پنج شنبه، 30 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1553
  • 0

مسئولان مواظب خنده های ساختگی دشمنان باشند

فریب نخوریم/لبخندهای آمریکا بعدازتوافق مصنوعی است

حسن هانی زاده : آمریکا بعد از توافق هسته ای سعی داشته تا از طریق لبخند های ساختگی و مصنوعی به ایران نزدیک شود. مسئولان باید سیاست جدیدی برای مقابله با آمریکا ترسیم کنند / باید برای اینکه آمریکا حسن نیت خود را به ایران نشان دهد دقت ببیشتری داشته باشیم.

بالاگریوه - حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین المللی در خصوص بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با برجام  می تواند به عنوان یک منشور جامع و یک نقشه در سیاست خارجه مخصوصا در بحث هسته ای تلقی شود.
وی به بخش اساسی صحبت های رهبری اشاره کرد و گفت: سیاست های جنایتکارانه آمریکا در طی 35 سال گذشته نسبت به ایران، همواره اینگونه بوده که از هر حربه ای استفاده کند تا ایران را به انزوا کشانده و از این طریق بتواند ضربه خود را وارد کند. اما خوشبختانه هر بار با هوشمندی رهبری نتوانستند به اهداف خود برسند.
این کارشناس مسائل بین المللی کشورمان خاطر نشان کرد: آمریکا بعد از توافق هسته ای سعی داشته تا از طریق لبخند های ساختگی و مصنوعی به ایران نزدیک شود. مسئولان باید سیاست جدیدی برای مقابله با آمریکا ترسیم کنند چراکه در حال حاضر در حوزه هسته ای در یک حالت گذار  هستیم و باید برای اینکه آمریکا حسن نیت خود را به ایران نشان دهد دقت ببیشتری داشته باشیم.
هانی زاده بیان کرد: وزارت خارجه باید هوشمندانه عمل کند و در واقع تمام تحرکات آمریکا را رصد کرده و اجازه ندهد برخی از درون کشور خدشه ای به منافع ملی ایران وارد کنند.
وی با اشاره به برخی از جریان های داخلی که در تاریخ 35 ساله انقلاب از اتفاقات نا گوار عبرت نگرفته اند گفت: اینگونه افراد فقط به اهداف خود توجه دارند و اهداف انقلاب را زیر پا گذاشته و سعی بر این دارند که وظایف مجلس را نادیده بگیرند و اجازه ندهند تا مجلس شورای اسلامی به قضیه برجام داخل شود و فقط به عنوان ناظر عمل کند.
کارشناس مسائل هسته ای کشورمان در رابطه با افرادی که به هر نحوی مخل امنیت ملی هستند گفت: بعضی ها نوعی خود باختگی در برابر آمریکا دارند و به جای اینکه منافع ملت و کشور را در نظر داشته باشند در برابر آمریکا سکوت اختیار میکنند.
هانی زاده در پایان نیز اشاره کرد: همچنان که کاخ سفید در رابطه با هر موضوعی وارد عمل میشود تا منافع آمریکا زیر سوال نرود مجلس شورای اسلامی نیز باید در برابر زیاده خواهی آمریکا مقاوت کند./ منبع:دانا

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • شاهرخی
    • 17 شهریور 1394 10:17
    • 0

    لبخند استکبار جهانی از فحاشی هم بدتر است 

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید