جمعه، 7 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1374
  • 0

حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه پلدختر :

پیام استقبال بی نظیراز شهدای غواص تجدید میثاق ملت ایران با آرمان های انقلاب بود

بالاگریوه:پیام استقبال گسترده و بی نظیرمردم ایران از شهدای غواص آن است که به دنیا اعلام کنیم ما همچنان دردفاع از آرمان های نظام ، انقلاب، امام و ولایت فقیه استوارو ثابت قدم هستیم

به گزارش بالاگریوه نمازجمعه این هفته شهرستان پلدختر با استقبال و حضور گرم و صمیمی مردم روزه داراین شهربه امامت حجت الاسلام و المسلمین سوری برگزارشد.

خطیب جمعه این شهرستان درادامه بحث جمعه های گذشته با اشاره به صفات و فضائلی که مانع تسلط شیطان برانسان می شوند گفت: صبربرمصیبت یکی از صفاتی است که شیطان را ازتسط برانسان دورخواهدکردو اگرانسان درمصائب و گرفتاری ها به خداتوکل کرده و صبرپیشه نماید هرگز ازراه خدامنحرف نشده و شیطان نخواهدتوانست براو تسلط یابد

حجت الاسلام والمسلمین سوری با ذکر نمونه هائی از صبراولیاء الله دربرابرناملایمات و سختی ها واینکه همه انبیای الهی وائمه معصومین اسوه های صبر و بردباری در مقابل مصائب بوده اند به سرنوشت حضرت ایوب اشاره کرد و گفت: حضرت ایوب هنگامی که متمکن بود وازنظرمالی درموقعیت خوبی بود خداخدا می گفت، زمانی که اموالش را ازدست داد باز ازیادخداغافل نشد .آن ولی خدا وقتی که درسلامت جسمی بود ذکرخدامی گفت و هنگامی که به بیماری مبتلا شد نیزذکرخدا برلب داشت وصبرپیشه می کرد.

ماه رمضان فرصتی برای تمرین اخلاص و بندگی

امام جمعه پلدختر یکی دیگر ازراههای عدم تسلط شیطان برانسان را مقدم دانستن دیگران برخود عنوان کرد و افزود: درصدراسلام انصار مهاجرین را برخود مقدم می شماردند و دردوران مانیز شهدای گرانقدرانقلاب و دفاع مقدس اسوه های ایثار و ازخود گذشتگی بودند که گرانترین سرمایه خودرا بخاطر حفظ انقلاب و مردم ایران نثارکردند .

حجت الاسلام و المسلمین سوری درخطبه دوم نماز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به نمازگزاران تصریح کرد: ماه رمضان فرصتی گرا نبها برای عبادت و بندگی وآمرزش گناهان است.

وی با اشاره به اینکه درهای بهشت دراین ماه به روی بندگان خالص خدابازاست افزود: دراین ماه مبارک که شیطان درغل و زنجیراست تلاوت قرآن ثواب و اجرفراوان دارد.

خطیب جمعه پلدختر ماه رمضان را فرصتی برای تمرین اخلاص و بندگی دانست و افزود: انسان بایستی دراین ماه اولاً تلاش کند غذای حلال بخورد ودیگراینکه درغذاخوردن خودمواظبت کرده و کم بخورد تا بدن او سالم بماند.

                    پیام استقبال بی نظیردرمراسم وداع با شهدای غواص ایستادگی ملت ایران دربرابر هرنوع تجاوز

حجت الاسلام و المسلمین سوری با اشاره به استقبال بی نظیرملت بزرگ ایران از تشییع شهدای غواص گفت: پیام استقبال گسترده و بی نظیرمردم ایران از شهدای غواص آن است که به دنیا اعلام کنیم ما همچنان دردفاع از آرمان های نظام ، انقلاب، امام و ولایت فقیه استوارو ثابت قدم هستیم وبا تشییع جنازه هرکدام از شهدای خود روح تازه ای به کالبد جامعه ما دمیده شده و مصمم ترازگذشته آماده ایستادگی و فداکاری درمقابله با متجاوزین و زورگویان عالم هستیم.

نمازجمعه میعادگاه همه سلایق و دیدگاههای درون نظام

امام جمعه پلدختر نمازجمعه را میعادگاه همه دیدگاهها و سلایق درون نظام عنوان کرد و تصریح کرد: نمازجمعه به قشرخاصی تعلق ندارد وحضور گسترده و با بصیرت درنمازجمعه یاس و ناامیدی دشمنان و شادی دوستان و علاقه مندان به نظام و انقلاب را به دنبال دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سوری درپایان خطبه ی دوم نمازجمعه این هفته به بحث ضرورت صرفه جوئی درمصرف آب شرب اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به اینکه شهرستان پلدختر به لحاظ جغرافیائی درمسیرکم آبی قراردارد ازمردم انتظارمی رود درمصرف آب بعنوان مایع حیاتی صرفه جوئی کرده و ازهدردادن این نعمت الهی پرهیزکنند.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • شهروند
    • 29 خرداد 1394 22:21
    • 0
    سلام ضمن تشکر مسئولین سایت بخاطر انعکاس اخبار لطفا عکس تریبون نماز جمعه مال شعبان است عکس رو به روز کنید و از تریبون ماه مبارک رمضان استفاده کنید
    پاسخ : باسلام ضمن تشکرازانتقادسازنده شما / تصویر جایگزین شد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید