پنج شنبه، 9 فروردین 1403
انتخاب سردبیر / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 1701
  • 0

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان :

تنهانسخه شفابخش مقابله با بحران ها و حوادث ، فرهنگ و تفکر بسیجی است

بالاگریوه - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اکنون که بسیاری از حاکمیت ها در برابر حوادث و بحران ها کم آورده اند و نمی توانند با آن مقابله کنند ، تنها راه نجات و نسخه شفا بخش ایجاد پدیده نو ظهور بسیج است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اکنون که بسیاری از حاکمیت ها در برابر حوادث و بحران ها کم آورده اند و نمی توانند با آن مقابله کنند ، تنها راه نجات و نسخه شفا بخش ایجاد  پدیده نو ظهور بسیج است.
به گزارش بالاگریوه به نقل از خبرگزاری بسیج در این دیدار، سردار مرتضی کشولی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت:  زمانی که ماموریت ها به نیروهای سپاه محول می شد، این ماموریت ها به سه قسمت سخت، نیمه سخت و نرم تقسیم می شدند که مشخص و راحت بودند که ما تجربه این ماموریت ها را در زمان انقلاب و دفاع مقدس داریم.
وی ادامه داد: اما بخشی از ماموریت ها، عناوین دیگری به نام های عمق بخشی داخلی و عمق بخشی خارجی نیز وجود داشت که سخت و جا نیافتاده بود؛ اگر امروز به شرایط سیاسی و امنیتی منطقه توجه داشته باشیم می توانیم به بخشی از عمق بخشی خارجی دست پیدا کنیم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان فرهنگ بسیجی را تنها نسخه شفابخش در مقابل بحران ها عنوان کرد و اظهار داشت: اکنون بسیاری از حاکمیت ها در برابر حوادث و بحران ها کم آورده اند و نمی توانند با آن مقابله کنند که تنها راه نجات و نسخه شفا بخش ایجاد  پدیده نو ظهور بسیج است.
کشکولی با اشاره به اینکه تفکر بسیج در حال جهانی شدن است افزود: مبدا و منشا ظهور قدرت بسیج، مردم هستند که همین علت باعث شده است جهان خواران انگشت حیرت به دهان گرفته اند و همین قدرت باعث بر باد رفتن ترفند های آن ها شده است.
وی گفت: بسیجیان در راستای توانمند سازی دستگاه های حاکمیتی بدون دخالت در امور آن ها گام بر می دارد اما در هیچ جایی هم پست و مسئولیتی ندارد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه با اشاره به وضعیت حلقه های صالحین استان گفت: تاکنون 10 هزار حلقه در ابعاد معرفتی، تربیتی، سیاسی و مهارتی تشکیل شده است که اعتقاد داریم اگر دو هزار حلقه واقعی از این 10 هزار داشته باشیم کافی است و می تواند کشور را در برابر دشمن بیمه کند و در عمق بخشی داخلی موثر است و می تواند جوانانی مومن و انقلابی را بار بیاورد.
کشکولی در ادامه با اشاره به تشکیل مجمع عالی بسیج گفت:  ما در تمام شهرستان ها از بین اقشار و مطابق رای گیری بسیجیان نخبه و فرهیخته ای را انتخاب کرده ایم که این مجمع عالی تشکیل شود که در حال حاضر 6 هزار نفر عضو دارد و اکنون اتاق فکری قوی برای حل معضلات و مسائل کشور و استان فارغ از هرگونه گرایشات حزبی و سیاسی تشکیل شده است که در نهایت همه دولت ها، مسئولین و نمایندگان می توانند از راهکارهای ارائه شده از خروجی این مجمع استفاده کنند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خمیر مایه بسیج را استکبار ستیزی عنوان کرد و بیان داشت: ما باید روحیه استکبار ستیزی را  را به عنوان یک هنجار بسیجی و پاسداری حفظ کنیم و راه نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن را ببندیم که به حمداله این روحیه در حال افزایش است و فرهنگ شهادت طلبی و جهاد دوباره در کشور جوشان شده است.
وی در ادامه با اشاره به مبحث اقتصاد مقاومتی افزود: با تبعینات و تلاش های رهبر معظم انقلاب، مبحث اقتصاد مقاومتی از بُعد نظری به خوبی مشخص شده است اما هنوز به خوبی به مرحله عمل از سوی دستگاه ها نرسیده است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در خصوص عملکرد سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:طی سه سال گذشته تاکنون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان 26 میلیارد تومان بودجه در بخش اقتصاد مقاومتی هزینه کرده است و توانسته هزار و 435 شغل پایدار را ایجاد کند.
کشکولی افزود: در سال جاری نیز 30 میلیارد تومان برای اشتغال زایی پایدار در نظر گرفته ایم و آمادگی لازم با بانک ها برای سرمایه گذاری در این حوزه را نیز داریم که بتوانیم برای جوانان جویای کار هم اشتغال زایی و هم در جهت ایجاد فرهنگ کار تلاش کنیم.
وی در ادامه با اشاره به گردان های سپاه استان نیز گفت: در حال حاضر 51 گردان بیت المقدس آماده و سازماندهی شده است؛ 9 گردان نیز برای جنگ های موزایکی و دفاعی و یکی گردان نیز در حوزه امنیتی که مجموعا 61 گردان آماده دفاع از میهن در استان وجود دارد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان روحیه بسیجی داشتن را یک آرمان دانست و گفت: بسیجی بودن روحیه آزادگی و کار می خواهد که همه باید دعا کنیم یک بسیجی باشیم.

تبلیغ

نظرات

    • بسیجی
    • 7 آذر 1394 11:19
    • 0
    بعضی کاندیداهابه جای فرهنگ بسیجی بافرهنگ پول وقدرت و قلدری به میدان می ایندو به امیدپروردگار هیچ وقت موفق نخواهند شد .

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید