهای انقلابی و با هدف تثبیت خود در جامعه بودند تا عده ای را با شعار اصولگرایان معتدل به سمت خود بکشانند که جریان تندرو اصلاحات نیز با چراغ خاموش از آنها حمایت کرد که در حقیقت هدف آنان حذف نیروهای انقلابی وارزشی اصیل هستند.

زاکانی با تأکید بر اینکه دشمنان خارجی دنبال ضربه زدن به مردم به عنوان حامیان انقلاب هستند، تصریح کرد: این افراد با این فشار می خواهند مردم را به جریان کاذب اعتدال بکشانند.

برخی کسانی که از انقلاب سیلی خورده اند خود را برای انتخابات مجلس و خبرگان آماده می کنند

این مقام مسئول در ادامه افزود:در جامعه کنونی افرادی که از انقلاب اسلامی ایران سیلی خوردند با یکدیگر متحد شده و دست به دست یکدیگر داده اند و البته خود را برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری آماده می‌کنند و با هزینه‌ کردهای بسیار زیاد معنوی و مادی مصمم هستند که از تمام امکانات موجود در کشور قانونی و یا غیر قانونی بهره ببرند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه این دسته از افراد بر خلاف قانون حرف می زنند، ابراز کرد: در این خصوص به عنوان مثال می توان به هاشمی رفسنجانی اشاره کرد که شورای رهبری را مطرح کرده است که برای سخن ایشان چنین ماده ای در قانون اساسی نداریم.

مدیر مسئول نشریه پنجره در ادامه با اشاره به اینکه در جامعه امروزی افرادی در دانشگاه حضور دارند که اندیشه های امام خمینی را قبول ندارند ، بیان کرد: این اشخاص با نام امام راحل به دنبال مقابله با اندیشه های معظم له هستند.

مضحک است که در دانشگاه فقط اصلاح طلبان برای مناظره دعوت شوند

این مقام مسئول با اشاره به مناظره دو فرد اصلاح طلب در دانشگاه شهید باهنر کرمان ، ابراز کرد: همانطور که می بینید در نهاد مقدس دانشگاه فقط افرادی را به مناظره دعوت می کنند که از خودشان هستند و این مسئله خیلی مضحک است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروزه خط نفاق بسیار پیچیده است، عنوان کرد: در جامعه امروزی فتنه گران حامی خط امام شده اند و اینگونه مطرح می کنند که هاشمی در انتخابات مجلس خبرگان می آید که جلوی انحرافات از خطوط امام خمینی را بگیرد.

وی با بیان اینکه اصولگرایان باید منشور اصولگرایی را مد نظر قرار دهند ، ابراز کرد: اصولگرایان نباید برداشت‌های شخصی را مطرح کنند و همانطور که سه عالم بزرگ آیات عظام یزدی، مصباح و موحدی کرمانی نظارت لازم را بر اصولگرایان دارند و این مسئله نشان می دهد که افراد این حزب از نظر فکری جریان را تغذیه کرده و در بین اصولگرایان حاکم هستند.

اصولگرایان باید جبهه واحد تشکیل داده و بر محور اصول و مبانی حرکت کنند

زاکانی در ادامه افزود: همه گروه‌های اصولگرا باید با انجام کارهای جمعی، همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند و با اتحاد و انسجام خود موجب شکل‌گیری جبهه واحد اصولگرایان در کشور شوند.

رییس کمیسیون ویژه برجام با اشاره به اینکه شهرستان های اصولگرا نباید به پیام های تفرقه انگیز توجه داشته باشند ، ابراز کرد: اصولگرایان باید بر محور اصول و مبانی حرکت کنند که این موجب تسریع در فعالیت اصولگرایان در کشور خواهد شد.

افراطیونی که شعار اعتدال سرداده اند به دنبال استفاده از بخش خصوصی برای مقاصد شخصی هستند

این مقام مسئول یادآور شد: در دورن کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی ابزار و وسایل دولتی در امر انتخابات موثر است و در تمامی سطوح نیز از آنها استفاده می کنند همانطور که دستگاه های اجرایی به دنبال استفاده کردن از بخش خصوصی برای مقاصد انتخاباتی خود هستند این افراد شعار اعتدالی می دهند در حالی که به شدت افراطی عمل می کنند.

مدیر مسئول نشریه پنجره با بیان اینکه اینگونه افراد امید به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دارند، اذعان کرد: در حالی که هم اکنون افرادی مسئولیت و پست دارند که با پرچم به نام رهبری در مقابل اندیشه های معظم له قرار گرفته اند و ذره ای توجه به مواضع رهبر معظم انقلاب ندارند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب گفت: معظم له فرموده اند جنگ در دوران کنونی با همه سختی ها در مقابل شرایط کنونی جهاد اکبر است، این نشان می دهد که ما مسئولیت بزرگی را به دوش داریم و باید در این زمینه با وجود تمامی مسائل و مشکلات از آرمان های انقلاب دفاع و البته حمایت کنیم.

زاکانی در ادامه افزود: در استان کرمان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رقابت جدی نابرابر بین اصولگرایان و جریان مقابل وجود داشت لذا مردم این استان باید در این خصوص تلاش و همت بیشتری داشته باشند.

باید در مجلس از کسانی که به دنبال مبارزه با فساد اقتصادی هستند حمایت کافی شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رانت‌خواران شعار مبارزه با مفاسد اقتصاد سر می‌دهند، اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی کمیته ای از نمایندگان مجلس وجود دارد که به دنبال مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند که باید از آنان حمایت کافی و وافی شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در مذاکرات هسته ای آمریکا زیر بار برجام نمی رود ،بیان کرد:اما مسئولین دولتی ایران تهدید ها و تحریم های این دولت را توجیه کرده و توجه به سیاه نمایی های اخیر آمانو نیز نمی کنند.

مسئله PMD آب نبات اهدایی برای خوشحالی کاذب در برخی افراد است

زاکانی با تأکید بر اینکه در پی‌ ام‌ دی لکه‌گذاری کرده اند، اظهار کرد: با این کار می خواهند هر زمان که خواستند بازگرددند و در این زمینه نیز افرادی در داخل کشور به دنبال تنش زدایی با عنوان واگذاری هستند و لذا pmd را بستند چرا که داشته های زیادی را در مذاکرات ژنو به دست آوردند و این در حالی است که عمده تحریم های برداشته نخواهد داشته و در حقیقت pmd اهدای آب نباتی برای ایجاد خوشحالی کاذب در بین برخی افراد است.

رئیس کمیسیون ویژه برجام باتاکید براینکه اصولگرایان باید وحدت داشته باشند،بیان کرد: موسوی خوئینی‌ها از سران اصلاحات دو سال قبل این موضوع را مطرح کرده بود که لاریجانی را با قول ریاست مجلس از اصولگرایان جدا کرده و در آنها شکاف ایجاد می کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپس هاشمی رفسنجانی و رییس دولت اصلاحات مسئله جذب ناطق نوری و لاریجانی را مطرح کردند اما لاریجانی از مواضع قبلی خود برگشته و وحدت با اصولگرایان را اعلام نمود.    منبع: راه دانا

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • متخصص
    • 5 دی 1394 11:37
    • 0
    نقل قول: الف
    در پلدختر هم مردم بایدهوشیار باشند بعضی ازکاندیداها فقط برای فساداقتصادی به مجلس نروند،و شورای محترم نگهبان هم مثل کوه استوار درمقابل فتنه و فساد ایستادگی کندو باپا فشاری جلوی این افرادرا که نفوذی و صاحب نفوذ هستند بگیرد .
    سلام البته این فسادها هم از کله گندها بر می اید ، نمایندگان استانهای محرم که نمی توانند وارد این گروه ها بشن،البته نمی زارن کسی از بیرون وارد این جریاهای خرابکاری اونا بشه یعنی تنهایی خوری!!!!فقط تنها
    • الف
    • 29 آذر 1394 15:49
    • 0
    در پلدختر هم مردم بایدهوشیار باشند بعضی ازکاندیداها فقط برای فساداقتصادی به مجلس نروند،و شورای محترم نگهبان هم مثل کوه استوار درمقابل فتنه و فساد ایستادگی کندو باپا فشاری جلوی این افرادرا که نفوذی و صاحب نفوذ هستند بگیرد .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید