جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1559
  • 0

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان :

بستر سازی برای تحقق تمدن اسلامی ازاهداف مجمع عالی بسیج است

بالاگریوه/ سردار مرتضی کشکولی : تولیدفکر و برنامه درسطح بومی، استانی و ملی،توانمندی قوا باشناسایی چالش ها و ارائه برنامه و راهکار در راستای رفع آنها، کادرسازی برای انقلاب اسلامی و بستر سازی برای تحقق تمدن اسلامی اهداف و انتظاراتی است که مجمع عالی بسیج بایستی دنبال نماید.

به گزارش بالاگریوه سردار مرتضی کشکولی در مراسم انتخابات مجمع عالی بسیج استان لرستان که در خرم آباد برگزار شد،مجمع عالی بسیج را مجموعه ای متشکل از بهترین های هر قشر بسیج دانست وگفت: با مشخص شدن اعضای این مجمع در استان لرستان تدوین برنامه پنجساله بسیج در استان به این مجمع محول می شود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده منحصر به فرد و یک رستاخیزی همسطح و همتای با بعثت رسولان بوده است افزود:  این انقلاب در سه دهه اخیر تاثیرات شگرف و سختی را بر عرصه های سیاسی، فکری و فرهنگی جهان داشته و می رود که نقشه جهان را به گونه ای دیگر ترسیم کند.
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه این پدیده حیرت انگیز همواره برای دستیابی به اهداف متعالی خود با دشمنان سرسختی اعم از منافقین، مستکبرین، زورگویان و سردمداران زر و زور و تزویر روبرو بوده است گفت: این انقلاب برای اینکه بتواند اهداف خود را نهادینه کند نیازمند تشکیل یک سازمان و ساختار است.
کشکولی اضافه کرد: امروز تحقق برخی از هدف های متعالی انقلاب اسلامی بدون متولی هستند و البته علت آن هم این است که بخشی از مسئولین انقلابی به جای تحقق این هدف ها  پیگیر هدف های سیاسی جناحی و حزبی شده اند.
وی با بیان اینکه عمق بخشی داخلی و پیگیری تحقق هدف های متعالی انقلاب اسلامی نیازمند مجموعه ای است که فارغ از هرگونه سطح بندی های حزبی، سیاسی و گروهی عمل کند اظهار کرد: در این راستا بحث های زیادی شد و نهایتا با توجه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نتیجه ای که حاصل شد این بود که بسیج به عنوان یک مجموعه و نحله فکری که ساختار آن مبتنی بر احساس مسئولیت و بصیرت است در قالب مجمع عالی پیگیری اهداف انقلاب اسلامی را بر عهده بگیرد.
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه تاکنون انتخابات مجمع در سطح شهرستانها و بخش های استان برگزار شده است و امروز نیز انتخابات مجمع عالی بسیج برگزار می شود گفت: ریاست مجمع عالی بسیج به یک فرد بسیجی که می بایست در تمام عرصه های سیاسی، فکری و فرهنگی جامع الاطراف باشد محول می شود.
کشکولی با بیان اینکه در استان به دنبال تشکیل بهترین مجمع عالی بسیج هستیم اضافه کرد: یکی از وظایف مجمع عالی بسیج این است که فارغ از هرگونه گرایش سیاسی و تنها در راستای تحقق هدف های انقلاب اسلامی طرح ها و راهکارهای خود را در حوزه های مختلف ارائه دهد.
وی تولید فکر و برنامه در سطح بومی، استانی و ملی، توانمندی قوا با شناسایی چالش ها و ارائه برنامه و راهکار در راستای رفع آنها، کادرسازی برای انقلاب اسلامی و بستر سازی برای تحقق تمدن اسلامی را از دیگر انتظارات موجود از مجمع عالی بسیج برشمرد و بیان کرد: این مجمع باید در راستای ترویج فرهنگ کار، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و تقویت گفتمان مقاومت گام بردارد.
فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه مجمع عالی بسیج باید به گونه ای عمل کند که تهدیدات منجر به استحاله نظام نشوند گفت: مجمع عالی بسیج باید در راستای تقویت وحدت و جلوگیری از تفرقه گام بردارد.
کشکولی با تاکید بر اینکه مجمع عالی بسیج می بایست در راستای پرکردن خلاء های فرهنگی گام بردارد تصریح کرد: متاسفانه هنوز میراث فرهنگی را در انقلاب اسلامی تعریف نکرده ایم؛ چرا که اگر اینگونه بود گلونی را که نماد حجاب است با ساز و آواز و رقص و پایکوبی معرفی نمی کردیم./ منبع:خبرگزاری بسیج

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید