پنج شنبه، 9 فروردین 1403
جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 1577
  • 0

امام جمعه پلدختردرآستانه هفته دفاع مقدس مطرح کرد :

باید مجالس ما مزین به حضورمبارک رزمندگان باشد

بالاگریوه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری با بیان اینکه باید مجالس ما به قدوم مبارک رزمند گان مزین شود افزود: در کشور ما که یک کشور مسلمان و شیعه هستیم باید کسانی که جهاد رازنده نگه داشتند مورد تکریم قرارگیرند.

بالاگریوه- امام جمعه پلدختر درجلسه برنامه ریزی مراسمات هفته دفاع مقدس گفت : دفاع وظیفه هرشخص مومن است و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای گرامی داشت یاد و خاطره رزمندگان ۸سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری با بیان اینکه باید مجالس ما به قدوم مبارک.رزمند گان مزین شود افزود: در کشور ما که یک کشور مسلمان و شیعه هستیم باید کسانی که جهاد رازنده نگه داشتند مورد احترام قرارگیرند.

امام جمعه پلدختر همچنین درخصوص ضرورت هرچه باشکوهتربرگزرشدن جشن عاطفه ها گغت : مسلمان نمیتواند نسبت به همنوع خود بی تفاوت باشد و زمانی ما میتوانیم احساس آسایش وآرامش کنیم که همسایه ما درآرامش وامنیت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سوری با تبریک فرارسیدن سالتحصیلی و بازگشائی مدارس از مسئولان ادارات خواست نماز جماعت را هرچه باشکوهتر برگزار کنند چون نمازنماددین و ازشعائرالله است باید به نحوبسیار مطلوب برپا شود.

دسته بندی: جهاد و مقاومت
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید