جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1393
  • 0

حجت الاسلام سعیدی :

اگر اصلاح طلبان کوچکترین زاویه‌ای با ولایت داشته باشند درمقابل آنها می‌ایستیم.

نماینده ولی فقیه درسپاه گفت:اگر اصلاح‌طلبان محوریت رهبری را بپذیرند بحثی نداریم اما کوچک‌ترین زاویه‌ای با ولایت داشته باشند در مقابل آنها می‌ایستیم.

بالاگریوه:حجت‌الاسلام علی سعیدی عصر امروز در یادواره شهید مهدی خوش‌سیرت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران او به عنوان نماد جریان فکری و ولایتمداری در برابر جریان انحرافی بنی‌صدر و منافقین را داریم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله محمدعلی امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: خداوند بشر را در برابر دو آزمون بسیار سخت ولایتمداری و شریعت‌محوری قرار داده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه سعیدی، آزمون شریعت‌محوری را نسخه‌ای دانست که خداوند توسط انبیاء برای بشر فرستاده است و بیان کرد: خداوند واجب، حرام، مستحب، مکروه و مباح را نقشه راه انسان معرفی کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نقشه راه بشر دارای مسائل اعتقادی و احکام است، بیان کرد: مقصد نقشه راه بشر بهشت جاویدان است، چراکه انسان هیچ‌گاه نمی‌میرد و از چهار ایستگاه موقت عبور می‌کند تا به ایستگاه ابدی برسد.
وی به برنامه خداوند برای ایستگاه دنیایی بشر اشاره و اضافه کرد: خداوند از انسان خواسته در ایستگاه دنیا آزمون الهی را انجام دهد، اما به نظر می‌رسد بشر در آزمون شریعت‌محوری نمره قابل قبولی نگرفته است.
سعیدی با اشاره به 124 هزار پیامبر الهی، 12 امام معصوم (ع) و علمای بسیار، تبیین کرد: انبیای الهی و امامان (ع) از بشر خواستند نقشه راه خداوند را تغییر ندهد، اما غافله بشریت همچنان در حال خسارت دیدن است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آزمون ولایتمداری، ولایت‌پذیری و ولایت‌محوری اشاره کرد و متذکر شد: بشر از ابتدای خلقت با همدیگر اختلاف نظر داشته، اما اختلاف شهید بهشتی و بنی‌صدر در ولایتمداری بود.
وی با تأکید بر اینکه انسان قانونگذاری می‌خواهد که بر تمام زندگی بشر اشراف داشته باشد، اظهار کرد: قانونگذار نباید منفعتی در قانونگذاری داشته باشد.
سعیدی، رهبری در جامعه اسلامی را دارای دو شرط اساسی خواند و عنوان کرد: رهبر باید ظرفیتی داشته باشد تا بتواند از طریق وحی، علم غیب و اجتهاد به منبع الهی دست پیدا کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از راهکارهای معرفی شده از طرف دنیای غرب در 300 سال گذشته را انتخاب رهبر از طریق صندوق‌های رأی عنوان کرد و افزود: رهبرانی مانند بوش و ... از صندوق‌های رأی بیرون می‌آیند.
وی راهکار دوم را مراجعه به خالق انسان دانست و تصریح کرد: هیچ موهبتی برای بشر مانند رهبری نیست و خداوند لطف خود را شامل بشر کرده و رهبران الهی را فرستاده است.
سعیدی با بیان اینکه در ولی فقیه باید عدالت و اجتهاد وجود داشته باشد، عنوان داشت: خداوند دو نرم‌افزار تکوینی و تشریعی را در اختیار انسان گذاشته است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شریعت‌محوری را به معنای توجه به خطوط قرمز و محرمات عنوان کرد و گفت: بشر در مورد ولایتمداری آزمون خوبی از خود نشان نداده و قوم نوح آن را نپذیرفتند.
وی به سخن امام (ره) مبنی بر اینکه «حصر آبادان باید شکسته شود»، اشاره کرد و یادآور شد: رزمندگانی مانند شهید خوش‌سیرت‌ها حصر آبادان را شکستند.
سعیدی با اشاره به اینکه خوبان جامعه دو عده هستند، اظهار کرد: برخی در مقابل مؤمنان گذشته عملکرد خوبی نشان می‌دهند اما کوچک‌ترین توجهی به ولایت ندارند اما امتحان اصلی در برابر امام روز است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه تأکید کرد و افزود: آنها که دل در گروی انقلاب دارند بدانند در بررسی از 70 هزار وصیتنامه شهید مشخص شد نخستین موضوع حرکت بر محور ولایت است.
وی با بیان اینکه ابوموسی اشعری‌ها و آقازاده‌ها به‌دنبال سوء استفاده هستند، تصریح کرد: برخی از نام امام (ره) سوءاستفاده کردند.
سعیدی به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: در فتنه سال 88 دعوا بین احمدی‌نژاد و موسوی نبود بلکه فتنه اتفاق افتاده بود و برخی از فتنه حمایت کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: آنها که همچنان حامی فتنه هستند به خون شهدا خیانت می‌کنند.
* اگر اصلاح‌طلبان محوریت رهبری را بپذیرند بحثی نداریم
وی استقلال و عزت ملت را حرکت بر محور ولایت خواند و بیان کرد: اگر اصلاح‌طلبان محوریت رهبری را بپذیرند بحثی نداریم اما کوچک‌ترین زاویه‌ای با ولایت داشته باشند در مقابل آنها می‌ایستیم.
سعیدی در پایان با بیان اینکه بین امام علی (ع) و معاویه قابل جمع نیست، یادآور شد: عظمت شهید خوش‌سیرت در ولایتمداری بود.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • خیرمندی
    • 7 تیر 1394 19:03
    • 0
    امام خامنه ای بعد از امام تا کنون کشور را از تمام حوادث وبلاها با تدبیری که داشته اند نجات داده است همه مسلمانان می دانند که رهبر معظم انقلاب علیه دشمنان خدا واسلام محکم ایستاده وبرای منافع اسلام و کشور تلاش می کند هرکه زاویه داشته باشد مرتد است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید