جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1448
  • 0

سردارسرلشکرجعفری :

درموردتوافق هسته ای نگرانی هائی وجود دارد که امیدواریم برطرف شود

بالاگریوه / فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : درخصوص توافق هسته ای وین نگرانی‌هایی وجود دارد که امیدواریم، به فضل خدا برطرف شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات وین گفت: نگرانی‌هایی به خصوص درباره قطعنامه وجود دارد که امیدواریم، به فضل خدا برطرف شود.
به گزارش بالاگریوه سردار سرلشگر محمدعلی جعفری امروز در حاشیه نماز عید سعید فطر در مصلای تهران و در گفتگو با رسانه ملی، در پاسخ به این سوال که چقدر از موضوع جمع‌بندی هسته‌ای خوشحال هستید، گفت: باید ببینیم در عمل نتیجه‌اش چه می‌شود؛ نگرانی‌هایی وجود دارد که به جاست.
وی افزود: الان با آقای صالحی (رئیس سازمان انرژی اتمی کشور) هم همین صحبت‌ها را می‌کردم و به خصوص در قطعنامه، نگرانی وجود دارد که امیدواریم به فضل خدا برطرف شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران، در پاسخ به این سوال که خبر خوش شما به مردم در روز عید سعید فطر چیست؟ گفت: خبر خوش، روحیه مردم و معنویت آنها در ماه مبارک رمضان است.
سردار جعفری اظهار داشت: ان‌شاء‌الله استقامت و پایداری در برابر زورگویی دشمنان، نظام استکبار و سلطه بیشتر و محکم‌تر باشد و عزم مردم نیز راسخ‌تر باشد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همدلی و همزبانی دولت و ملت، کارها را بیشتر جلو ببرد و سختی‌ها را پشت سر بگذاریم. منبع:مهر

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید