جمعه، 31 فروردین 1403
انتخاب سردبیر / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 1432
  • 0

سرلشکرجعفری فرمانده کل سپاه پاسداران:

قدرت ها می دانند که نمی توانند هیچ غلطی علیه ایران بکنند

بالاگریوه/سرلشکر محمدعلی جعفری گفت: قدرت‌ها می‌دانندکه هیچ غلطی نمی‌توانند علیه ایران بکنند و تنها راهی که آنان پیدا کرده‌اند نفوذ بین ملت‌های منطقه و استفاده ازحربه تهدیداست.

به گزارش بالاگریوه سرلشکر محمدعلی جعفری  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: انشاء‌الله داریم به سوی آزادی همه ملت‌های مسلمان پیش می‌رویم.

وی افزود: وعده حضرت امام (ره) باید محقق شود و این وعده به تدریج در حال محقق شدن است و مردم عراق، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان همه برای آزادی از زیر یوغ استکبار جهانی تلاش می‌کنند و حتما موفق می‌‌شوند و انشاء الله نوید پیروزی‌های بزرگتری در راه است.

فرمانده کل سپاه درباره مذاکرات وین و تهدیدهای برخی قدرت‌ها در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات، گفت: آنها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند علیه ایران بکنند و تنها راهی که آنان پیدا کرده‌اند این است که برای نفوذ بین ملت‌های منطقه و به خیال خودشان رسیدن به نتیجه، ادامه همین حرکت است.

سرلشکر جعفری افزود: آنها بیش از ما به مذاکرات هسته‌ای نیاز دارند و تهدید نظامی آنها هیچ جایگاهی ندارد. آنها درست است که کارکشته مذاکره هستند ولی بیشتر از ایران به دنبال نتیجه مذاکرات و به نتیجه رساندن آن هستند.منبع:تسنیم

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید