جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1629
  • 0

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم:

نامه چهاروزیردرراستای هشداربحران یاالزام مجلس به تصویب برجام ؟

بالاگریوه / حجت‌الاسلام غفاری فر از ترجیح برخی برای القاء زمینه سازی در سرعت بخشی به تصویب رساندن برجام انتقاد کرد و گفت: برخی نامه مشهور چهار وزیر را برای الزام مجلس تحلیل می کنند و این عمق فاجعه را ترسیم می کند. مردم می توانند با وحدت خود پایان ماجرا را تغییردهند.

به گزارش بالاگریوه به نقل از رسا،حجت الاسلام حسن غفاری فر، امشب در نشست تخصصی چرایی عدم دفاع مجلس از برجام با وجود رأی به آن که در سالن اجتماعات گروه‌های تبلیغی فراگیر سراسر کشور برگزار شد با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی ما هر روز اتفاقات عجیب و قابل تاملی در آن اتفاق می افتد، گفت: سیر صعودی انقلاب جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با کفار و منافین سند اصلی پیش روی این انقلاب الهی است.
عضو هیأت مدیره دانشگاه باقر العلوم(ع) با اشاره به حادثه روز یک شنبه 19 مهر ماه 94 گفت: این حادثه دل نگرانی دل نگرانان را تأیید کرد چرا که همه نمایندگان با وحدت آراء پذیرفتند که برجام مشکلات امنیتی و سیاسی زیادی دارد که باید به آن توجه جدی شود.
حجت الاسلام غفاری فر توجه به ابعاد نفوذ را یک موضوع حیاتی عنوان کرد و گفت: دفاعیه آقای بروجردی بسیار قابل تأمل است؛ چرا که ایشان در دفاعیه خود گفتند برجام اخلاق نامه و توصیه نامه نیست بلکه باید برجام در این هفت مورد مهم قید بخورد و باید این موراد مورد توجه جدی همگان قرار گیرد.
عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم(ع) امید خواندن برجام را به عنوان یک افق که از سوی برخی از مسؤولان مطرح می شود اشتباه دانست و گفت: روشنگران در جریان برجام مواظب باشند که غافل نشوند چرا که مدل تبیین گری رهبر معظم انقلاب و حضور نخبگان و هجم ادبیات انتقادی در شهریور 1392 بالاخص بعد از ژنو، امروز اتفاق می افتد از ابعاد مختلف بایکدیگر برابری می کند.
حجت‌الاسلام غفاری فر از ترجیح برخی برای القاء زمینه سازی در سرعت بخشی به تصویب رساندن برجام انقاد کرد و گفت: برخی نامه مشهور چهار وزیر را برای الزام مجلس تحلیل می کنند و این عمق فاجعه را ترسیم می کند چرا که دولت در این دو سال هیچ اقدام مفیدی نداشته و در این جریان هیچ توفیقی به دست نیاورد.
عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم(ع) با اشاره به اینکه برجام برای ما فرجام خوبی نخواهند داشت، گفت: این برجام می تواند فقط در صورت وحدت نمایندگان ملت و سیاست مداران از یک سو و مردم و روشنفکران از سوی دیگر با حرکت بر مدار منویات رهبر معظم انقلاب به سوی دیگر هدایت شود و آن را تبدیل به فرصت استثنائی در جهان اسلام کنند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید