جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1452
  • 0

آقامحمدی نماینده خرم آباد درمجلس شورای اسلامی:

مجلس عبور از خط قرمزها درتوافق هسته ای را تأئید نمی کند.

بالاگریوه / عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت :مجلس هیچ بندی را که احساس کندتوان نظامی ما را مخدوش کند امضاء نخواهد کرد.

به گزارش بالاگریوه به نقل ازفارس ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 صرفاً در موضوعات هسته‌ای بوده و ربطی به سیاست‌های کلان نظام در مقابل استکبار و همچنین ربطی به سیاست جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومان و گسترش عدالت در جهان ندارد.
وی تصریح کرد: چند نکته در متن جمع‌بندی نهایی مذاکرات که اخیراً منتشر شده وجود دارد که مجلس شورای اسلامی حتماً این نکات را نخواهد پذیرفت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس در بررسی این متن در جایی که احساس کند برخی از موارد از خطوط قرمز عبور کرده‌اند و موجب لطمه خوردن حقوق مردم شده است را تصویب نخواهد کرد.
آقامحمدی افزود: مجلس هیچ بندی را که احساس کند به حقوق مردم آسیب زده شده و توان نظامی ما را مورد خدشه قرار می‌دهد امضاء نخواهد کرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: توان نظامی ما چیزی نیست که به دیگران ببخشیم و مجلس نیز در بررسی این متن و نهایی کردن آن مطمئناً دست ملت را در مقابل دشمن نخواهد بست.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • بالاگريوه اي
    • 31 تیر 1394 11:05
    • 0
    درو د خدا بر ظريف و همرزمانش  اقاي آقامحمدي به اميدخدا درزمستان سال 94 مردم به عملكرد شما پاسخ خوراهند گفت  اقاي آقامحمدي ما پيرو رهبر عزيزمان هستيم كه تيم مذاكره كننده را شجاع ومومن دانستند . مسولين اين سايت بايد نظرات موافق و نكات بسيار مثبت توافق را نيز در سايت بگذارند ملت ما ملتي بيدار است وخودشان قضاوت مي كنند . 

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید