جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1454
  • 0

سردارکشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

توفیق درمذاکرات هسته ای مرهون خون شهدا ،تحمل مردم ،مدیریت مقام معظم رهبری و تلاش‌های بسیجیان و پاسداران است

فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) لرستان:توفیق در مذاکرات هسته‌ای به پشتوانه خون شهدا و تحمل مردم و مدیریت مقام معظم رهبری و تلاش‌های بسیجیان و پاسداران است.

بالاگریوه - سردار مرتضی کشکولی  در آئین بهره‌برداری از استخر بسیج بروجرد اظهار داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی حد و مرزی نمی‌شناسد و پاسدار انقلاب باید در همه عرصه‌ها حضور فعال مثمر ثمر داشته باشد.
وی با بیان اینکه جنگ کنونی در دنیا جنگی مبتنی بر اقتصاد است، عنوان کرد: به منظور پاسداری از دستاوردهای انقلاب در جنگ اقتصاد محور حال حاضر دنیا، ابزار پیشرفته‌ای باید مهیا شود تا به موازات آموزش راه و روش‌های نوین مقابله‌ای در کنار فداکاری نیروهای انقلابی در این جنگ موفق باشیم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد آمادگی در شرایط جنگ تحمیلی دشمنان، خاطرنشان کرد: پاسدار باید حراست از دستاوردهای انقلاب را تکلیف خود دانسته و با مشاهده هرگونه شرایطی وظایف خود را تشخیص داده و آماده حفظ و حراست از انقلاب اسلامی باشد.
کشکولی با تصریح اینکه تحمیل جنگ‌های نابرابر در حوزه‌های مختلف از سوی دشمنان همچنان ادامه دارد، افزود: هرچند در مذاکرات هسته‌ای اخیر به جمع‌بندی نهایی نسبی دست‌یافته‌ایم، اما این مجلس شورای اسلامی است که باید با دقت و تبادل‌نظر وضعیت این جمع‌بندی نهایی را برای همگان مشخص کرده و به عنوان رکن قانون‌گذار کشور فصل الخطابی نیک بر متن منتشر شده باشد.
وی با بیان اینکه پیروزی در این جنگ تنها با حذف کامل استکبار از جبهه پیش روی امکان‌پذیر است، تصریح کرد: رشد و پیشرفت موزون و هماهنگ در عرصه جهاد فرهنگی و پر کردن خلاء های دولت در این عرصه ضرورتی است که امروز بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و باید در این راستا اقدام شود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: این مجموعه ورزشی از زمره کامل‌ترین مجموعه‌های ورزشی در استان است که شامل کتابخانه، گود زورخانه، استخر و چمن مصنوعی است که استفاده از آن برای عموم شهروندان آزاد است که مهم‌ترین هدف بهره‌برداری از آن ارائه پیوست فرهنگی به شهروندان در کنار مجموعه‌های ورزشی است.
کشکولی خدمت به مردم را از وظایف خدشه‌ناپذیر سپاه دانست و افزود: مردم از ابتدای انقلاب تاکنون پشتوانه نظام بوده‌اند و در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب با تحمل سختی‌های تحریم‌های نابرابر اعمالی از سوی دشمنان ثابت کرده‌اند که توفیق در مذاکرات هسته‌ای به پشتوانه خون شهدا و تحمل مردم و مدیریت مقام معظم رهبری و تلاش‌های بسیجیان و پاسداران است.منبع:تسنیم

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • جودکی
    • 13 مرداد 1394 09:26
    • 0
    سردارعزیز فدراسیون آژانس اعلام کرد2تااز3گل زده ایران به 5+1کاملآدرآفسایدبوده تازه گل سومی هم مشکوکه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید