جمعه، 10 فروردین 1403
طنز
شناسه خبر: 1441
  • 0

طنزتحریم ها

واکنش دکل، پراید و دلواپس به توافق هسته‌ای! / طنز

در پی توافق نهایی و برداشته شدن کلیه تحریمها و روده قطعنامه دان ها! سراغ تعدادی از دوستان رفتیم و پرسیدیم زندگی آنها بعد از رفع تحریم چه تغییری داشته است؟

بالاگریوه - به نوشته خبرآنلاین در پی رسیدن به توافق نهایی و برداشته شدن کلیه تحریم ها و روده قطعنامه دان ها! به سراغ تعدادی از دوستان رفتیم و از آنها پرسیدیم زندگی آنها بعد از رفع تحریم چه تغییری داشته است؟

دکتر:
این توافق ها هم مثل اون تحریم ها، کاغذ پاره است. اما من از شما می پرسم: توافق کار شما بود؟؟ معلومه که نه! در زمان بنده نود و نه درصد مذاکرات به خوبی پیش رفت و یک درصد مابقی را هم آقای ظریف در وین - جزیره ای کوچک در غرب قاره انگلستان- با بالکن نشینی و وین گردی پیش بردند و متاسفانه بدون تشکر از زحمات شبانه روزی ما به نام دستاورد دولت یازدهم ثبت کردند. من یک سری عکس و مدارک اینجا داشتم از پشت درهای بسته مذاکرات در هتل که متاسفانه چند لحظه پیش مدارک را لولو برد آنجایی که سوخته است. در کل رفع تحریم ها اثر خاصی نداشته، گوجه سر کوچه ما فقط پنجاه تومان کاهش پیدا کرده، اما به هر حال این پیروزی را به تمامی کسانی که برای رفاه مردم زحمت کشیده اند - از جمله آقایان حمید. ب، محمدرضا. ر، سعید. میم و بابک. ز- تبریک عرض می کنم و بدانید که بهار نزدیک است.

دکلی نوجوان:
من امیدوارم با رفع تحریم ها و تلاش مجدانه مسولین یا پدر و مادرم را به اینجا برگردانند یا مرا نیز پیش آنها بفرستند. از همین جا بهشون سلام می کنم و می گم: بابا دکل، مامان دکل، دوستتون دارم.

یکی از دلواپسان عزیز:
به شدت نسبت به هرگونه رفع تحریم اعلام انزجار و انفجار می کنم. زیرا از وقتی تحریم ها برداشته شده، ما که چیزی ندیدیم ولی میگن وضع مالی مردم بهبود پیدا کرده و مردم به زندگی پست دنیایی و لذت بردن از زندگی مشغول شده اند. پولدار شدن باعث زندگی مارکسیستی می شود و مردم را از معنویات جدا می کند و زبانم لال دوباره به دوره اصلاحات برمی گردیم. پول چرک کف دست است و با رفع تحریم، چرک و کثافت همه جا را خواهد گرفت. ضمنا وقتی که پولی نبود، آمار اختلاس و رانت و ... به شدت افت کرده بود؛ اما وقتی پول های بلوکه شده در خارج برگردد، بعضی ها وسوسه می شونند اختلاس کنند و ما نباید بگذاریم زمینه برای فساد و لذت بردن مردم فراهم شود.

پراید مدل 94:
من به شخصه راضی هستم. زیرا با آزاد شدن بازار خودرو، رقابتی سالم و تاثیرگذار بین خودرهای ملی و خارجی به وجود می آید و هموطنان عزیز متوجه مزیت آپشن های ما نسبت به نمونه های ضعیف و ارزان قیمت آلمانی، کره ای و ... خواهند شد. همچنین امکان صادرات ما برای متقاضیان اروپایی به وجود خواهد آمد و شاید بیست سال بعد جهت کمک به اقتصاد ناکارآمد آنها با لطف خود خط تولید پراید را در کشورهای اروپایی مستقر کردیم.

یک عدد مردم عاشق تلویزیون:
ما هر روز بعد از سریال "پایخت 35"، سریال مذاکرات را دنبال می کردیم. خیلی جالب و آموزنده بود. من نقش آقای ظریف را خیلی دوست داشتم. امیدوارم سریال "مذاکرات 2" زودتر ساخته بشود. فقط اگر زمانش را زیاد کنید ممنون می شویم!

حافظ خراسانی خطاب به ظریف:
مثل تو پیدا نمی شه دلبری
آبروی دلواپسو می بری
من نمی گم تموم عالم می گن
از همه دکترا تو دکتر تری

دسته بندی: طنز
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید