پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست / انتخابات
شناسه خبر: 1748
  • 0

همگام با انتخابات (18) - امام جمعه پلدختر درجلسه شورای سلامت شهرستان :

برخی معاونین و کارمندان پلدختر به نفع کاندیدائی خاص تبلیغ می کنند

بالاگریوه -حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری درجلسه شورای سلامت شهرستان پلدختربا انتقاداز فعالیتهای تبلیغاتی برخی معاونین و کارکنان ادارات پلدختربه نفع یک کاندیدای خاص گفت : سزاواراست این افراد به جای تبلیغات انتخاباتی به وظایف اداری و رسالت خود بپردازند.

امام جمعه پلدختر گفت: برخی معاونین و کارکنان ادارات به جای تبلیغات انتخاباتی به وظایف اداری و رسالت خود بپردازند.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری در جلسه شورای سلامت شهرستان پلدختربا انتقاداز فعالیتهای تبلیغاتی برخی معاونین و کارکنان ادارات پلدختر به نفع یک کاندیدای خاص گفت : نمی شود ما زمینه حضور مردم را فراهم کنیم اما ازطرفی برخی ادارات در راستای تبلیغ به نفع کاندیدای خاصی گام بردارند.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: برخی معاونین و دست اندرکاران اداری به نفع کاندیدای خاصی تبلیغ می کنند و کسی هم به آنها نمی گوید بالای چشمتان ابروست.
وی با بیان اینکه نباید از امکانات اداری به انحای مختلف وازجمله تبلیغ انتخاباتی استفاده شود ،تصریح کرد: در حوزه اداری نمی شود از وظایف خود غافل و درمانده شویم اما به تبلیغ انتخاباتی بپردازیم.
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه چرا باید به نفع کاندیدای خاصی تبلیغ شود،گفت:سیاست زدگی خوب نیست و باید زمینه حضور بانشاط مردم فراهم شده و از وظایف اصلی غافل نشویم.
وی افزود: هرکس ادعای دین کرد مومن نیست و در تمامی سطوح ازجمله بهداشت و درمان باید به آموزه های دینی و توصیه های معصومین و ائمه علیهماالسلام توجه وعمل شود.

سوری با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان تنها شبکه بهداشت و درمان مسئولیت ندارد افزود: همه دستگاهها و ادارات باید با تعامل و همدلی در راستای پیشگیری از بیماریها و رعایت و ترویج مسائل بهداشتی گام بردارند.
امام جمعه پلدختربابیان اینکه نظافت شهرازپیش شرط های بهداشت و درمان است و شهرداری بایددر این زمینه شهررا تمیز نگه داردگفت : نظافت شهرخواسته و مطالبه عموم مردم است ونباید اجازه داده شود دام در کوچه و خیابان ذبح شود.

حجت الاسلام سوری درانتقاد به سخنان یکی از مسئولان که مردم تخلفات را به ما گزارش بدهند تصریح کرد: اگر قرارباشد مردم بروند و کشیک بدهند تا شاید تخلفی رامشاهده کرده و گزارش بدهند پس در این بین اداره دامپزشکی چه کاره است؟   

دسته بندی: سیاست / انتخابات
تبلیغ

نظرات

    • الف
    • 25 آذر 1394 22:32
    • 0
    چرا بعضی کاندیداها بقیه کاندیداها را بی لیاقت و خود را بالاتر و حتی در بعضی محافل ادمهای دارند که هی بگویند فلانی رد صلاحیت میشود و با این طرفند مردم را فریب داده تا شاید دور خودشان را شلوغ کنند ولی غافل از اینکه خودشان هم ممکن است رد صلاحیت شوند و .................. شورای محترم نگهبان باید روی اینگونه افراد ............بیشتر کلیک کند،باتشکر ازمدیر بالاگریوه
    • الف
    • 25 آذر 1394 09:03
    • 0
    سلام به امام جمعه محترم 
    بعضی از افراد ادارات که ریاست را از دست داده اند یا برای اینکه به میز ریاست برسند غیر از این که با کاندید خاصی هستند در وقت اداری هم برای انها تبلیغ می کنند و در بعضی جاها حق و ناحق هم میشود .
    • م؛ میردریکوند
    • 24 آذر 1394 20:10
    • 0
    باسلام و احترام مطلب فوق به نقل از بالاگریوه در وب سایت فرهنگی و اجتماعی تژگاه انتشار یافت.
    سپاس ازبرادر احمدی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید