پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1558
  • 0

درراستای تحقق منویات مقام معظم رهبری:

اعضای مجمع عالی بسیجیان لرستان انتخاب شدند

بالاگریوه / اعضای مجمع عالی بسیج لرستان طی انتخاباتی که دراجلاس عمومی مجمع بسیج استان درخرم‌آباد برگزار شدانتخاب شدند.

به گزارش بالاگریوه به نقل ازخبرگزاری بسیج اعضای مجمع عالی بسیج لرستان طی انتخاباتی که دراجلاس عمومی مجمع بسیج استان درخرم‌آباد برگزار شدانتخاب شدند.
انتخابات مجمع عالی بسیج استان لرستان هم‌زمان با برگزاری اجلاس عمومی مجمع بسیج استان برگزار شد و اعضای این مجمع شامل رئیس، نایب رئیس دوم و دو بازرس اول و دوم با آراء کلیه اعضاء شوراها، مجامع و کارگروه‌های تخصصی بسیج انتخاب شدند.
بر این اساس، در بین نامزدهای کسب کرسی ریاست مجمع بسیج استان لرستان حجت‌الاسلام "قاسم متقی‌نیا" با کسب 164 رای به عنوان رئیس مجمع انتخاب شد.
همچنین از بین دیگر نامزدهای کسب کرسی ریاست مجمع "مصطفی آسترکی" موفق به کسب 80 رای و "مهدی ریحانچی" موفق به کسب 78 رای شد.
در این انتخابات "عبدالرحمن ایمانی" با 124 رای به عنوان نایب رئیس دوم مجمع بسیج استان لرستان انتخاب شد.
"امیرحسین تروند" و "سید رحیم کاظمی" نیز از از دیگر نامزدهای کسب کرسی نایب رئیسی مجمع بسیج استان بودند که هر کدام به ترتیب حائز 114 و 82 رای شدند.
از بین نامزدهای بازرسین مجمع عالی بسیج لرستان نیز "مسعود بهاروند" با 178 رای و "حسن رضائیان" با 146 رای به عنوان بازرسین اول و دوم مجمع بسیج استان انتخاب شدند.
حجت‌الاسلام "عابدین درویش‌پور"، "عالی دیانت" و "عبدالرحیم موحد" از دیگر نامزدهای بازرسین مجمع بودند که هر کدام به ترتیب توانستند 127 رای، 75 رای و 60 رای را از بین آراء مأخوذه به خود اختصاص دهند.
همچنین بر اساس اساسنامه مجمع بسیج استان‌ها سردار"مرتضی کشکولی" فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به عنوان نایب رئیس اول و"کریم زینی‌وند" مسئول مرکز راهبردی و هماهنگی اقشار بسیج به عنوان دبیر مجمع بسیج استان انتخاب شدند.
لازم به ذکر است؛مجمع عالی بسیج استان لرستان با هدف توسعه و تقویت تعامل اثربخش و هدفمند بابسیجیان صاحب نظر و دارای مقبولیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تحقق بسیج ده‌ها میلیونی و پیشرفت انقلاب اسلامی در سطح استان انتخاب شدند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • همرزم
    • 24 شهریور 1394 10:35
    • 0
    باآرزوی موفقیت برای این مجمع 
    علی الخصوص سرداران بزرگ استان سردار کشولی و سردار بهاروند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید