جمعه، 7 اردیبهشت 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1325
  • 0

حرکت به سوی تدوین منشوراصولگرائی

اتحاداصولگرایان مهم ترازحضوردرانتخابات

بالاگریوه : پس از انتخابات سال 92 مهمترین موضوع برای گروه‌های اصولگرایی و ولایت مدار بود که تاکنون به نتایج بسیار مطلوبی رسیده است

به گزارش بالاگریوه به نقل از تسنیم پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره جلسات حزب مطبوع خود و نشست‌های  سایر اعضا و تشکل‌های سیاسی اصولگرا در راستای تقویت وحدت اصولگرایی گفت: پس از انتخابات سال 92 جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به جمع بندی خوبی در خصوص نتایج و نقاط ضعف و قوت اصولگرایی رسید، از همین رو مهمترین موضوع را در اتحاد گروه‌های اصولگرایی و ولایت مدار یافتیم و امید است تا این آغاز خوب به نتایج بسیار مطلوبی نیز برسد.

وی در ادامه اظهار داشت: ما نتیجه گرفتیم که راهی جز وحدت نیروهای اصولگرا، ولایت مدار و ارزشی انقلاب اسلامی وجود ندارد و مهمتر از مسئله حضور، تقویت نیروهای اصولگرا در راستای یک انسجام، ائتلاف و استحکام و پایایی است.

قائم مقام جمعیت رهپویان تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را بر همگرایی تمامی جریانات و شخصیتهای اصولگرا گذاشته ایم و تلاش می کنیم تا به طراحی یک مدل، تمامی ظرفیت های اصولگرایی در یک ائتلاف تجمیع شوند.

سروری با بیان این که برنامه‌ها و فعالیت‌های مدونی در راستای اتحاد و انسجام بیشتر انجام شده است تاکید کرد:برگزاری جلسات در ابتدا پیرامون مسئله اتحاد و انسجام بود ولی رفته رفته این جلسات به یک نشست چند وجهی بدل شد که تمامی ظرفیت‌ها را برای رسیدن به یک گفتمان درون گروهی و رقابت برون گروهی ایجادکرد، امروز آغاز راه است و قدم اول را به خوبی برداشتیم، امیدواریم که رفته رفته این اتحاد در حوزه عمل نیز به خوبی ظهور و بروز کند.

وی در پایان با اشاره به حضور شخصیت های مطرح و برجسته اصولگرایی گفت: وجود شخصیت‌های برجسته اصولگرایی یک نعمت بسیار عظیم است که باید از وجود این آقایان برای وحدت و اتحاد بیشتر استفاده بهره‌مند شویم.

 

حرکت به سوی تدوین منشوراصولگرائی

لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نیزاز دیدار حزب متبوع خود با حزب مؤتلفه اسلامی و جبهه پایداری انقلاب اسلامی در راستای تقویت وحدت جریان اصولگرایی خبر داد و گفت: بعد از تعطیلات نوروز در راستای تقویت وحدت جریان اصولگرایی با اعضای حزب مؤتلفه اسلامی و جبهه پایداری انقلاب اسلامی جلساتی داشتیم و روی کلیات حرف زدیم و درحال حاضر می‌خواهیم مقدمات تدوین منشور اصولگرایی را آماده کنیم.

وی با بیان اینکه فضای کلی همدلی و هماهنگی است و همه احزاب و شخصیت‌های اصولگرایی وحدت حداکثری را با رعایت ارزش‌ها قبول دارند، تصریح کرد: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نشست‌های مشترک با سایر احزاب و شخصیت‌های اصولگرا را دنبال خواهد کرد تا بالاخره بتوانیم وحدت حداکثری ایجاد کنیم.

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید