جمعه، 7 اردیبهشت 1403
اجتماع
شناسه خبر: 1727
  • 0

صبح امروز طی نشستی درهلال احمر شهرستان پلدختر

معرفی رئیس پیشنهادی شورای اجرائی هلال احمر پلدختر به مدیرعامل استان

بالاگریوه - شورای اجرائی هلال احمرشهرستان پلدختر با 7 رأی موافق گزینه معرفی شده ازطرف فرمانداری بعنوان رئیس هلال احمر شهرستان را برای صدور ابلاغ به مدیرعامل هلال احمر لرستان پیشنهاد داد.

بالاگریوه -شورای اجرایی هلال احمر پلدختر طی نشستی در مورخ 17/9/94 به آقای تیمور فریدونی رای اعتماد دادند وایشان را مطابق دستور العمل وبا 7رای به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر به مدیر عامل استان پیشنهاد داد.

 

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظرات

    • آتیه مال کیه؟
    • 21 آذر 1394 09:13
    • 0
    با سلام مجدد.
    جناب احمدی عزیز ، بنده هم یک معلمم و به توانایی های همکارانم ایمان دارم . اما نکته اینجاست که تجارب ما مربوط به دو حوزه است اول حوزه آموزش و تربیت و دوم حوزه سیاست . بکارگیری فرهنگیان توانا در این عرصه ها با توجه به تعهد قریب به اتفاق فرهنگیان به نظام و انقلاب ، کاری پسندیده و سبب پیشبرد اهداف نظام خواهد شد . اما بهتر است در حوزه های تخصصی افراد متخصص تر وارد شوند . من الله توفیق .
    عده قلیلی سیاست زده منفعت طلب را که اتفاقا برای همه شناخته شده اند از قاطبه معلمان و فرهنگیان دلسوز اسلام و نظام اسلامی جدا بفرمایید .
    ====
    توضیح ما
    تحلیل ودلیل شما منطقی و عالمانه است و غرض ما اصرار و حمایت از چنین روشی نیست ،
    اما وقتی حتی درانتخاب وزرا هم این موضوع رعایت نمی شود چه کنیم ؟
    مجدداً از اظهارنظر و انتقادشما قدردانی می کنیم
    • آتیه دست کیه؟
    • 20 آذر 1394 10:35
    • 0
    باسلام خدمت مدیر مسئول محترم سایت بالا گریوه .ضمن آرزوی توفیق برای رئیس جدید هلال احمر شهرستان پل دختر جناب فریدونی پور. براستی که انتخاب یاانتصاب کسانی که هیچ تجربه ای در یک زمینه ندارند انهم بکارگیری آنان در راس هرم یک مجموعه دارای وظایف ویژه و حساس که می خواهد خدای ناکرده در صورت وقوع هر حادثه در آینده با تدبیر و در اسرع وقت چارجوی حل مشکلات پیش امده باشد بر اساس چه معیاری ست ؟ چرا مسئولین بالادستی ما همه چیز را فدای مصلحت های سیاسی و سیاست زدگی می کنند . قصد جسارت به برادر عزیزمان آقای فریدونی پور را ندارم که اگر کارها روال قانونی داشت و شایستگی ها اعم از دانش و تجربه و توانایی های لازم دیگر مد نظر بود نه گذشتگان و نه ایشان هر گز به خود اجازه نمی دادند که به این مسئولیت سنگین فکر بکنند چه رسد برای رسیدن به آن تلاش کنند . معلمان برای معلمی اموزش دیده اند که اگر توانایی هم داشته باشند در تربیت اینده سازان این مرز و بوم بکار گیرند که بزرگترین خدمت و بالاترین درجه قرب به خدا رابدنبال دارد. اما سیاست زدگی ها هرگز در این شهر اجازه شایسته سالاری را نداده و نمی دهد . اگر مومن به روز جزا هستیم کمی هم به کاراهایمان توجه کنیم . خدا آخر و عاقبت همه را ختم به خیر کند . ان شا الله .
    ======
    توضیح بالاگریوه
    بالاگریوه هم ضمن احترام خاصی که برای جناب آقای فریدونی قائل است اما درمجموع تاحدودی باشما هم عقیده است، اما باید این موضوع مهم را درنظر داشت که اگر فرهنگیان را از کلیه وزارتخانه ها و ادارات زیرمجموعه جدا کنند به یقین کارآمدی درسطح بسیار ملموسی تنزل خواهدکرد.زیرا اکثریت قریب به اتفاق مسئولان ازرده های بالا تا میانی و سطوح پائین یا ازفرهنگیان هستند و یا بالاخره تربیت شده و دست پرورده نظام تعلیم و تربیت این جامعه هستند.
    اما چه کنیم که درجامعه ما بیشتر مسائل با دیدگاه سیاسی ارزیابی و دیده می شوند.
    • الف
    • 19 آذر 1394 20:04
    • 0
    چقدر .....است که یکی ر ا منصوب بکنن بعد بگن انتخابش بکنین
    • دوست دیرینه
    • 18 آذر 1394 11:13
    • 0
    مدیر مسئول محترم نشریه بالاگریوه
    با سلام و عرض ادب واحترام
    ضمن عرض تبریک مجدد به جناب آقای فریدونی و آرزوی موفقیت برا ایشان و امید به آنکه منشا خیر و برکت در شهرستان باشند.اگر برای حضرتعالی امکان دارد توضیحی مختصر در مورد شورای اجرایی هلال احمر پلدختر بفرمایید.با رویت عکسها  فکر کردم شورای  آموزش وپرورش میباشد.(آقایان محمد فریدونی ، گراوند ،شهرام عزیزی ،تیمور فریدونی )آبا اداره هلال احمر شهرستان پلدختر نیروی تخصصی ندارد؟؟
    آیا بهتر نیست  معلمین عزیز به شغل و رسالت اصلی خویش که همان شغل و رسالت پیامبران  می باشد بپردازند؟؟؟
    مگر شهرستان  پلدختر قحط الرجال میباشد که از نیروهای آموزش و پرورش برای مدیریت دیگر ادارات و نهادها استفاده میکنند؟
    یک انتقاد : چرا برخی انتصابات من جمله انتصاب رییس جدید بهزیستی شهرستان را اطلاع رسانی نکر ده اید؟
    با تشکر
    ====
    توضیح بالاگریوه
    - درمورد انتقادتان به عدم انعکاس انتصاب مسئول بهزیستی حق باشماست
    - شورای هلال احمر هرچند سال یک بار با برگزاری یک انتخابات ازمیان افرادی که دارای کارت عضویت درهلال احمرشهرستان هستند انتخاب می شود و به نظر می رسد این افراد منتخب اعضای هلال احمر شهرستان باشند.
    - ضمناًبالاگریوه آمادگی دارد پاسخ مسئولان هلال احمر ویا شورای اجرائی این نهاد درزمینه انتقاد جنابعالی را منعکس نماید

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید