پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1551
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر:

صداوسیمای لرستان به اندازه یک روستا ی بروجرد برای پلدختر وقت بگذارد

بالاگریوه- امام جمعه پلدختر درخطبه های نماز جمعه این هفته از عدم پوشش مناسب اخبار و رویدادهای این شهرستان درصداوسیمای مرکزلرستان انتقادکرد.

بالاگریوه- امام جمعه پلدختر درخطبه های نماز جمعه این هفته از عدم پوشش مناسب اخبار و رویدادهای این شهرستان توسط صداوسیمای مرکزلرستان انتقادکرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدسوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور( جمعه سیاه) ، با بیان اینکه جنایت رژیم طاغوت درکشتار مردم بی گناه درمیدان شهدای تهران حتی مردم کشورهای حامی رژیم فاسد پهلوی را هم اندوهگین و ناراحت کردافزود: ما باید از حوادثی مانند 17 شهریور درس عبرت گرفته و به هیچ عنوان به قول و قرارهای آمریکا وقدرت های استکباری اعتماد نکنیم.
خطیب جمعه پلدختر تصریح کرد : ملت قهرمان ما با شناختی که نسبت به توطئه های رنگارنگ آمریکا و هم پیمانانش علیه نظام اسلامی دارند باید به پیروی  از مقام معظم رهبری درحفظ و حراست از دستاوردهای نظام و ارزش های اقلاب اسلامی حساسیت و جدیت به خرج دهند.
وی تصریح کرد دولتمردان ما بایستی هشیارباشند تا مادامی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نمی خواهند اقتدار وثبات و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی را به رسمیت بشناسند ، خوشبینی نسبت به آمریکا هیچ نفعی برای کشور و نظام مابه دنبال نخواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین سوری با تأکید بر ضرورت خدمت صادقانه به مردم خاطرنشان کرد: مسئولان ودولتمردان با یستی بدانند که جایگاهی که برآن تکیه زده اند ثمره خون پاک و مطهر شهداست ولذا انتظارمی رود بدون هرگونه قوم گرائی ، باند بازی و سیاسی کاری به این مردم که بهترین عزیزانشان را درراه پیروزی، ثبات و اقتداراین نظام اسلامی تقدیم کرده اند، خدمت کنند.
امام جمعه پلدختر با اتنقادشدید از صداوسیمای مرکز لرستان با بیان اینکه صداوسیمای لرستان نبایدفقط مشکلات خرم آبادو بروجرد را پوشش بدهد افزود: مسئولان صداوسیمای لرستان برای انعکاس و پوشش مسائل ، مشکلات و مطالبات مردم این شهرستان حداقل به اندازه یک روستای بروجرد وقت بگذارند.
حجت الاسلام و المسلمین سوری با اشاره به اینکه  مدیریت صدا و سیما باید به این سازمان اشراف داشته باشد تصریح کرد: وقتی استانداروقت پالایشگاه پلدخترراکلنگ زدوقول اشتغالزائی بیش از 200 نفررا به این مردم داد ومردم را امیدوارکرد اما مدتهاست این وعده عملیاتی نشده چرا صدا و سیما اینها را به تصویرنمی کشد؟
 امام جمعه پلدختر درپایان با بیان اینکه استاندارفعلی درشهریورماه گذشته قول داد که پروژه را به پیمانکار جدید واگذارکند اما چون این وعده تاکنون عملیاتی نشده دلسردی ونگرانی مردم شهرستان را به دنبال داشته و این مسائل که خواسته و مطالبه برحق مردم شهرستان است درصداوسیمای مرکز لرستان جائی ندارند تا موانع اجرائی شدن این پروژه ودیگرپروژه های شهرستان همچنان به قوت خود باقی بماند .

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • شاهرخی
    • 18 شهریور 1394 03:17
    • 0
    حاج اقا سوری امام جمعه محترم ، من فکر می کنم پلدختر چیزی برای مطرح شدن در صدا و سیما ندارد شهر ما از هر لحاظ به عقب برگشته مبلمان شهری درحد دهستان بزرگی بیشتر نیست مدیریت ضعیف است .........خداوندکسانی را که برای نظام واین مردم قدمی بر می دارند عاقب بخیر گرداند ، از نشریه وسایت مردمی و ولایت مدار بالاگریوه هم تشکر میکنم
    • شهروند
    • 14 شهریور 1394 12:23
    • 0
    ازمدیرسایت وامام جمعه تشکر میشود.صداوسیما درلرستان فامیلی شده.انتظارمیرود نهادی که مسئول عالی آن توسط مقام معظم رهبری معین میشود باید عدالت را رعایت کند درانعکاس مطالب.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید