شنبه، 1 اردیبهشت 1403
سیاست
شناسه خبر: 1360
  • 0

امام جمعه پلدختر :

تیم مذاکره کننده باید به تأسی ازامام و رهبری اشداء علی الکفارباشند

امام جمعه پلدختر گفت : کسانی که وظیفه مذاکره را بر دوش گرفته اند و مدعی پیروی از امام هستند باید این منش امام را که اشداءعلی الکفار و رحماء بینهم بود سرلوحه کار خود قرار دهند وبا شدت تمام درمقابل مستکبران بایستند.

به گزارش بالاگریوه حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری امام جمعه پلدختر درخطبه های نمازجمعه این هفته پلدختر با اشاره به ضرورت تبعیت از راه امام و منش و روش مقام معظم رهبری ومواظبت درخصوص جلوگیری از تحریف سخنان و مواضع حضرت امام خمینی (ره) گفت : افرادی که بخواهند کلام و موضع امام را تحریف کنند در همان مسیری حرکت می کنند که خواسته ی دشمنان است .

خطیب جمعه پلدختر با اشاره به اینکه ما بایستی کلام رهبری را که خلف صالح امام است باید چراغ راهمان قرار دهیم وکسانی که ادعای پیروی از امام را دارند باید منش امام و روش امام در زندگی و عمل آنان موج بزند . ولقلقه زبان کافی نیست .

سوری تأکید کرد : امام طرفدار مستضعف و حامی محروم بود . ما هم باید این منش امام را در زندگی پیاده کنیم .

وی با اشاره به اینکه امام هیچگاه به آمریکا و دشمنان اسلام اعتماد نمی کرد افزود: این منش و کلام امام برگرفته از قرآن کریم است که فرمود یا رسول الله هیچگاه یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر اینکه تابع آنها باشی .

خطب جمعه پلدختر ضمن مقایسه دشمنان کنونی اسلام و مسلمانان با یهودونصارا درصدراسلام گفت : دشمنان کنونی ما همینگونه هستند و حتی اگر درمقابلشان کوتاه هم بیاییم آنها قانع نمی شوند . و تا ما را تابع خودشان نکنند دست بردارنیستند.

امام جمعه پلدختر با توصیه به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان خاطرنشان کرد : کسانی که وظیفه مذاکره را بر دوش گرفته اند و مدعی پیروی از امام هستند باید این منش امام را که اشداءعلی الکفار و رحماء بینهم بود سرلوحه کار خود قرار دهند وبا شدت تمام درمقابل مستکبران بایستند.

حجت الاسلام و المسلمین سوری وظیفه حساس و خدشه ناپذیر ملت بزرگ ایران درشرایط کنونی حمایت از مظلومان و ستمدیدگان عنوان کردو افزود : به فرموده مقام معظم رهبری ما طرفدار مظلوم هستیم . فرق ندارد این مظلوم در بحرین ،در غزه ،در سوریه، در یمن ، درافغانستان ، درلبنان، درفلسطین و یا در آمریکا باشد. بنا به دستور دینمان ما باید یاور مظلوم باشیم ودشمن ظالم.

وی با توصیه نمازگزاران به وحدت و یکپارچگی دربرابرتوطئه های دشمنان تصریح کرد: اگر کسانی به اختلافات دامن بزنند ، نیروی دشمن هستند .

حجت الاسلام سوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد گفت : شهدای 15 خرداد42 در دفاع از ولی فقیه زمان خودشان و رهایی این مملکت از چنگال طاغوت به پا خواستند .

 

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید