شنبه، 8 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1474
  • 0

مسئول بسیج دانشگاه امام صادق (ع) :

آقای هاشمی ! حضرت امام مستضعفین را صاحبان اصلی انقلاب می دانست

بالاگریوه / مسئول بسیج دانشگاه امام صادق (ع) :حضرت امام (ره) می گفت: «مستضعفین ولی نعمتان ما هستند» و «ما انقلاب کردیم برای مستضعفین» .

به گزارش بالاگریوه محمدحسین هاشمی گلپایگانی با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی و تحقیر کردن روستاییان کشورمان، گفت: زمانی که این گونه صحبت‌ها را از هاشمی رفسنجانی می‌شنویم احساس می‌کنیم که این فرد با ادبیات انقلاب اسلامی بیگانه بوده، این درصورتی است که مبنای ادبیات انقلاب اسلامی پابرهنگان و مستضعفین قرار دارد.
وی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو»، تصریح کرد: زمانی که ادبیات امام را مدنظر قرار می‌دهیم، میبینیم در سخنرانی هایشان به اینکه «مستضعفین ولی نعمتان ما هستند» و یا «ما انقلاب کردیم برای مستضعفین» اشاره دارند. و بر همین اساس بی احترامی‌ به روستایی ها ادبیاتی انقلابی نیست، بلکه ادبیاتی مستکبرانه می باشد.
مسئول بسیج دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه امام آمد تا با ادبیات مستکبرانه مبارزه کند، خاطر نشان کرد: زمانی که از هاشمی رفسنجانی این گونه صحبت‌ها را می شنویم احساس می کنیم که این فرد یک تغییر ایدئولوژیک داده است و ای کاش وی صحیفه امام را بار دیگر مرور کند و حرف های امروز خود را با بیانات امام مقایسه کند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید