پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
انتخاب سردبیر
شناسه خبر: 1346
  • 0

میرعمادی خطاب به برگزارکنندگان همایش گلونی :

شما «مدیر» جمهوری اسلامی هستید یا سرباز آمریکا ؟

بالاگریوه: نماینده ولی فقیه درلرستان گفت:امروز دیگر لازم نیست آمریکا سربازش را به جنگ مابفرستد سرباز آمریکا کسی است که این بی‌بندوباری را رواج می‌دهد.

به گزارش بالاگریوه به نقل ازلرستان خبرحجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با جانبازان و خانواده شهدا که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: دیدار با جانبازان و ایثارگران یک نوع عبادت و هم‌نشینی با آنان درس‌آموز و عبرت‌آمیز است.

وی با بیان اینکه حضرت ابوالفضل(ع) زینت عنوان جانبازی است، بیان کرد: حضرت ابوالفضل(ع) افتخار و الگویی برای جانبازان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه حضرت ابوالفضل(ع) صاحب غیرت و شهامت بود، تصریح کرد: شجاعت حسینی در کنار غیرت عباسی از ویژگی‌های حضرت ابوالفضل(ع)  است.

وی بابیان اینکه حضرت ابوالفضل(ع) عبد صالح و بنده برگزیده خداوند است، خاطرنشان کرد: جانبازان غیرت عباسی دارند و از مقام والایی برخوردارند چرا که از میان همه مردم جانبازان مدال و عنوان جانبازی گرفتند.

حجت‌الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه جانبازان حجت برگزیده خداوند بر روی زمین هستند، گفت: روز قیامت خداوند به وجود جانبازان ما را بازخواست می‌کند.

وی یکی از ویژگی‌های حضرت ابوالفضل(ع) را ولایت‌پذیری، مطیع امر خدا و ائمه اطهار دانست و گفت: ولایت‌پذیری یکی از شاخص‌ها و معیارهای قمر بنی‌هاشم (ع) بود، حضرت ابوالفضل(ع) بااینکه خیلی مقام داشت اما در برابر برادرش مطیع محض بود و وفاداری و خیرخواهی خود را به کمال رساند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های حضرت ابوالفضل(ع) بصیرت نافذ داشتن است، اظهار داشت: بصیرت نافذ داشتن یعنی دوست، دشمن، خدا و پیغمبر را شناختن، در واقع همان چیزی که ولایت‌فقیه بر آن تأکید دارد.

وی افزود: حضرت ابوالفضل(ع) از شجاعت، شهامت و مردانگی برخوردار بود و اکنون الگو و اسوه جانبازان این شخصیت است.

حجت‌الاسلام میرعمادی عنوان کرد: شما جانبازان امتحان خود را پس داده‌اید و در مرحله‌ای از امتحان سخت سربلند بیرون آمده‌اید، شما بالاترین سرمایه خودتان را به مسلخ عشق بردید و جان خود را در این راه تقدیم کردید.

وی با بیان اینکه جانبازان پیام‌رسان شهدا هستند، بیان کرد: شما جانبازان جامانده قافله‌ای هستند که مسئولیت بزرگی بر گردن دارید، شما باید پیام‌رسان هم‌رزمان خود باشید و این رسالت سنگین بر دوش شما نهاده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه جانبازان الگوی استقامت، مقاومت و ایستادگی هستند، تصریح کرد: جانبازان مروجان ارزش‌های اسلامی هستند چراکه امروز دنیاطلبی، مقام‌پرستی و هنجارشکنی وجود دارد بنابراین جانبازان باید مفهوم وفاداری و انقلابی بودن را در جامعه تبلیغ کنید.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان به مقام جانبازان غبطه می‌خورند چراکه در روایت آمده است شهدا یک پاداش دارند و جانبازان دو پاداش، یکی پاداش جهاد در راه خدا و اینکه جانشان را تقدیم کردند که در این پاداش با شهدا شریک هستند و  پاداش دیگری پیام‌رسانی شهیدان است.

حجت‌الاسلام میرعمادی اظهار داشت: شرط بهره‌گیری از این دو پاداش را پایداری و پایبند بودن به عهد و پیمان دانست و اظهار داشت: غیرت عباسی باید در وجود جانبازان باقی بماند چراکه شجاعت و شهامت دوران دفاع مقدس امروز هم لازم است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: کسی که در مکان نظامی شجاعت به خرج داد امروز هم باید در میدان تهاجم فرهنگی شجاعت به خرج دهد، امروز در میدان میراث فرهنگی ما چه اتفاقی می‌افتد و چه‌کارهایی انجام می‌شود؟

وی عنوان کرد: امروز دیگر لازم نیست که آمریکا سربازش را جلوی ما بفرستد، سرباز آمریکا کسی می‌شود که این بی‌بندوباری را  رواج می‌دهد.

حجت‌الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه هنوز جانبازان ما زنده‌اند و خون شهیدان خشک نشده است، بیان کرد: جانبازان برای حفظ ارزش‌های اسلامی و ناموس رفتند اما ناموس انسان‌ها اینجا به تاراج رفته است.

وی تصریح کرد: امروز رسالت ما سنگین‌تر است و غیرت عباسی می‌خواهد، همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمودند فتح خرمشهر برای خاک نبود بلکه برای فتح ارزش‌ها بود، شما جانبازان زنده هستید و این مسئولیت سنگین بر دوش شما است.

دسته بندی: انتخاب سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید