سه شنبه، 29 اسفند 1402
اجتماع
شناسه خبر: 1492
  • 0

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختراعلام کرد:

رضایتمندی 95درصدی مردم پلدخترازعملکردنیروی انتظامی

بر اساس نظر سنجی انجام گرفته بیشتر از ۹۵درصد مردم پلدختر از عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارندو این موضوع احساس امنیت را در بین شهروندان بالا برده است.

بالاگریوه - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر صبح امروز در شورای اداری این شهرستان گفت:کشف سرقت هادرشهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۱۱۰درصد پیشرفت داشته به طوری که با تلاش نیروی انتظامی کشف سرقت ها در پلدختر از چشم انداز تعین شده فراتربوده است.
سرهنگ رضا داودی با بیان اینکه بر اساس نظر سنجی انجام گرفته بیشتر از ۹۵درصد مردم پلدختر از عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارندتصریح کرد: این موضوع احساس امنیت را در بین شهروندان بالا برده است.
وی خاطرنشان کرد: طرح پاکسازی خرده فروشان مواد مخدر در سال جاری با جدیت دنبال و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰درصد افزایش داشته و همین موضوع باعث اعلام رضایتمندی دبیر شورای مواد مخدر استان شده است.
سرهنگ رضا داودی نصب دوربین های پایش ترافیکی در سطح شهر پلدختر را درجلوگیری از سرقت ها موثردانست و افزود:دوربین های نصب شده در سطح شهر در پیشگیری از ناهنجاریهای اجتماعی به خصوص جلوگیری از سرقت ها موثر بوده است .
فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر یادآورشد :۱۲واحد صنفی عرضه قلیان درسطح شهر پلمپ و در این رابطه ۲۶۰ قلیان جمع آوری گردیده که به زودی با حضور اصحاب رسانه منهدم خواهند شد.
سرهنگ داودی درپایان سرهنگ محمدی را بعنوان جانشین فرماندهی انتظامی این شهرستان معرفی کرد.

دسته بندی: اجتماع
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید