پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1689
  • 0

خطیب جمعه پلدختر :

نگاه معطوف به خارج برای رفع مشکلات کشور، روزنه ی وابستگی به اجانب است

بالاگریوه - حجت الاسلام و المسلمین سوری درخطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان پلدختر اظهار داشت: برای پیشرفت اقتصادی ورفع تنگناهای معیشتی مردم دو نگاه درون زا و برون زا وجود دارد که اولی باعث حفظ استقلال و عزت ملت است و دومی جز وابستگی به اجانب و تزلزل پایه های استقلال کشور ثمره ای نخواهد داشت

به گزارش بالاگریوه ، امام جمعه پلدختر درخطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: برای پیشرفت اقتصادی ورفع تنگناهای معیشتی مردم دو نگاه برونزا و درون زا وجود دارد که اولی باعث حفظ استقلال و عزت و سربلندی ملت است و دومی جز وابستگی به اجانب و تزلزل پایه های استقلال کشور به دنبال نخواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری با اشاره به اینکه درهمه مسائل بایستی نگاه و توجه ما به راهبردها و تبیین مواضع مد نظر مقام معظم رهبری باشد تصریح کرد: سالهاست که مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند ودرصورتی ه سازوکارهای این نوع اقتصاد بخوبی برنامه ریزی و تدوین و پعملیاتی شود کشور ما نیازی به خارج نخاهد داشت و ملت ما سرافرازانه می توانند با حفظ استقلال واقتدار خود بدون نیاز به خارج باعث شکوفائی و رونق همه جانبه شود.
خطیب جمعه پلدختربا بیان اینکه بایستی اقتصاد کشور با تکیه برداشته ها و توانمندی های داخلی پایه ریزی شود افزود: ارتباط با کشورهای دنیا خوب است اما بایدمواظب باشیم منجر به وابستگی و تضعیف استقلال کشور نشود.
امام جمعه پلدختر با تأکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: توجه به داشته‌های داخلی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی است.
وی تقویت کشاورزی بومی را ازشاخص های اقتصاد مقاومتی دانست و تأکید کرد: باید از افراد مولد و توانمند درحوزه کشاورزی به منظور تقویت اقتصاد داخل حمایت شود.
حجت الاسلام و المسلمین سوری با تأکید برضرورت اجرائی شدن دیدگاههای مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی ،نگاهی را که معتقد است باید برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی ، سیاست های استکبارستیزی را تغییربدهیم  را یک نگاه غلط  و تسهیل کننده وابستگی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه آب و هوای بسیارمناسب پلدختر مستعد کشاورزی است تصریح کرد: اکنون که به لطف و عنایت خداوند نزولات آسمانی و نعمت باران مردم و کشاورزان را خوشحال کرده است انتظار می‌رود، مسئولان ذیربط برای جلوگیری ازهدررفت آب برای مهار روان آب ها چاره اندیشی نموده و پیگیر ایجاد واحداث سد های مطالعه شده برای حل تقویت کشاورزی منطقه باشند.
امام جمعه پلدختر باقدردانی از اقدامات انجام گرفته درحوزه بهداشت و سلامت شهرستان وبرطرف شدن مشکل پزشکی قانونی درشهرستان ازخیرین شهرستان را به سرمایه‌گذاری در حوزه درمان دعوت کرد.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • هم وطن
    • 3 آذر 1394 09:45
    • 0
    باسلام29/8/94 درپلدخترنمازجمعه برگزارنشدیاشماخبرندادید؟همشری  ودوستدارشما دردیارغربت.
    ======
    توضیح بالاگریوه :
    باسلام به همشهری دیارغربت و تشکر از انتقادشما
    این مطلب همانطور که از تاریخ بالای تصویرامام جمعه معزز مشخص است مربوط به نماز جمعه 22 آذرماه می باشد و مدیرمسئول بالاگریوه خودافتخارحضور دراین مراسم راداشته است.
    خداوند کمک کند تا دقت و توجه مان را ارتقاء دهیم

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید