پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1716
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر:

استاندارلرستان به پروژه های نیمه تمام پلدختر توجه ویژه داشته باشد

بالاگریوه - حجت الاسلام و المسلمین سوری باقدردانی ازمسئولان شهرستان پلدختر و استاندار لرستان گفت: از استاندارلرستان که فردی خدوم و پرتلاش هستند انتظار می‌رود دستور دهندپروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان پلدختر مانند مصلای نماز جمعه ،استخرشنا، راهها و چهارخطه ها پیگیری شده و به سرانجام برسند.

بالاگریوه - حجت‌الاسلام محمد سوری درخطبه‌های نمازجمعه این هفته پلدختربا اشاره به بیست و هشتم صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: مسلمانان در صدر اسلام با اینکه از لحاظ تعداد بسیار کم بودند اما به یمن وجود پیامبراسلام و تبعیت از آن فرستاده خداوند دارای عزت ومنزلت بودند.

 

خطیب جمعه پلدختر ریشه و منشاء تمام بدبختی‌های کنونی جامعه اسلامی را تفرقه و اختلاف بین سران کشورهای اسلامی دانست و تأکید کرد: اگر بخواهیم به عزت وپیشرفت مورد نظراسلام دست پیداکنیم راه وچاره اساسی آن تبعیت از سیره رسول خدا(ص) ، اتحاد و انسجام و کنار گذاشتن اختلافات است.


حجت الاسلام والمسلمین سوری با اشاره به 16 آذر و روزدانشجو واینکه دانشجو بایدپیرو خط امام، رهبری ومدافع تفکر انقلابی باشدضمن انتقاد شدید از کسانی که کارفرهنگی دردانشگاه را باکنسرت موسیقی واردوهای مختلط اشتباه گرفته اند افزود:اردوی مختلط یعنی چه؟ کوهنوردی مختلط چه معنائی دارد؟ دانشگاه باید مکان تریت افراد مومن، خلاق و انقلابی باشد.


وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با استفاده از ابزارها و روش های مختلف تفکر انقلابی و اسلامی و دینی  را در دانشگاه تغییر بدهد خاطرنشان کرد: باید تصمیم گیران درسطوح مختلف دانشگاه مدافعان انقلاب و رهبری باشند.


سوری درادامه با قدردانی از مسئولان شهرستان و استاندار بعنوان نماینده عالی دولت در استان افزود: از استاندارلرستان که فردی خدوم و پرتلاش هستند انتظار می‌رود دستور دهندپروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان مانند مصلای نماز جمعه استخرشنا، راهها و چهارخطه های شهرستان پیگیری و تکمیل شوند.


حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری با اشاره به نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپائی خاطرنشان کرد : این نشانه بصیرت و تدبیر و نگاه عمیق مقام معظم رهبری به مسائل جهان و اشراف معظم له به مسائل جهانی است که برای سخن گفتن با دنیای غرب به جای حاکمان مردم را مخاطب قرار می دهد.


امام جمعه پلدختر گفت: مسائل حاشیه ای نبایستی مسلمانان را از رنج ها و مرارت های مردم مظلوم فلسطین که به فرموده مقام معظم رهبری بیش از نیم‌قرن است که زیر چکمه تروریسم فریاد می‌زنند و بدترین نوع تروریسم را تجربه می کنند غافل شود .

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید