شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1665
  • 0

بدنبال دستگیری جاسوسان رسانه ای ونفوذی دشمن توسط سپاه پاسداران :

برخی مسئولان سعی درکوچک جلوه دادن اقدام سپاه پاسداران دارند

بالاگریوه / نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی گفت : برخی از مسئولین به جای تشکر ازسپاه اعلام کردند که با گرفتن این افراد راه نفوذ بسته نمی شود و سعی در کوچک شمردن این کار داشتند.

به گزارش بالاگریوه به نقل از راه دانا؛ اسماعیل کوثری درخصوص جلوگیری ازعملیات نفوذ بادستگیری عاملان نفوذی در کشور گفت: بعد از توافق برجام، آمریکایی ها با همراهی عوامل داخلی برنامه ریزی های گسترده ای برای اینکه جای پای خود را در کشور محکم کنند داشتند.
وی در ادامه افزود: در نهایت با برنامه هایی در جهت امورات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و حضور تلاش کردند حضور خود را در ایران قطعی کنند و به مرور زمان بر روی جنایت های آمریکا به اشکال مختلف سرپوش بگذارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه برخی تلاش کردند آمریکا را در ذهن مردم خوب جلوه بدهند افزود: تلاش زیادی از سوی جریان های نفوذی در کشور صورت گرفت تا جنایات آمریکا در حق ایران فراموش شود.
کوثری تصریح کرد: عده ای در داخل به هر شکلی سعی در توجیه کردن آمریکا و اقدامات آنها در رسانه ها داشتند تا جایی که وزیر صنعت و معدن اظهار کرد که مدیر توانمند در داخل وجود ندارد و باید مدیر از خارج کشور وارد کنیم.
وی همچنین گفت: همه این موارد نشان دهنده حالاتی است که فضا برای حضور تفکر استکباری در داخل کشور آماده شده بود؛ در نهایت با تذکرات رهبری و روشنگری ایشان، نیروهای سپاه با اطلاعاتی که داشتند و اسنادی که علیه آنها به دست آورده بود، این افراد را دستگیر کردند.
نماینده مردم تهران تصریح کرد: برخی از مسئولین به جای تشکر اعلام کردند که با گرفتن این افراد راه نفوذ بسته نمی شود و سعی در کوچک شمردن این کار داشتند.
کوثری در پایان خاطرنشان شد: مایه تأسف است که مسئولین این چنین اظهار نظر می کنند این در حالی است که مسئولیت آنها این است که پاسخگو باشند که چرا راه را برای نفوذ و جسارت این افراد باز کرده اند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید