پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1746
  • 0

عضو مجلس خبرگان رهبری :

بااتهام زنی به نیروهای ارزشی و انقلابی میدان برای دشمن بازمی شود

بالاگریوه - نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان با اتتقاد از اتهام زنی برخی به نیروهای انقلابی، تاکید کرد که چنانچه اتهام زنی ها به نیروهای ارزشی ادامه پیدا کند میدان برای دشمن باز می شود و آسیب های زیادی متوجه انقلاب اسلامی خواهد شد.

بالاگریوه -آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که دشمن در حال طراحی و برنامه ریزی برای نفوذ است، از توهم خواندن پروژه نفوذ توسط عده ای انتقاد کرد و گفت: افراد باید دقیق تر به مسائل گذشته و حال انقلاب بیندیشند.
وی افزود: در هیچ زمانی ازعمر انقلاب دشمن از این که بخواهد در تار و پود نظام جمهوری اسلامی نفوذ کند دست از تلاش برنداشته است، دشمنان در طول این سال ها همواره در صدد آسیب زدن به انقلاب اسلامی بوده و از هرگونه تلاشی در این مسیر دریغ نمی کنند.
نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی با بیان این که دشمن به این نتیجه رسیده است که نمی تواند به وسیله جنگ، تهدیدها و تحریم ها انقلاب اسلامی را از پای در آورد، اظهار داشت: با توجه به این مسأله دشمن می خواهد از طریق نفوذ که تنها راه باقی مانده برای او است اهداف خود را اجرایی کند.
وی ادامه داد: دشمن از دشمنی خود صرف نظر نکرده است، تصور این که اگر در مسیر خواسته های دشمن حرکت کنیم آنها دست از دشمنی و خصومت برداشته و آرام می شود بسیار عوامانه بوده و به معنای واقعی کلمه غفلت محسوب می شود.
آیت الله عالمی با بیان این که باید با هوشیاری کامل از غفلت پرهیز کرد، ابراز داشت: با روشن بینی، بصیرت و اقدام مناسب باید راه های نفوذ و روزنه ها را بر دشمنان بست، مسؤولان باید فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و آن را عملیاتی کنند.
وی با اشاره به سخنی از رهبر انقلاب مبنی بر این که« تخطئه بسیج و اتهام تندوری به نیروهای ارزشی و انقلابی تکمیل پروژه نفوذ است» عنوان کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی یعنی نیروهایی که به نظام و انقلاب، اندیشه های امام راحل و اندیشه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب وفادار باشند.
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر قرار است که نیروهای ارزشی و انقلابی افراطی بوده و عملکرد آنها ناصحیح باشد، یعنی این که باید در برابر دشمن کوتاه بیاییم؛ این که عده ای می گویند باید در برابر دشمن دست از افراطی بودن برداشت مقصودشان این است که در برابر دشمن باید نرم بود که خلاف آموزه های اسلام است.
وی اضافه کرد: اگر این اتهام زنی ها ادامه پیدا کند میدان برای دشمن باز می شود و کسانی که همانند کوه در برابر دشمن ایستاده اند و اجازه نفوذ دشمن را نمی دهند کنار گذاشته می شوند؛ باید توجه داشت که در 36 سال گذشته دندان دشمن توسط همین افراد انقلابی و ارزشی شکسته شده است.
آیت الله عالمی با بیان این که هیچ گاه دشمن از عافیت طلبان و کسانی که در گوشه ای نشسته اند آسیبی ندیده است، گفت: دشمن از کسانی ضربه خورده که در برابر آنها مقاومت کرده و ایستاده است، نیروهای ارزشی و انقلابی اجازه نداده اند که آب خوش از گلوی دشمن پایین برود. منبع: رسا

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید