جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1282
  • 0

سردارکشکولی:

نظام نیازمند دولتمردانی حزب الهی است که حافظ خون شهداباشند

بالاگریوه/ فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) لرستان گفت:امروز ما از گفتمان نظام اسلامی عبور کرده و مشغول دولت‌سازی هستیم این دولت نیازمند دولتمردانی اسلامی و حزب‌الهی است که ملاحظه خون شهدا را بکنند.

به گزارش بالاگریوه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان دردومین یادواره سرداران و 122 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان،که امروز، 21 اسفند درخرم‌آباد برگزارشد، با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا،گفت: قدمت لجستیک و تدارکات درجنگ همپا و پابه‌پای تاریخ بشریت و جنگ‌هاست.

سردارمرتضی کشکولی افزود: در دوران‌های گذشته وقتی فردی می‌خواست به جنگ برود تدارکات جنگ شامل غذا و اسلحه(سنگ یا گرز) را با خود حمل می‌کرد اما با گذشت زمان وقتی جنگ‌ها شکل جمعی به خود گرفت آن‌ها متوجه شدند نیاز است یک عده فقط کار تدارکات جنگ را عهده‌دار باشند و امروز نیز آماد و پشتیبانی و تدارکات یکی از ارکان و اصول جنگ است که در تصمیم‌گیری برای جنگ بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به حمایت‌هایی که غربی‌ها و عرب‌ها در جنگ عراق و ایران از صدام داشتند اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر این کمک‌های تدارکاتی و لوجستیکی که آن‌ها از صدام داشتند سعی می‌کردند در این زمینه بخش تدارکات جنگ در ایران را تضعیف کنند تا بدین وسیله پیروزی را برای عراق رقم بزنند.

فرمانده سپاه دحضرت ابوالفضل(ع) افزود: دشمنان ایران آن‌قدر در این جنگ کمک‌های تدارکاتی و لوجستیکی به عراق داشتند که بعد از جنگ ایران و عراق و با حمله عراق به کویت آن‌ها به وحشت افتادند و با به راه انداختن جنگ علیه عراق سعی کردند این کشور را از نظر تدارکات جنگی ضعیف کنند.

کشکولی با یادآوری این‌که لوجستیک و تدارکات به‌تنهایی می‌تواند باعث شکست یک کشور در جنگ شود اما نمی‌تواند به تنهایی پیروزی را برای یک کشور رقم بزند، گفت: آماد و پشتیبانی و تدارکات در جنگ نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند نباید تدارکات را فقط در رساندن آب و غذا و امکانات به رزمندگان خلاصه کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: بی‌شک همه بر این واقف هستند که سرعت نزدیک شدن به دشمن و نقل و انتقال نیرو و تجهیزات در بالا بردن و تقویت روحیه و کاهش احتمال شکست چه‌قدر مؤثر است.

وی با اشاره به این‌که حضور ناوهای دشمن در منطقه این است که استکبار به‌دنبال سیطره بر لوجستیک است، خاطرنشان کرد: از جمله دستاوردهایی که شهدا برای کشور داشتند می‌توان به مردم‌سالاری دینی، امنیت پایدار، ترویج گفتمان مقاومت اشاره کرد.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: امروز شاهد هستیم گفتمان انقلاب و مقاومت به خارج از مرزهای ایران اسلامی کشیده شده است تا کنون در چهار کشور منطقه این گفتمان جواب داده و این کشورها از زیر سلطه غرب درآمده و به قلمرو انقلاب اسلامی درآمده است و این یکی از مهمترین  دستاوردهای شهداست.

کشکولی گفت: ساختن انسان تراز دین نیز دیگر دستاورد شهیدان است امروز ما دیگر از گفتمان نظام اسلامی عبور کرده و مشغول دولت‌سازی هستیم این دولت نیازمند دولتمردانی اسلامی و حزب‌الهی است که ملاحظه خون شهدا را بکنند.

وی افزود: در بُعد خارجی نیز خون شهدا دستاوردهای عظیمی داشته است این‌که امروز دشمن نمی‌تواند از طریق نظامی به ما حمله کند و متوسل به جنگ نرم شده از دستاوردهای خون شهدا است.

فرمانده سپاه لرستان ادامه داد: دشمن در بُعد اقتصادی نیز نتوانسته ما را شکست دهد با وجود تمام تحریم‌هایی که بر کشور ایران وارد شده این کشور هر روز در حال پیشرفت است.

وی در ادامه به جنگ نرم دشمن اشاره و تصریح کرد: جنگ فرهنگی یک جنگ سخت است این جنگ مرز ندارد و نگاه، هوش، فکر و ادراک را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد در این بخش باید بسیار هوشمندانه عمل کنیم تا توانسته باشیم از خون شهدا حفاظت کنیم.

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • بالاگریوه
    • 22 اسفند 1393 23:58
    • 0
    پاسخی به یک مدعی وکالت
    فرد مجهوال الهویه ای که با نام های « سحر» ، « کریم » ، « رضا » و « صفا » کامنت گذاشته ای و اعلام کرده ای وکیل هم هستی اما دم خروس ازکنارکامنت هایت بیرون زده . توکه مدعی حقوقدانی و وکالت هستی علت عصبانیتت ازپیگیری بیانیه موسوم به شورا چیه؟
    زیاد به خودت فشارنیارچون بالاگریوه برخلاف خیلی های دیگر که توبرای آنها خودت را به آب و آتش زده ای ازمیان همه راهها مانند طومارنویسی، بیانیه نویسی، اهانت درتریبون و .... فقط به قانون جمهوری اسلامی اکتفا کرده و مسائل مربوطه را ازطریق دستگاه قضائی پیگیری می کند.همه چیز درمحکمه معلوم می شود. راستی توکه عرضه نداری لااقل جنسیت خودت را مشخص کنی که بالاخره سحر هستی یا رضا و کریم هستی یا صفا چطورحرف های گنده ترازخودت بلغورمی کنی؟ امیدوارم که روزی از این نوشته هات پشیمان نشی
    راستی دروغ دیگرت اینه که گفتی ما 18 اسفند مقاله نوشتیم ، یکباردیگربه سایت نگاه کن 21 بهمن ماه مقاله نوشتیم و اما 30 دی ماه موضوع پیامک توهین آمیز را به دستگاه قضائی ارائه کردیم.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید