جمعه، 31 فروردین 1403
فرهنگ و هنر
شناسه خبر: 1502
  • 0

توسط هیأت نظارت برمطبوعات مجوز انتشار روزنامه دلفون صادرشد :

تولد « دلفون » مبارک

بالاگریوه/باتصمیم هیات نظارت برمطبوعات روزنامه «دلفون» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی سیدحسینعلی حسینی مجوزانتشارگرفت .

بالاگریوه - با تصمیم هیات نظارت بر مطبوعات  و در جلسه آخر این هیات مجوز روزنامه دلفون برای سید حسینعلی حسینی به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول صادر شد .
سیدحسینعلی حسینی صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه دلفون که در جلسه اخیر هیات نظارت مجوز آن صادر شده است در گفتگویی از انتشار این روزنامه در روزهای اینده خبر داد .
حسینی با ذکر اینکه این روزنامه در تاریخ 12/5/93 به شماره75322و با شماره مجوز10259/94از هیات نظارت مجوز انتشار گرفته است ، گرایش این روزنامه را عمومی و زمینه فعالیت آن را در مسائل فرهنگی ، سیاسی اجتماعی و عمومی ذگر کرد.

وی با بیان اینکه این روزنامه در 8 صفحه منتشر میشود از همه اهالی فرهنگ و دلسوزان دلفان تقاضای همکاری و همفکری کرد و از فرماندار دلفان و سایر مسئولان خواست تا وی و تیم روزنامه دلفون را در انتشار این روزنامه کمک کنند .
مدیرمسئول روزنامه دلفون از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و مدیر اداره ارشاد دلفان درخواست کرد ضمن حمایت از نشریات محلی این تیم را در هرچه بهتر شدن روزنامه یاری کنند.
قابل ذکر است حسینی مدیر مسئول این روزنامه مدت 20 سال است که فعالیت مطبوعاتی دارد و از سال 74 با نشریات مختلف به عنوان نماینده و خبرنگار و سرپرست روزنامه در استان فعالیت داشته و انتشار نزدیک به 200 ویژه نامه را در کارنامه خود دارد .

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظرات

    • حسینی
    • 28 مرداد 1394 16:32
    • 0
    ممنون وسپاس فراوان از انعکاس خبر
    موفق باشید

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید