پنج شنبه، 9 فروردین 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1743
  • 0

اطلاعیه انتخاباتی

قابل توجه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی درلرستان

« بالاگریوه » درنظر دارد در مهلت قانونی تبلیغات رسمی کاندیداهابه معرفی نامزدهای انتخاباتی دوره دهم مجلس شورای اسلامی حوزه های انتخابیه خرم آباد و پلدختر بپردازد.

قابل توجه داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم حوزه های انتخابیه پلدختر و خرم آباد

« بالاگریوه » بعنوان یک پایگاه خبری - تحلیلی پربیننده دراستان لرستان و دارای مجوز رسمی از هیأت نظارت برمطبوعات وزارت فرهنگ وارشاداسلامی درنظر دارددرمهلت قانونی تبلیغات رسمی کاندیداهابه معرفی نامزدهای انتخاباتی دوره دهم مجلس شورای اسلامی حوزه های انتخابیه خرم آباد و پلدختر بپردازد.
این پایگاه خبری - تحلیلی با هدف شناساندن کاندیداهای محترم به مردم حوزه های انتخابیه خرم آباد و پلدختر وکاستن ازبارهزینه های تبلیغاتی کاندیداها درنظردارد ازتاریخ آغاز زمان رسمی تبلیغات قانونی داوطلبان به معرفی نامزدهای محترم انتخاباتی دوره دهم مجلس شورای اسلامی مبادرت نماید.
براین اساس ازکاندیداهای محترم دعوت می‌شود درصورت تمايل با لحاظ شرایط ذیل‌نسبت به تهیه و آماده‌سازی یک فقره رزومه مکتوب مبادرت کرده تا پس از اعلام به سایت بالاگریوه ارسال یا تحویل نمایند .
ملاحظات:
1- دراین وبسایت صرفاًرزومه کاندیداهائی که به صراحت وشفافیت درارتباط باپایبندی خودبه اصول ومبانی نظام ، التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه وقانون اساسی اعلام موضع نمایند منتشرخواهدشد.
2-مطلب ارسالی بایستی تایپ شده و به ایمیل سایت بالاگریوه ارسال گردد.
3- ارسال یک عدد عکس رنگی 4*3 جهت درج در متن مکتوب الزامی است.
4- فضای اختصاص یافته به هر نامزد عینا با سایرین یکسان خواهد بود.
5- مطالب ارائه شده از ناحیه نامزدها صرفا دیدگاه ایشان خواهد بود و بالاگریوه  نسبت به آن مسئولیتی نخواهد داشت.
6- داوطلبان محترم بایستی حداکثر تا 3 روز  قبل از زمان اعلام آغاز تبلیغات رسمی مطالب خود را به سایت بالاگریوه  ارسال کرده باشند.
7- هرگونه استفاده ابزاری ازعناوين افراد و شخصيت‌ها، هر نوع مغايرت مطالب ارسالي با معیارها وقوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی، هرگونه توهين ياافترا به افراديا گروهها و بالاخره هر نوع حمايت از افراد، گروهها و جريانات سياسی منحرف و معاند نظام جمهوری اسلامی ممنوع بوده و طبعا باعث عدم انتشار مطالب ارسالي خواهد شد.

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظرات

    • علی
    • 18 بهمن 1394 01:35
    • 0
    اقای احمدی از شما سوال میکنم که مگر نه انکه شواری محترم نگهبان  طبق قانون و بر اساس  نظارت استصوابی صلاحیت کاندیدها را برسی کرده و همه به قاطعیت و انقلابی بون و سازش پذیر نبودن شواری نگهبان واقفند و شواری نگهبان بر اساس التزام به اسلام و ولایت فقیه رای به صلاحیت کاندیدها داده مگر غیر از اینه...
    و سوال من از شما اینکه شما چه جواب به خدای احد و واحد خواهی داد. مگر نه انکه پیامبر اکرم فرموده اند مکه بالاترین حرمت و شرف را دارد اما عزت و ابروی مومن از کعبه نیز بالاتر است. واقعا چرا با ابروی افراد مومن بازی میکنید.واقعا بعض و کینه تا این حد. خدا همه ما را از شر شیطان به دور بدارد
    ===== ===
    بالاگریوه
    ازشما سوال می کنیم ایا احساس کرده اید درجایگاهی هستید که درمورد اهمیت و نقش شورای محترم نگهبان به ما درس بدهید ؟
    شما که قصد داشته اید وانمود کنید که خیلی اهل رعایت مسائل شرعی و مقید به احکام دین و آیات و روایات هستید اما دم خروستان بیرون زده و با همین چندجمله عدم پایبندی خودتان را به آموزه های دینی آشکارکرده اید چون :
    اگر حدیث دان هستید به چه دلیل تهمت بازی کردن با آبروی افراد به دیگران می زنید؟
    اگر پیرو پیامبربزرگواراسلام (ص) هستید چرا تهمت بغض وکینه ورزی به مسلمان دیگری می زنید؟
    اما دعای آخرکامنت شما عالی است وبا شما دراین یک مورد هم عقیده ایم.واقعاً شب و روزبایستی از خدابخواهیم که مارا از شر شیطان به دور بدارد .
    دعای دیگری هم که ما اضافه می کنیم این است که خدایا به پهلوی شکسته حضرت زهرای مرضیه سوگندت می دهیم که هرکس با آبروی مومن ومسلمان و هرفرد دیگری بازی می کند و هرکس بی جهت دیگران را مورد تهمت و اهانت قرارمی دهد درهر دو جهان رسوای عام وخاصش گردان .
    وسوال دیگر از آقای حدیث دان این است که وقتی آن همه به یک برادر مسلمان درتریبون مقدس نماز جمعه اهانت می شد چرا این احادیث را به اهانت کنندگان ،پشت پرده ها و حواشی آن جریان گوشزد نکردید؟
    درپایان توجه شما و هرفرد دیگری که آگاهانه درصدد برچسب زنی و اهانت به دیگران هستند را به مطلب « هرکس آبروی مومنی رابریزدخداوند اورادربین مردم مفتضح می کند » به قلم مدیرمسئول بالاگریوه درهمین سایت جلب می کنیم . لینک مطلب : http://balagerivehei.ir/index.php?newsid=788

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید