جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1473
  • 0

درانتقاد به سخنان هاشمی رفسنجانی درمورد روستائیان:

وثیقه 10 میلیاردی ≠ دلسوزی برای محرومان

بالاگریوه / برادرشهید:شهید محمود صارمی تنها خبرنگاری بود که تا آخرین لحظات عمرش حس وظیفه‌شناسی و ولایت‌مداری را رعایت نمود.

به گزارش بالاگریوه به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی با بیان اینکه رویکرد اشرافی دولت رفسنجانی از یادمان نرفته است، گفت: نباید انتظار داشت کسی که وثیقه 10 میلیاردی برای فرزند خود می‌گذارد، غصه محرومان را بخورد؟
عرفان مظاهری در پاسخ به بیان اهانت‌آمیز هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: تحریف اندیشه‌های حضرت امام(ره) در مسائلی مانند شعارهای ضد استکباری و جعل خاطراتی دروغین و انتساب این خاطرات به حضرت ایشان، علمداری برای سازش با شیطان بزرگ و قبل از آن مخالفت با رأی ملت و فتنه‌گری در سال 88 و انتقام از رهبر و مردم، تنها نمونه‌هایی از رویکرد نفاق‌گونه اوست.
وی گفت: البته اتخاذ چنین مواضعی از این شخص عجیب نیست، بر چه اساسی انتظار بکشیم که کسی که وثیقه 10 میلیاردی برای فرزند خود می‌گذارد، غصه محرومان را بخورد؟
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی با بیان اینکه رویکرد اشرافی دولت هاشمی یادمان نرفته است، گفت: آن چه که امروز به نظر مسلم می‌آید، این است که هاشمی رفسنجانی به نماد تفکر اپوزیسیون، سازشکاران و مخالفان نظام تبدیل شده که هیچ جایگاهی در امت اسلامی ندارد.
وی با بیان اینکه وظیفه دوستان انقلاب چیزی نیست جز دشمنی با این تفکر انحرافی و علمدار این تفکر، گفت: این شخص باید بداند فرزندان امام خامنه‎ای(مدظله‌العالی) اجازه جولان به فتنه‌گران را نخواهند داد و جام زهر تنها خیالی است در فکر پلیدشان که دیدن آن در خواب هم برایشان مشکل خواهد بود.
مظاهری تأکید کرد: از روی همدلی و همزبانی به آقای روحانی هشدار می‌دهیم خط خود را از هاشمی و تفکر او جدا کند که عاقبتی جز منفور شدن در اذهان مردم نخواهد داشت.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید