شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1736
  • 0

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درکرمانشاه:

جبهه متحداصولگرایان بامحوریت جامعه روحانیت هفته آینده تشکیل خواهدشد

بالاگریوه -اسدالله بادامچیان: ساز و کارانتخاباتی گروههای اصولگرا تحت عنوان جبهه متحداصولگرایی و با محوریت جامعه روحانیت مبارز ازهفته آینده تشکیل خواهدشد که دراین جبهه همه نیروهایی که انقلاب را قبول دارند و اصلاح‌طلب نیستند،حضورخواهند داشت.

بالاگریوه - اسدالله بادامچیان صبح امروز درجمع خبرنگاران دردفترحزب موتلفه اسلامی کرمانشاه اظهارداشت:سازوکارانتخاباتی گروه‌های اصولگرا تحت عنوان جبهه متحداصولگرایی وبامحوریت جامعه روحانیت مبارزازهفته آینده تشکیل خواهدشدکه در این جبهه همه نیروهایی که انقلاب را قبول دارند و اصلاح‌طلب نیستند، حضور خواهند داشت.


وی از همگرایی تشکل‌های اصولگرا در اکثر قریب به اتفاق استان‌های کشور با محوریت روحانیت و ائمه جمعه با دعوت از تمامی گروه‌های خط امام و رهبری خبرداد و افزود: گروه‌های اصولگرا محوریت و فصل‌الخطاب بودن جامعه روحانیت مبارز را پذیرفته‌اند.

 

بادامچیان بابیان اینکه فعالیت شورای همگرایی اصولگرایان فرا‌تراز بحث انتخابات است، گفت:جریان اصولگرایی در بحث انتخابات یک تکلیف شرعی برعهده داردکه ازنفوذ خط استکبار، راحت‌طلبی، عافیت‌طلبی و لیبرال در مجلس جلوگیری کند و شورای همگرایی اصولگرایان زمینه‌ساز وحدت و همکاری تمامی نیروهای انقلاب اسلامی است.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در مورد شاخص‌های جبهه متحد اصولگرایان برای تعیین مصداق‌ها در انتخابات اسفند ماه امسال، بیان کرد: شاخص‌هایی همچون تعهد به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، تدین، پاک بودن، عدم دارا‌بودن سابقه سوءاستفاده مالی، مسئله اخلاقی و انحراف سیاسی ملاک تعیین مصادیق است.


بادامچیان بابیان اینکه نامزدهای اصولگرا بایدشایستگی‌های علمی، حقوقی و غیره را برای قانونگذاری و طرح خواسته‌های مردمی داشته باشند، افزود: دارا بودن پایه‌های رأی نیز از جمله شاخص‌های تعیین مصداق است که در رابطه با این شاخص امکان دارد «صالح رأی آور» به «اصلح بدون رأی» ترجیح داده شود.


وی اکثریت مجلس آینده را اصولگرا پیش‌بینی کرد و گفت: مصداق‌ها از سوی استان‌ها تعیین می‌شوند و مرکز دخالتی در انتخاب این افراد نداشته بلکه به تأیید و حمایت از آن‌ها خواهد پرداخت؛ چنانچه اختلافی در برخی مناطق وجود داشته باشد درصدد حل آن بر خواهیم آمد.

 

علی لاریجانی، ولایتی ، قالیباف و جلیلی به همگرائی اصولگرایان می پیوندند

 

دراین ارتباط هفته نامه "مثلث" نیز در شماره جدید خود درمطلبی با عنوان موج دوم ائتلاف ، خبر داده است که علی لاریجانی، ولایتی، قالیباف و سعید جلیلی به همگرایی اصولگرایان می‌پیوندند.
مثلث در خبری این تحول انتخاباتی را حاصل جلسات گروه 8 می‌داند همچنین خبر داده که تشکیل جمعیت رهروان ولایت فعلا منتفی شده است.

 


مثلث نوشته است که با افزوده شدن این 4 شخصیت جدید به گروه 8 نفره تمام طیف‌های اصولگرایی در سازوکار جدید رسیدن به وحدت حضور خواهند داشت. مثلث از این تحول به عنوان موج دوم ائتلاف یاد کرده است.   منبع:تسنیم ، مثلث، بولتن نیوز

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • الف
    • 22 آذر 1394 16:13
    • 0
    ای کاش در پلدختر هم مردم  می توانستند جناحی رای بدهند چون جناحی یک اصولی برای خود دارد ، ولی افسوس دو دسته جای جناح ها را گرفته اند یکی افرادی که زمانی بواسطه همین جناح ها صاحب مدیریتی در شهرهای دیگر شده اند و دسته دوم که توسط همین مردم از مدیریت مادام العمر خسته شده بودندو از این شهر رانده شده اند و این افراد 3 الی 4 ماه از وقت اداری خود میزنند و درشهرستان پلدختر با پا فشاری جلساتی میگیرند و هیا هو راه می اندازند و نمیگذارند مردم کاندید مورد نظر خود را انتخاب کنند ، و نکته مهم اینجاست بعضی از این افراد از طرف ..............رای مردم در محل اخذ رای میشوند.
    =====
    توضیح بالاگریوه
    باسلام به شما
    چنانچه درخصوص بخش پایانی نظرتان که به دلیل عدم ارائه مصداق و سند ومدرک ازطرف شما ناگزیربه حذف آن شدیم ، مصداق ویا دلیلی دردسترس دارید دراختیارسایت قراردهید تا منعکس گردد.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید