جمعه، 7 اردیبهشت 1403
انتخاب سردبیر / سیاست
شناسه خبر: 1561
  • 0

سردارمحمدرضا نقدی :

همه امتیازاتی که ایران می توانست به دشمن بدهد دربرجام داده است

بالاگریوه/ رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: ساده لوحی است فکر کنیم دشمنی آمریکایی ها با ما فقط بر سر مسائل هسته ای است چون تمام امتیازاتی که ایران می توانست به دشمن بدهد، در برجام داده است.

به گزارش بالاگریوه سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم با بیان این که امروز ما در یک مقطع بسیار حساس تاریخی قرار گرفته ایم، اظهار کرد: اگر در مرحله های قبلی که در جنگ با دشمن قرار داشتیم، می بایست با سندهایی نشان می دادیم که دشمن اصلی کیست و در پشت پرده چه کسانی با انقلاب اسلامی دشمنی می کنند، امروز نیازی به شرح ندارد و دشمن با تمام توان در برابر ما صف آرایی کرده است.
وی با بیان این که اوج ساده لوحی است که فکر کنیم مسأله دشمنان با جمهوری اسلامی ایران فقط مسأله هسته ای است، بیان کرد: مسأله ما با دشمنان جنگ اسلام و کفر است، آمریکایی ها بعد از فروپاشی شوروی قصد داشتند تا یک نظام تک قطبی ایجاد کنند و آنها خودشان را مثل فرعون فرمانروای جهان می دانستند ولی جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری بود که در برابر آنها ایستاد و گفت حاکمیت جهان برای خداوند است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اگر بحث دشمنان فقط موضوع هسته ای بود که با انجام مذاکرات و توافق وین باید تمام می شد ولی بعد از اعلام توافق ایران و 1+5 دشمنی آمریکایی ها شدیدتر و آشکارتر شد.
وی با بیان این که اگر آمریکایی ها در گذشته هر چند ماه یکبار ما را تهدید نظامی می کردند، بعد از اعلام توافق هر دو سه روز یکبار جمهوری اسلامی را به حملات نظامی تهدید می کند، تصریح کرد: تمام امتیازهایی که جمهوری اسلامی می توانست به دشمن بدهد در توافق وین داده است پس چرا دشمن می گوید که تحریم ها را لغو نمی کنیم و رفتار ایران باید تغییر کند.
نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شهر مقدس قم، ام القرای جهان اسلام است، اظهار کرد: امروز ملت ایران نماینده همه مستضعفان جهان است و اگر قرار باشد ما الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را برای جهانیان ترسیم کنیم بایستی از شهر قم بنیان نهاده شود.
وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر بایستی از شهر قم نهادینه و فرهنگ سازی شود، تصریح کرد: وجود بارگاه کریمه اهل بیت(س)، مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه ظرفیتی به شهر قم داده است که با هیچ شهری در جهان اسلام برابری نمی کند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امروز جهان با دقت قم را رصد می کند، بیان کرد: ما امروز میدان مبارزه بسیاری باز کردیم و باید مرد این میدان سخت باشیم و با اتکا به قدرت معنوی در این عرصه قدم برداریم .
نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ما باید در این هفته نقش 1+5 را در جنگ تحمیلی برای مردم تبیین کنیم، مردم باید بدانند که نخستین بمب های شیمیایی را آمریکایی ها از انبارهای خود در کویت به عراق داده است.
وی گفت: مردم باید بدانند که آلمان مواد شیمیایی را به عراق داده است و فرانسه جنگنده های خود با خلبانان فرانسوی را به کمک صدام فرستاد./منبع:رسا/

دسته بندی: انتخاب سردبیر / سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید