جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1410
  • 0

توصیه امام جمعه پلدختر به تیم مذاکره کننده هسته ای کشور:

طرف ما درمذاکرات همان قاتلان290مسافرهواپیمای ایرباس هستند

بالاگریوه:تیم مذاکره کننده کشورمان بدانند طرف مقابل آنها همان قاتلان 290 مسافرهواپیمای ایرباس درسال 67 هستند

بالاگریوه:تیم مذاکره کننده کشورمان بدانند طرف مقابل آنها همان قاتلان 290 مسافرهواپیمای ایرباس درسال 67 هستند
به گزارش بالاگریوه امام جمعه پلدختر درخطبه های این هفته نمازجمعه با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ، درادامه بحث هفته های گذشته درخصوص نقش نیکی ها درزندگی انسان گفت: اعتقاد به روز جزا از پایه های دین واصلی ترین ضروریات مورد قبول و پذیرش هرمسلمان واقعی است.
حجت الاسلام و المسلمین سوری با بیا ن اینکه زندگی و مرگ برای آزمایش انسانهاست تصریح کرد: مرگ از قوانین و واقعیات استثنا ناپذیر عالم هستی است .
خطیب جمعه پلدختر با اشاره به اهمیت اعتقاد انسانها به روزجزا گفت: اگر انسان همه خوبی ها را انجام دهد، مسجد بسازد، مدرسه احداث کند ، بیمارستان بسازد و یا با انواع اختراع و اکتشاف به بشریت خدمت کند ولی اعتقادی به روز جزا و عالم پس ازمرگ نداشته باشد اجرو مزدی اخروی برای او وجود نخواهد داشت و اجراو صرفاً درهمین دنیا خواهد بود.
امام جمعه پلدختر با اشاره به اهمیت معنوی شب های قدر گفت : شب قدرشب اندازه گیری و نزدیکی به خدا و شبی است که تمامی ملائک به محضرامام زمان (عج) می رسند.
حجت الاسلام و المسلمین سوری با نقل حدیثی از قول پیامبرگرامی اسلام اظهارداشت : اگرکسی شب های قدر را به احیاء و رازو نیاز با خدابگذراند خداوند گناهانش را تاشب قدرسال آینده می بخشد.
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه شب قدر عصاره ماه رمضان است تأکید کرد: مابایستی فرصت شب های قدررا غنیمت دانسته و حداکثر استفاده معنوی را ازاین شبها ببریم.
خطیب جمعه پلدختر با اشاره به سالروز سرنگونی هواپیمای مسافری ایران با 290 سرنشین توسط ناو هواپیمابرآمریکا درسال 67 گفت: این جنایت درنوع خود بسیار بزرگ بود اما فاجعه بارتر از این جنایت آن بود که سردمداران آمریکا و مدافعان دروغین حقوق بشر به جای تنبیه فرمانده ناو شلیک کننده موشک به این هواپیما، اورا مورد تقدیر قراردادند و به او مدال شجاعت دادند.
حجت الاسلام و المسلمین سوری با برشمردن جنایات سردمداران آمریکا علیه ملت های مظلوم و بی اعتمادی مسلمانان به آمریکا گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بایستی بدانند که طرف مقابل آنها که همان قاتلان مسافران هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران درسال 67 هستند ، نشان داده اند که ملت ایران و دیگر ملت های آزاده جهان هیچ اعتمادی به قول وقرارهای آنها ندارند.

مردم نسبت به کیفیت نامطلوب نان گلایه دارند

امام جمعه پلدختر درپایان خطبه های این هفته نماز جمعه به کیفیت نامطلوب نان درشهر پلدختر اشاره کرد و گفت: رسیدگی به کیفیت بسیار نامطلوب نان دراین شهرستان یکی از مطالبات واقعی و برحق مردم است و بایستی دراسرع وقت پیگیری شود
حجت الاسلام والمسلمین سوری با بیان اینکه خبازان شهرستان کیفیت نامطلوب آرد های تحویلی به نانوائی ها را عامل بی کیفیتی نان می دانند تأکید کرد : مسئولین امر بایستی بررسی کنند چنانچه این موضوع صحت دارد از طریق مراجع ذیربط نسبت به رفع دغدغه مردم ولایتمدار و کم توقع این شهرستان اقدام کنند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید