جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1673
  • 0

افسرنظامی آمریکائی :

بسیاری از ملت‌های غربی ازنداشتن رهبری مثل رهبرایران حسرت می خورند

بالاگریوه - کن اوکیف افسرسابق نیروی دریائی آمریکا: زمانی که رئیس جمهور آمریکا دهانش باز می‌شود دروغگویی، نفاق و عدم صداقتش پیداست، اما زمانی که رهبر ایران لب می‌گشایند، حرف‌های قابل درک و عقلانی می‌زنندوهمین آگاهی و بصیرت رهبر ایران باعث شده، بسیاری از ملت‌های غربی حسرت فقدان چنین رهبری در کشورشان را داشته باشند.

به گزارش بالاگریوه به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، کن اوکیف عصر روزیکشنبه 17 آبان ماه جاری در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه پیام نور این شهر با موضوع «واقعیات جامعه ایالات متحده آمریکا»، از احتمال وقوع جنگ جهانی سوم خبر داد و اظهار کرد: بنده اعتقاد دارم که در هر فرهنگ و دینی که هستیم، باید از وقوع این جنگ جهانی جلوگیری کنیم.
وی به وجود اسنادی در خصوص طرح توطئه‌آمیز رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در این طرح به چگونگی تفرقه‌افکنی بین عراق و سوریه از سوی اسرائیل اشاره شده است.
افسر سابق نیروی دریایی آمریکا با اشاره به اجرای طرح صهیونیستی با عنوان "اسرائیل بزرگ"، گفت: آمریکا با ایجاد گروهک‌های تروریستی به دنبال کمک به اسرائیل است تا به اهداف خود که تکمیل آن طرح بزرگ است، برسد.
وی خاطرنشان کرد: در طرح اسرائیل بزرگ، رژیم صهیونیستی قصد دارد که با کشتار مردم مسلمان در کشورهای اسلامی، آن‌ها ر‌ا کوچک کرده و به تصرف خود درآورد.
اوکیف عربستان و اسرائیل را خواهر و بردار خواند و گفت: این خواهر و برادر در برنامه‌های کثیف، همدیگر را کمک می‌کنند و این‌ها هستند که گروهک‌هایی مانند تکفیری‌ها و داعش را به وجود آورده‌اند.
وی با طرح این سئوال که چند بار داعش و القاعده به اسرائیل حمله کرده است؟ در پاسخ گفت باید بگویم این حملات در حد صفر است و در ادامه افزود: القاعده و داعش در راستای منافع ایالت متحده آمریکا گام برداشته‌اند که این‌ها چهره دیگری از دولتمردان این کشور هستند.

 

این فعال حقوق بشر آمریکا با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد اختلاف تمدن‌ها هستند، اظهار کرد: داعش، دست‌نشانده آمریکاست که با درگیری‌ و کشتار می‌خواهند چهره اسلام را یک اسلام داعشی نشان دهند.
وی ادامه داد: اینجاست که برخورد تمدن واقعی با اسلام داعشی موجب به وجود آمدن جنگ جهانی سوم می‌شود.
این فعال صلح‌طلب در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه آیا جنگ‌هایی که آمریکا در منطقه ایجاد می‌کند صرفاً منافع مالی دارد، گفت: به نظر من آمریکا به خودی خود قدرتی ندارد و در یک نگاه به رئیس جمهور آمریکا، می‌بینیم که یک عروسک خیمه شب‌بازی و خائن است.
اوکیف با بیان اینکه سازمانی که این جنگ‌ها را حمایت مالی می‌کند و به فرض مثال به آمریکا قدرت می‌دهد، سیستم بانکداری است، افزود: بانکدارهای آمریکا دلشان برای مردم آمریکا و دیگر مردم جهان نمی‌سوزد، بلکه آن‌ها با قربانی کردن مردم به دنبال اهداف خود و فقط به فکر سود بانکی هستند.
وی در ادامه این نشست در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه امام خمینی(ره) فرمودند: «آمریکا شیطان بزرگ است»، چقدر به این سخن رسیده‌اید، گفت: به اعتقاد من اگر به سیاست‌های کثیف آمریکا نگاه کنیم، می‌بینیم که این‌ها شیطان‌پرست هستند و شکی در این ندارم و موافقم که آمریکا شیطان بزرگ است.
افسر سابق نیروی دریایی آمریکا با بیان اینکه هیچ راهی وجود ندارد که به آمریکا اعتماد کنید، افزود: اعتماد به آمریکا احمقانه است چراکه شیطان بزرگی است که به خوبی رهبر ایران به آن پرداخته و تأکید کرده است.
وی افزود: اگر رهبر ایران اعتقاد دارند که نباید با آمریکا مذاکره کرد، شاید برخی در ایران از این سخن استقبال نکنند و ناراحت شوند، اما من که یک آمریکایی هستم می‌گویم که رهبر ایران به خوبی آمریکا را شناخته و حرف درستی می‌زنند.
اوکیف به دشمنی خارجی و داخلی ایران اشاره کرد و گفت: آن دشمنی که در داخل است، خطرناک‌تر است چراکه با نفوذ او فرهنگ غربی به داخل بیشتر خواهد شد، بنابراین آگاه باشید و با بصیرت، ایران اسلامی‌تان را نگه دارید.
وی در خصوص شخصیت رهبر انقلاب در امور مختلف، گفت: ما شخصیتی همانند رهبر ایران نداریم و زمانی که رئیس جمهور آمریکا دهانش باز می‌شود دروغگویی، نفاق و عدم صداقتش پیداست، اما زمانی که رهبر ایران لب می‌گشایند، حرف‌های قابل درک و عقلانی می‌زنند.
افسر سابق نیروی دریایی آمریکا به بصیرت، آگاهی و صداقت رهبر ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: همین آگاهی و بصیرت رهبر ایران باعث شده، بسیاری از ملت‌های غربی حسرت فقدان چنین رهبری در کشورشان را داشته باشند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید