شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1615
  • 0

آیت الله جنتی :

سپاه،بسیج و شورای نگهبان خارچشم منافقان /حامیان فتنه به دنبال فتح مجلس

بالاگریوه /دبیرشورای نگهبان گفت : ۲ نهاد در جمهوری اسلامی ایران برای اینها خار چشم است؛ یکی شورای نگهبان که فقط به قانون عمل می کند و به حرف کسی گوش نمی دهد و دیگری نیز سپاه و بسیج است.ببینید رهبر معظم انقلاب در دیدار سپاهیان چه فرمودند و آن شخص دیگر در دیدار با سپاهیان چه گفت.

 به گزارش بالاگریوه ، آیت الله احمد جنتی شب گذشته در مراسمی تحت عنوان «ولایت فقیه، امتداد ولایت غدیر» که در حسینیه بنی فاطمه اصفهان برگزار شد اظهار کرد: برای شناخت حضرت علی (ع) این مظلوم بی نظیر تاریخ باید به قرآن و نهج البلاغه رجوع کرد و من و امثال من عاجز از صحبت در مورد عظمت ایشان هستیم.
هر چه درباره ی حضرت علی (ع) بگوییم کم است
وی با اشاره به سخنی از حضرت علی (ع) که فرمودند «از من بپرسید پیش از آنکه مرا از دست بدهید» گفت: هر چه درباره ی حضرت علی (ع) بگوییم کم است.
دبیر شورای نگهبان در ادامه با نقل کرامتی از حضرت علی (ع) از زبان مرحوم آیت الله خزعلی یاد این عالم بزرگوار را زنده کرد و افزود: عمر رفاقت من با آیت الله خزعلی بیش از ۵۰ سال بود تا جایی که به برخی دوستان فرموده بود من و جنتی یک روح در دو جسمیم.
دنیای اسلام بعد از فاجعه منا باید به جوش و خروش بیاید/ برخی عالم نماهای مسلمان مرده اند
امام جمعه موقت تهران در ادامه ضمن محکومیت فاجعه منا و دعا برای برای نابودی آل سعود، گفت: چنین ظلمی سابقه نداشته است که حدود ۵ هزار حاجی مسلمان از ۲۶ کشور جهان در جایی که باید حرم امن الهی باشد در روز عید قربان از دنیا بروند.
وی با تاکید بر اینکه وقت آن است دنیای اسلام به جوش و خروش بیاید تصریح کرد: تعجب می کنم از عالم نماهای برخی کشورهای مسلمان که انگار مرده اند و از مظلوم در برابر ظالم حمایت نمی کنند.
امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب فرزندان غدیر و عاشورا هستند
آیت الله جنتی با بیان اینکه به راستی انقلاب اسلامی ایران مرده ها را زنده کرد و به اسلام عزت داد و مردم توسری خور را عزت بخشید گفت: مرحوم امام خمینی (ره) و فرزند خلف ایشان یعنی رهبر معظم انقلاب فرزندان غدیر و عاشورا هستند.
وی با تاکید بر اینکه باید دادگاه های بین المللی آل سعود را محاکمه کند افزود: در تشییع جنازه ی این عزیزان در ایران فریاد و گریه ی همه بلند است اما در عربستان و مخصوصا مسجد الحرام و مسجد النبی داد کسی از این فاجعه در نمی آید.
مطمئنا عده ای از حاجیان ایرانی مفقود شده دستگیر شده اند
دبیر شورای نگهبان با اشاره به مفقود بودن تعدادی از زائران ایرانی گفت: مطمئنا در شرایط به وجود آمده در این فاجعه عده ای از این افراد را دستگیر کرده اند.
وی ادامه داد: در همین شرایط آل سعود ملعون یمن را بمباران می کند و در یک حمله ی هوایی باعث کشتار بیش از ۱۰۰ نفر در یک مجلس عروسی می شود که این نشان از به سر آمدن عمر آل سعود است.
برخی در کشور دنبال کور کردن خط امام خمینی (ره) هستند
دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به تلاش برخی در داخل کشور برای کور کردن راه امام خمینی (ره) گفت: همین ها امروز دنبال برخورد با جانشین امام خمینی (ره) یعنی رهبر معظم انقلاب اند اما چون به طور علنی قادر به انجام آن نیستند راه زیرآبی را پیش گرفته اند و از جمله تلاش می کنند با استناد به صحبت های خود ایشان مسیر را منحرف کنند.
رهبری فرمودند هم رای مردم حق الناس است هم کار شورای نگهبان
آیت الله جنتی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب رای مردم را حق الناس دانستند اما عده ای که اصلا ایشان را قبول ندارند خواستند با استفاده از این حرف شورای نگهبان را محکوم کنند اما رهبر معظم انقلاب تصریح کردند کار شورای نگهبان نیز حق الناس است و همین دهان آن ها را بست.
برخی معتقداند باید دست آمریکا بیاید و به داد ما برسد/ دنبال علنی کردن رابطه های پشت پرده خود با آمریکا هستند
وی به برخی رابطه های پشت پرده عده ای با آمریکا و تلاش برای علنی کردن آن اشاره کرد و گفت: متاسفانه افرادی هستند که چاره ی حل مشکلات ما را آمریکا می دانند و معتقداند باید دست آمریکا بیاید و به داد ما برسد.
امام جمعه ی موقت تهران خاطرنشان کرد: این ها همه چیز از جمله اقتصاد، سیاست، امنیت و … را در گرو رفتن در خانه آمریکا می دانند و تلاش می کنند با از بین بردن تلاش های حزب الله و پیروان امام خمینی (ره) شرایط ورود آمریکا را فراهم کنند.
سپاه، بسیج و شورای نگهبان خار چشم منافقان اند/ سپاه تنها نهاد مسؤول پاسداری از انقلاب اسلامی است
وی تصریح کرد: ۲ نهاد در جمهوری اسلامی ایران برای اینها خار چشم است؛ یکی شورای نگهبان که فقط به قانون عمل می کند و به حرف کسی گوش نمی دهد و دیگری نیز سپاه و بسیج است.
آیت الله جنتی ادامه داد: ببینید رهبر معظم انقلاب در دیدار سپاهیان چه فرمودند و آن شخص دیگر در دیدار با سپاهیان چه گفت.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب سپاه را تنها نهاد مسؤول پاسداری از انقلاب اسلامی معرفی کردند در حالی که ایشان چنین حرفی را در مورد هیچ کدام از دستگاه های دیگر کشور از جمله دولت، مجلس و قوه قضاییه نفرموده اند.
دبیر شورای نگهبان با اشاره به همین حرف تاکید کرد: سپاه باید دشمن و نقشه های او را بشناسد و برای مقالبه و خنثی کردن آن تلاش کند و این یعنی اگر دشمن در حوزه فرهنگ کار می کند سپاه هم کار فرهنگی کند، اگر دشمن کار سیاسی کرد سپاه هم کار سیاسی کند و اگر جنگ باشد نیز آماده ی دفاع و جنگ باشد.
برخی هنوز فتنه ۸۸ را محکوم نکرده اند/ حامیان فتنه بعضی پست ها در نظام را گرفتند/ دنبال کرسی های مجلس هستند
وی افزود: متاسفانه عده ای نمی فهمند که دشمن با همه ی نیروی خود برای سرکوب انقلاب ما آماده شده است و همین فتنه ۸۸ و اینکه چه کسی از آن حمایت کرد را فراموش کرده اند.
آیت الله جنتی با اشاره به افرادی که هنوز حاضر به محکوم کردن فتنه ۸۸ نیستند ادامه داد: عده ای یادشان رفته است که مسؤولان اسرائیلی گفتند فتنه گرها یاران ما هستند.
وی به محکوم کردن فتنه توسط مردم اشاره و تصریح کرد: اگر با رهبر معظم انقلاب هم نیستید چه طور می خواهید جواب خانواده های شهدا را بدهید؟
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: این افراد انتظار دارند پست های مملکتی که حق بچه های مومن و حزب اللهی است بگیرند و متاسفانه برخی هم گرفته اند و دنبال کرسی های مجلس نیز هستند.
دبیر شورای نگهبان به تلاش آمریکایی ها برای نفوذ به مراکز فرهنگی ایران اشاره کرد و گفت: اینها برای اقتصاد و سیاست ما فکر کرده اند و درصدد اند طوری وانمود کنند گویی دوران امام خمینی (ره) و انقلاب تمام شده است.
نمی دانم این معمای برجام چه بلایی بر سر مملکت خواهد آورد
آیت الله جنتی در پایان با اشاره مختصری به موضوع برجام اظهار کرد: من در پیچ و خم این مسائل نیستم و قضاوت هم نمی کنم اما اینکه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا بگویند ما آنچه از برجام به دست آوردیم ازطریق جنگ به دست نمی آوردیم یعنی آن ها برنده بوده اند و نمی دانم این معمای برجام چه بلایی بر سر مملکت خواهد آورد./منبع:صاحب نیوز

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • لر
    • 14 مهر 1394 22:12
    • 1
    حامیان فتنه هیچ غلطی نمی توانندبکنند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید