پنج شنبه، 9 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1285
  • 0

فرماندار پلدختر :

تکریم خانواده‌های شهدا تکریم جوانمردی، ایثار و ایستادگی است.

بالاگریوه / قدرت اله ترابی نژاد : خون شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرد و به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی با صلابت‌ تر از گذشته در مقابل هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده است.

به گزارش بالاگریوه فرماندارپلدخترشب گذشته دردیدار با خانواده‌های شهدای شهرستان پلدخترگفت : خون شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرد و به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی با صلابت‌تر از گذشته در مقابل هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده است.

قدرت اله ترابی نژاد با اشاره به اینکه ثمره خون شهدا تنومندترشدن درخت انقلاب را به دنبال داشته ، اظهارداشت: به برکت خون شهدا امروز در مقابل تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، ملت ایران سرافرازانه ایستادگی می‌کند.

وی افزود : امنیت کنونی حاصل خون شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان در جنگ هشت ساله تحمیلی است .

فرماندار پلدختر با بیان اینکه ما هرچه داریم از ایثارگری و برکت خون شهداست تصریح کرد : ما خود رادرمقابل این خون‌ها مسئول و متعهد می‌دانیم.

ترابی نژاد زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را در تحقق فرهنگ شهادت و ایثار موثر عنوان کرد و افزود:ملت ایران در عرصه‌های مختلف مجاهدت کرده‌اند که مهم‌ترین این عرصه‌ها جنگ هشت ساله‌ایی بود که دشمنان انقلاب اسلامی به این ملت تحمیل کردند.

فرماندار پلدختربا تاکید برعزم جدی دولت تدبیرو امید درتکریم خانواده‌های شهدا گفت: تکریم خانواده‌های شهدا تکریم جوان‌مردی، ایثار و ایستادگی است.

قدرت اله ترابی نژاد درپایان با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا نماد بارز ایستادگی و صبر و کرامت هستند گفت : ما همه وظیفه داریم در تکریم و خدمت به خانواده‌های شهدا و حفظ میراث شهیدان کوشا باشیم.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید