جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1469
  • 0

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس :

خطوط قرمز سه گانه مجلس دربرجام نقض شده است

بالاگریوه / لغو همه تحریم ها در یک روز ، عدم دسترسی به مکان های نظامی و دانشمندان و نپذیرفتن هیچ خط قرمزی درحوزه تحقیق و توسعه خط قرمز های مجلس بوده است

بالاگریوه - محمد جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در خصوص موضوع بررسی برجام در مجلس گفت: مجلس قبل از انجام توافق با تصویب قانونی در صحن علنی خطوط قرمز خود را بیان کرد تا در صورتی که این توافق منعقد شد این سه خط قرمز مورد توجه باشد.
به گزارش خبرگزاری بسیج وی با اشاره به اینکه سه خط قرمز اصلی مجلس در خصوص مذاکرات لغو همه تحریم ها در یک روز ، عدم دسترسی به مکان های نظامی و دانشمندان و نپذیرفتن هیچ خط قرمزی در حوزه تحقیق و توسعه بوده است گفت: متاسفانه در بررسی های صورت گرفته متوجه شده ایم که هر سه خط قرمز در برجام نقض شده است.
قدوسی در این خصوص توضیح داد: در خصوص نظارت بر مکان های نظامی سازوکاری صورت گرفته است که در نهایت طرفهای غربی در کمیسیون مشترک می توانند تصمیم نهایی را بگیرند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از تحریم ها نیز به ویژه تحریم آمریکا لغو نمی شود افزود: در حوزه تحقیق و توسعه نیز محدودیت های بسیاری اعمال شده است که یکی از آن محرومیت مادام العمر ایران در حوزه غنی سازی با لیز است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مجلس نمی تواند از قانونی که خود گذاشته است شانه خالی کند گفت: لذا لازم است به صورت جدی بهارستان در این زمینه اعمال نظر کند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • متخصص
    • 17 آبان 1394 14:19
    • 0
    حالا کی می خواد جلوی این کار را بگیره./. تااین رییس مجلس هست چشم من که اب نمی خوره./.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید