پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
انتخاب سردبیر / انتخابات
شناسه خبر: 1758
  • 0

همگام با انتخابات (21) - امام جمعه پلدختر :

مسئولان امنیتی با اهانت کنندگانِ انتخاباتی برخوردکنند

بالاگریوه – امام جمعه پلدختر درخطبه های نمازجمعه این هفته ازمسئولان امنیتی خواست با اهانت کنندگان به رقبای انتخاباتی و حامیان آنها که توسط برخی کاندیداهای دیگر و یا حامیان آنها انجام می گیرد برخوردکنند.

بالاگریوه – امام جمعه پلدختر درخطبه های نمازجمعه این هفته بااشاره به حساسیت هائی که در موضوع انتخابات  وجود دارد ازمسئولان امنیتی خواست با اهانت کنندگان به رقبای انتخاباتی و حامیان آنها که تویط برخی کاندیداهای دیگر و یا حامیان آنها انجام می گیرد برخوردکنند.


حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری با اشاره به سالروز شهادت دکترمفتح  وبحث وحدت حوزه و دانشگاه و همچنین ضرورت وحدت درمیان مسلمانان جهان تصریح کرد: آنچه دشمنان اسلام و مسلمانان از آن واهمه دارند و درصدد وارد آوردن خدشه به آن هستند « وحدت مسلمانان » است .و دانشگاهیان و حوزویان بایستی درکمال همدلی و صمیمیت فرصت  بهره برداری  وایجاد اختلاف بین این دونهادرا به دشمن ندهند.

وی حوزه و دانشگاه را مغزهای متفکرجامعه عنوان و خاطرنشان کرد: البته وحدت باید حول محور ها و یک سری اصول و مبانی همچون اسلام، قانون ، نظام اسلامی و ولایت فقیه باشد.
خطیب جمعه پلدختر درخصوص دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت:مسئولان و دست اندرکاران امر انتخابات بایستی تلاش کنند به دور از هیاهوهای سیاسی بستر برگزاری یک انتخابات سالم را با حضور ومشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.

سوری درادامه خطبه های نماز جمعه با انتقاد ازبرخی کاندیداهای احتمالی که به جای تبیین برنامه و توانمندی های خود ، به دیگررقبا و یا حامیان آنها اهانت می کنند تأکید کرد: به هیچ عنوان نباید دربرنامه کاندیداها اهانت به دیگران باشد و ازآنجا که انتخاب حق مردم وامتیازی است که درپرتودین اسلام و انقلاب اسلامی برای آنان حاصل گردیده و هیچ کس نمی تواند آنان را ازاین حق محروم کند ، لذا مسئولان امنیتی بایستی اجازه بوجود آمدن زمینه تخریب نامزدهای انتخابات را به دیگررقبای آنان ندهند و آرامش و امنیت را که لازمه ی  برگزاری انتخاباتی آبرومند و درشأن نظام جمهوری اسلامی است فراهم کنند.


حجت الاسلام و المسلمین سوری با اشاره به سکوت مجامع حقوق بشری درقبال قتل عام مسلمانان وشیعیان نیجریه گفت : درحالی حامیان دروغین حقوق بشر ، مجامع حقوق بشری وحتی برخی دنباله های داخلی و ایادی استعمار و تعدادی از رسانه های کشور ما درمقابل کشتاربی رحمانه هزاران مسلمان بی گناه نیجریه سکوت کرده اند که برای  کشتن حدود صد نفر درفرانسه اعتراض رسانه ای جهانی راه انداختند و اقدام به روشن کردن شمع و چراغ کردند.

امام جمعه پلدختر درپایان خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه شهرستان پلدختر نیاز به ساختمان دادسرا دارد گفت: با توجه به اینکه بنا به گفته مسئولان دادگستری شهرستان اعتبار و بودجه ساخت دادسرا تأمین گردیده ازمردم و خیرین خواست تا نسبت به تهیه زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان دادسرا مساعدت کنند. 

 

نمازگزاران پلدختری پس ازاقامه نماز باراهپیمائی درخیابان قدس وسردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل، و مرگ برآل سعود کشتار مسلمانان نیجریه را محکوم و ازمجامع بین المللی خواستند نسبت به قتل عام مسلمانان عکس العمل نشان دهند.        عکسها ازبلوطستان

تبلیغ

نظرات

    • ناشناس
    • 16 اسفند 1394 13:17
    • 0
    با سلام به همه دوستان
    بنده به عنوان یک شهروند ازشجاعت و شهامت آقای سوری امام جمعه شهرستان پلدختر تقدیر و تشکر می کنم. آقای سوری با این سخنان بحق خود نشان داد که تحت تاثیر افراد قرار نگرفته و وظیفه اصلی خود که دفاع از حقوق ملت پلدختر رو بجا آورده است.
    به عنوان یک شهروند افتخار می کنم در شهری هستم که چنین امام جمعه عادل و شجاعی دارد. امیدوارم در زندگی موفق و پیروز باشید
    • سید محبی
    • 7 بهمن 1394 19:31
    • 0
    امام جمعه عزیز و دوست داشتنی خیلی خوب مسایل را مطرح می کنند همه باید در جهت ارامش انتخابات تلاش کنیم هیات نظارت هیات اجرایی مدیریت شهرستان و دستگاه قضایی تخلفات اجتماعی ُسیاسی زودهنگام انتخابات را رصد کنند قانون همه وظاپف کاری نهادهارا بخوبی تشریح کرده است توجیه وبیشگیری بهتر ازدرمان است برخورد اخرین کار است
    لازم است بصورت یکنواخت با کاندیداها برخوردشودنه سلیقه ای
    اردو کشی خیابانی کاندیداها ُبرگزاری جلسات متعددهمه کاندیداها خلاف قانون است بایدبا همه برخوردشود نه شخص وطیف خاص
    • سید
    • 4 دی 1394 16:57
    • 0
    ما مثل گروه خونی می مانیم که همه گروه خونها به ما می خورند ولی ما به هیچ  گروه خونی نمی خوریم ،یعنی همه بایدبه ما رای بدهند ولی هیچ یک ازما نباید به کاندیدای دیگری رای بدهد .
    • الف
    • 29 آذر 1394 01:41
    • 0
    من هم با کامنت اصولگرا موافقم بعضی کاندیدها هیچی در چنته خود ندارند فقط در صدد تخریب دیگران برای جمع اوری رای خود هستند کاندیدی که به دیگران حمله میکند که اگه من جای فلانی بودم اله میکردم بله میکردم فقط دروغ است و از حاج اقا سوری امام جمعه محترم هم تشکر و تقاضا داریم باکمک دستگاه های امنیتی جلوی اهانت و قلدری بعضیها که خود را برتر از دیگران میدانند بگیرد، سپاس از بالاگریوه .
    • فعال اصولگرا
    • 27 آذر 1394 18:13
    • 0
    مهم ترین بحث امام جمعه محترم پلدختر درخطبه های نماز این هفته موضوع تأمین امنیت انتخابات وضرورت برخورد دستگاههای امنیتی با کسانی بود که درتبلیغات خود به دیگر کاندیداها اهانت می کنند.
    اما بسیار جای سوال است که سایت بیان روزکمترین اشاره ای به این موضوع مهم نکرده است.
    =============
    توضیح بالاگریوه
    باسلام
    این نظر را بایستی برای سایت بیان روز ارسال می کردید تا خودشان جواب بدهند.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید