شنبه، 1 اردیبهشت 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1475
  • 0

رئیس هیأت نظارت برانتخابات استان لرستان:

استعلام ازمراجع چهارگانه، تحقيقات محلي و التزام به نظام جمهوري اسلامي ازملاکهای بررسی صلاحیت کاندیداها خواهد بود.

تیمورسپهوند:استعلام ازمراجع چهارگانه،تحقيقات محلي و التزام فردبه نظام جمهوري اسلامي و مباني شرع مقدس اسلامي ازملاکهای بررسی صلاحیت کاندیداها خواهدبود.

به گزارش بالاگریوه اعضاي هيأت  نظارت بر انتخابات و كاركنان دفتر نظارت استان لرستان با استاندار ديدار كردند.
سپهوند رئيس هيأت نظارت بر انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در ديدار با هوشنگ بازوند استناندار لرستان گفت: بدون ترديد با تعامل سازنده اي كه مديريت ارشد اجرايي استان با هيأت نظارت بر انتخابات استان دارد،انتخابات با شكوه و مطلوبي پيش رو خواهيم داشت.
وی افزود: اميد مي رود با محور قراردادن همدلي و همزباني و قانون مداري بتوان مأموريت مهمي كه بر عهده شوراي نگهبان و وزارت كشور گذاشته شده را به بهترين نحو انجام دهيم.
سپهوند تصريح كرد: اعضاي هيأت هاي نظارت بر انتخابات استان افراد ولايتمدارودلسوزنظام واسلام هستند که بدون طرفداري و جانبداري از جريان و يا جناح خاصي در اين عرصه بزرگ گام نهاده اند.
وي در خصوص برخي تخلفات نامزدهاي  انتخابات گفت:تاكنون تنها برخي كانديداهايي كه زودتر از موعد وارد عرصه تبليغات شده اند تخلفاتي داشته اند.
رئیس هیأت نظارت برانتخابات دهمین دوره  مجلس شورای اسلامی استان لرستان با تاكيد بر اينكه رسيدگي صلاحيت ها بدون توجه به گرايش سياسي انجام مي شود گفت: شوراي نگهبان در بررسي صلاحيت ها به اصولگرا و يا اصلاح طلب بودن نامزدها اهميتي نمي دهد و ملاك بررسي صلاحيت نامزدها بر اساس اصول و محورهاي ابلاغي شوراي نگهبان ،استعلام ازمراجه چهارگانه ،تحقيقات محلي ،التزام فرد به حفظ نظام جمهوري اسلامي و اصول و مباني شرع مقدس اسلامي  و ساير شرايط ابلاغي شوراي نگهبان خواهد بود.
در ادامه بازوند استاندار لرستان گفت: دولت به شدت با تندروي و افراطي گري در سياست و انتخابات مخالف بوده و معتقد است در اين امور بايد منطقي و عاقلانه رفتار كرد.
وي اظهار داشت: مشاركتهاي مردمي از اصلي ترين عوامل برگزاري انتخابات بوده كه اين مسأله همواره توسط بزرگان نظام از جمله امام راحل و مقام معظم رهبري مورد تاكيد بوده است.
وي افزود: سياست هاي دفتر نظارت استان و استانداري لرستان بايد در چهار محور مشاركت،سلامت ،امنيت و رقابت به اتفاق عملي شود تا انتخابات سال جاري با شكوه و به دور از هر گونه دغدغه اي برگزار شود.    

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید