جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1535
  • 0

تهدیدات دشمنان درجغرافیای جهان اسلام ازدیدگاه نماینده ولی فقیه درسپاه:

ایجادجنگ های درون تمدنی و ترویج و حمایت ازسه نوع اسلام انحرافی درمنطقه

بالاگریوه/حجت الاسلام و المسلمین سعیدی : آمریکایی‌ها با ایجاد جنگ های درون تمدنی وترویج و حمایت از اسلام تکفیری از بلندگوی عربستان ، اسلام سکولاریزه شده ترکیه و اسلام شیعه انگلیسی با هدف اختلاف بین گروه‌ها، مذاهب اسلامی و فرقه‌ها در جغرافیای جهان اسلام از مزدورانشان در منطقه استفاده می کنند.

به گزارش بالاگریوه نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال تفرقه و دوقطبی کردن جامعه است، اظهار داشت: وحدت و همدلی تدبیر رهبر معظم انقلاب است بنابراین در نظرسنجی‌ها شاهد همدلی بین مردم و دولت و پرهیز از تفرقه هستیم بالاخره مردم تابع نظرات رهبر معظم انقلاب ‌و هوشمند هستند و به القائات دشمنان توجه نمی‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی با اشاره به تهدیدات جهان اسلام تصریح کرد: در ارتباط با جهان اسلام تهدیدات کلانی که امروز ما با آن روبه‌رو هستیم یکی جنگ نیابتی است که آمریکایی‌ها از زمان بوش استارت آن را زدند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه اظهار داشت: حضور فیزیکی آمریکا در جنگ بالکان، عراق و افغانستان نشانه آن بود که خود آمریکایی‌ها مستقیم وارد عرصه شدند، واقعاً برای آمریکایی‌ها خسارت‌های زیادی به دنبال داشت به‌طوری‌که رژیم صهیونیستی در یک فشار تنگاتنگی قرار گرفت و زمینه بیداری اسلامی در منطقه فراهم شد.
وی با اشاره به جنگ «درون‌تمدنی» آمریکا افزود: آمریکایی‌ها با جنگ درون تمدنی وارد فاز دیگری شدند به‌طوری‌که بین گروه‌ها، مذاهب اسلامی و فرقه‌ها در جغرافیای جهان اسلام درگیری و اختلاف ایجاد کرد و ‌از مزدورانشان در منطقه استفاده کردند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه دومین تهدید منطقه را وجود سه اسلام انحرافی دانست و تصریح کرد: یکی اسلام تکفیری که از بلندگوی عربستان به منطقه مخابره می‌شود، دوم اسلام سکولاریزه شده ترکیه و سوم اسلام، شیعه انگلیسی است.
سعیدی با بیان اینکه جریان‌های افراطی با شیوه‌های ناصحیح وحدت را هدف گرفته‌اند، عنوان کرد:‌ ترویج سه اسلام در منطقه به خاطر مقابله با اسلام ناب محمدی است که ایران آن را ترویج می‌کند، ایران منادی اسلام ناب محمدی است، اسلامی که منطبق با گفتمان علوی و نبوی است.
وی با اشاره به اینکه ما شعار وحدت را در جهان اسلام سر داده‌ایم، اظهار داشت: امام خمینی (ره) مدافع وحدت بودند و ‌مقام معظم رهبری نیز منادی وحدت هستند. کسانی که تفرقه ایجاد می‌کنند ‌با پولشان و به نیابت از آمریکا آشوب ایجاد می‌کنند و به‌طورکلی آن‌ها از هر هدفی برای تضعیف انقلاب استفاده می‌کنند./منبع:تسنیم لرستان

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید