جمعه، 7 اردیبهشت 1403
انتخاب سردبیر / انتخابات
شناسه خبر: 1725
  • 0

همگام با انتخابات (14) مسئولان و متولیان چاره اندیشی کنند

گروههای مجازی،سیم کارتها و وبلاگهای بی نام و نشان درکمین امنیت انتخابات

بالاگریوه - پیداشدن یک کیف به همراه سیم کارت ومقداری پول سناریوی طراحی شده ای بود که فرد بلافاصله با دیدن ان وسوسه و کنجکاو می شد تا کیف را بردارد وسیم کارت را به گوشی خود وصل کرده وسپس پیامک های موهنی را علیه اشخاص حقیقی وحقوقی منتشر کند.

بالاگریوه - پیداشدن یک کیف به همراه سیم کارت ومقداری پول سناریوی طراحی شده ای بود که فرد بلافاصله با دیدن مقدار کمی پول وسوسه و کنجکاو می شد تا کیف را بردارد وسیم کارت را در داخل گوشی بیاندازد،سیم کارتی که پیامک های موهنی را علیه اشخاص حقیقی وحقوقی منتشر می کرد.
باتوجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری ،اصلاح طلبان فضای اعتدال رافرصتی مناسب برای رشدونمو خودمی دانندبطوری که جلسات  غیررسمی تشکیل می دهندو تاکنون هم شورای اصلاح طلبان شهرستانها را انتخاب کرده اندکه این امرازتلاش وعزم آنها برای انتخابات 7اسفند مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری حکایت دارد.
هرچندموضوع ارسال پیامک ازسیم کارتهای بی نام ونشان زیررصدچشمان تیزبین دستگاه قضائی ومتولیان مربوطه خواهدبوداماگویا گردانندگان این برنامه ها این بارقصددارندازطریق سیم کارت رایتل و{تشکیل گروههائی درشبکه های اجتماعی غیرقانونی} دست به انتشار پیام های موهن بزنند.
متاسفانه دراین میان برخی ازروش های غیر مستقیم تبلیغی برای پیشبردمقاصدانتخاباتی به راهی انحرافی برای جریان های سیاسی تبدیل شده که نیاز است متولیان نظارتی در این خصوص با دقت ورود پیدا کنند.

مسئولان و دست اندرکاران امر انتخابات ومتولیان حوزه های امنیتی، قضائی و انتظامی مرتبط با انتخابات لازم است این نکته مهم را مدنظر داشته باشندکه بخش عمده ای ازفضاسازی ها و بداخلاقی های انتخاباتی درانتخابات پیش رو ممکن است ازطریق گروههای مجازی ایجادشده درشبکه های اجتماعی غیرقانونی و یا رشد قارچ گونه وبلاگ ها و پایگاههای مجازی فاقد مجوز و یا سیم کارتهای بی نام و نشان درراستای دلسرد کردن مردم و تخریب چهره برخی کاندیداها و گروهها و تشکل های سیاسی و اجتماعی فعال درعرصه انتخابات باشدکه چنانچه تدابیر لازم درزمینه برخورد با اینگونه اقدامات غیرقانونی و تنش زا اندیشیده نشود چه بسا فضا و بستر آرام جامعه و انتخابات را دچار چالش نماید./ بخشی ازمطلب برگرفته ازبیان روزمی باشد

تبلیغ

نظرات

    • فرج
    • 22 آذر 1394 00:24
    • 0
    باتشکرازمدیرمسؤل نشریه وسایت بالاگریوه با انقلابی که توسط مردم وبه رهبری امام خمینی (رض)درسال ۱۳۵۷صورت گرفت درنظام اسلامی ما دمکراسی دینی حاکم است و آن دوران که یک کدخدابرای انتخاب سرنوشت همه ده تصمیم گرفت سی و چند سال است که ازبین رفته، این {سیم کارتها و وبلاگ های بی نام و نشان } هم یک خطای دیگرو توهین به شعور مردم است
    • موکل
    • 21 آذر 1394 14:10
    • 0
    توی این دوره انتخابات فقط دوکاندیدای اصولگرا وجوددارد ،یکی نماینده فعلی مجلس و یکی هم کاندیدائی از معمولان است. اصولگراهائی که برای آنها اصول مهم است موقعیت بسیارمناسبی درپلدختردارند.
    • کرم ازمعمولان
    • 19 آذر 1394 13:03
    • 0
    باتشکراز بالاگریوه برای روشن گری های انتخاباتی
    اخیراً درشهرما معمولان یک کاندیدای ناکام انتخابات دوره گذشته مجلس از یک کاندیدای بازمانده دیگر ازهمان دوره انتخابات مجلس اعلام حمایت کرده است . 
    جل الخالق ! می گویند روزی یکی از مسافران یک مینی بوس که جائی برای نشستن نداشت و وسط راهرو سرپا ایستاده بود به دوستش که تازه سوار شدو او هم جای نشستن نداشت تعارف کرد و گفت بفرما جای من !! دوستش با خنده ای زهرآلود گفت: شما اگر جا داشتید خودت می نشستی وسرپا نمی ماندی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید