پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1567
  • 0

امام جمعه پلدختر:

عده ای به دنبال توبه از گذشته انقلابی خود درمقابل آمریکا هستند

بالاگریوه / امام جمعه پلدختر: عده ای با نشان دادن دلبستگی خود به آمریکا وضرورت تعامل با آمریکا که نماد استکباراست با توبه ازگذشته انقلابی خود سردادن شعار مرگ برآمریکا را کاری اشتباه دانسته و می گویند ما باید بگونه ای با آمریکا کناربیائیم که جای عربستان و ترکیه را درمنطقه بگیریم .

 بالاگریوه - امام جمعه پلدختر درخطبه های نمازجمعه این هفته که درمسجدجامع این شهربرگزارشد با اشاره به آخرذیقعده سالروز شهادت نهمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام جواد (ع) گفت : حضرت امام رضا (ع) و فرزند بزرگوارشان امام جواد علیه السلام درعهد پادشاهی بنی العباس می زیستند و خلفای بنی عباس  وقتی به جایگاه ویژه امامت درمیان مردم آگاه شدند این دو ولی خدا را به شهادت رساندند .

حجت الاسلام و المسلمین سوری سپس با بیان اینکه ازابتدای بحث مذاکرات هسته ای عده ای به غلط برداشتشان این بود که اگرتوافق صورت بگیرد دیگر همه مسائل بین جمهوری اسلامی و آمریکا حل خواهدشد وبدین صورت می خواستند درسایه بحث مذاکرات و توافق هسته ای سلطه گری آمریکا را نفی کنند افزود: آمریکا بنا به تأکید حضرت امام و مقام معظم رهبری همواره شیطان بزرگ و غیرقابل اعتماد می باشد وکسانی که بخواهند خودرا همرنگ با آمریکا نشان بدهند قطعاً پشیمان خواهندشد .

وی تصریح کرد عده ای هم با نشان دادن دلبستگی خود به آمریکا وضرورت تعامل با آمریکا که نماد استکباراست با توبه از گذشته انقلابی خود سردادن شعار مرگ برآمریکا را کاری اشتباه دانسته و می گویند ما باید بگونه ای با آمریک کناربیائیم که جای عربستا ن و ترکیه را درمنطقه بگیریم غافل از آنکه آمریکائیها نشان داده اند که نه تنها درهیچ جای دنیا منشاء خیر و فرشته نجات نبوده اندبلکه درهرجای عالم ظلمی رواداشته شده است ردپای آمریکا نمایان بوده است.

خطیب جمعه پلدختر با اشاره به توصیه های اکید مقام معظم رهبری درخصوص پرهیز از هرگونه ساده انگاری نسبت به امکان خیرخواهی آمریکا برای ملت های مسلمان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ما وظیفه داریم اجازه ندهیم دشمنی که با نثار خون هزاران شهید از درب رانده ایم از پنجره وارد شود.

حجت الاسلام و المسلمین سوری درادامه خطبه دوم نماز جمعه این هفته ازمسئولان خواست بنا به توصیه مقام معظم رهبری به جوانان میدان بدهند زیرا حامیان اصلی انقلاب همین جوانان هستند و درمواقع خطر این جوانان هستند که از انقلاب دفاع میکنند.

امام جمعه پلدختربا انتقاد ازجریان هائی که این روزهاشورای نگهبان رازیرسوال می برندتأکید کرد: نهادمقدسی مانند شورای نگهبان دیده بان بصیر وچشم بیدار انقلاب ونظام است وهمان قانونی که به شما میدان و مسئولیت داده است جایگاه حقوق و قانونی این نهاد را تصویب کرده است وبایستی به قانون تمکین کرده وآن را بپذیریم.

حجت الاسلام و المسلمین سوری با اشاره به اول ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع)وحضرت زهرای مرضیه(س)خاطرنشان کرد: ما بایستی اززندگی ساده وبی ریای این دو عزیزاسلام درس و عبرت بگیریم والگوی ازدواج جوانانمان این ازدواج ساده و اسمانی باشد.

وی افزود: مابعنوان مسلمان و پیرو ائمه اطهار بایستی زندگی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا را الگوی ازدواج جوانان خودقرارداده و ازسخت گیری های بی مورد درازدواج و برگزاری مراسمات پرهزینه و موسیقی های آنچنانی که حرام شرعی هم هستند پرهیزکنیم.تا زندگی جوانانمان برکت و خوشبختی بدنبال داشته باشد .

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید