جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1402
  • 0

امام جمعه پلدختر:

مسئول عالی دولت درلرستان اجازه ندهدشهرستانهامحل میتینگ سیاسی شود

امام جمعه پلدخترگفت: مسئولین بایستی درتحقق شعار سال یعنی همدلی و هم زبانی دولت و ملت پیشقدم باشند.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین سوری درمراسم معارفه وتکریم رئیسان اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان با آرزوی توفیق بهره مندی از فیوضات ماه رمضان برای همه مسلمانان گفت: رمضان ماه خودسازی، تقرب الی الله واستغاثه به درگاه خداوند است .
امام جمعه پلدختر با اشاره به درپیش بودن لیالی قدر گفت: درشب های قدر که طبق آیات و روایات افضل از هزارماه هستند بایستی سعی کنیم با استغاثه به درگاه خداوند ونزدیک شدن به درگاه الهی بهره و نصیبی برای خود اندوخته کنیم.
وی با بیان اینکه درماه پرفضیلت رمضان درهای رحمت و مغفرت خداوند به روی بندگان بازاست اظهارداشت : بایستی دراین ماه تلاش کنیم با دعا ونیایش خالصانه به درگاه خداوند ازقصورات و گناهانی که مرتکب شده ایم توبه کنیم.
حجت الاسلام سوری سپس با اشاره به شعار همدلی و هم زبانی که امسال از طرف مقام معظم رهبری اعلام گردید تأکید کرد :  مسئولین بایستی نسبت به عملیاتی کردن این شعار پیشقدم باشند و به سردادن شعار اکتفا نشود.زیرا اگر فقط شعارسال را مطرح کنیم و لی درعمل تحرک و پویائی به سمت تحقق این شعارنداشته باشیم زیبنده نیست.
وی تصریح کرد : چنانچه مسئولین درعمل به شعارسال پیشقدم باشند قطعاً این همدلی و هم زبانی به جامعه هم سرایت خواهدکرد.

امام جمعه پلدختر درانتقاد به برخی جابجائی ها که بدون هماهنگی و مشورت با امام جمعه شهرستان انجام می گیرد گفت: باید مراقب بود دراین جابجائی ها حرمت جایگاهها حفظ شود.
وی تصریح کرد : با توجه به اینکه مدیرجدیدی که مسئولیت می گیرد قراراست درتعامل با امام جمعه شهرستان وظایف خودرا به پیش ببرد و ازحمایت های امام جمعه برخوردارباشد لذا ازاین پس اگرقرارباشد تغیرات مدیریتی درشهرستان انجام بگیرد بایستی لااقل برای حفظ حرمت جایگاه امام جمعه ایشان را درجریان عزل و نصب ها قراردهند. درغیراینصورت همکاری و تعاملی صورت نمی گیرد و آنطورکه انتظارمی رود نتیجه ای ازانتصاب ها حاصل نمی شود.
حجت الاسلام و المسلمین سوری تأکید کرد با توجه به اینکه درآستانه دو انتخابات بزرگ هستیم آقای استانداربعنوان نماینده عالی دولت دراستان بایستی نسبت به این شهرستان عنایت ویژه داشته باشندو تامی توانند بستر آرامش مردم را فراهم نمایند.
امام جمعه پلدختر درپایان تصریح کرد : استاندار نبایستی اجازه دهند از شهرستانها بعنوان محل برگزاری میتینگ های سیاسی استفاده شود زیرا این امر درسال مزین به همدلی و هم زبانی دولت وملت زیبنده نیست.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • حمزه
    • 9 تیر 1394 02:27
    • 3
    ازامام جمعه شجاع وقاطع پلدخترتشکرمیکنیم که اینگونه ذره بینی به مسائل نگاه میکنندوتذکرات ونصیحتهای پدرانه ایشان قطعا چراغ راهنما خواهد بود
    • موسوی
    • 8 تیر 1394 16:54
    • 2
    همانطور که امام جمعه فرموده است باید در خصوص تغییر مدیریت در شهرستان ها با امام جمعه هماهنگی شود افرادی که بدنبال اهداف سیاسی مهره چینی کنند لازم است به مردم معرفی شوند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید