جمعه، 31 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1269
  • 0

رئیس کل دادگستری استان:

دستگاه قضائی لرستان ازقضات و نیروهای متعهدی بهره مند است

بالاگریوه- رئیس کل دادگستری لرستان گفت :عدالت گستری رسالت مهم دادگستری و توسعه قضایی نیازمند برنامه‌ریزی و نگاه همه جانبه به امور قضایی است.

به گزارش بالاگریوه رئیس کل دادگستری لرستان در جلسه شورای اداری بخش معمولان عدالت گستری را رسالت مهم دادگستری عنوان کرد وگفت:توسعه قضایی نیازمند برنامه‌ریزی و نگاه همه جانبه به امور قضایی است.

جعفربدری رسیدگی به پرونده‌های قضایی درلرستان را مطلوب دانست وتصریح کرد: قانون بایدملاک و شاخص اصلی درمدیریت باشد و به عبارتی مدیریت قانون باید درسطح جامعه نهادینه شود.

وی نقش ائمه جمعه را در نهادینه کردن فرهنگ قانون‌ مداری مهم برشمرد و گفت: دراستان لرستان ائمه جمعه و جماعات پشتیبانان دستگاه قضایی بوده‌اند و این امر در کاهش جرائم به خوبی احساس می‌شود.

رئیس کل دادگستری لرستان نقش ائمه جمعه وجماعات را در ایجاد صلح وسازش موثر دانست و گفت :  باید روش‌های پیشگیرانه در کنترل جرائم در سطح جامعه بسترسازی شود

بدری سفررئیس قوه قضاییه به لرستان را پرخیرو برکت دانست وگفت: مصوبات سفراخیرآیت‌الله لاریجانی که اتفاقا مصوبات خوبی بودند،باید اجرایی شوند.

این مسئول قضایی دستگاه قضایی لرستان راسالم ومتعهد ارزیابی کرد وگفت: قضات ونیروهای خوب ومتعهدی دردستگاه قضایی مشغول به فعالیت هستند که خدمت صادقانه و خستگی‌ناپذیر را دردستور کارخود قرار داده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان لرستان وجود نیروی انسانی متعهد را مقدمه توسعه استان دانست و ادامه داد: الحمدالله نیروهای خوبی در سطح ادارات و نهادی اجرایی لرستان وجود دارند که به رفع محرومیت این استان می‌توانند، کمک کنند.

شایان ذکر است که در جریان سفر یک روزه رئیس کل دادگستری لرستان به شهر معمولان، ساختمان دادگستری این بخش مورد بهره برداری قرارگرفت .

ساختمان دادگستری معمولان باهفت میلیاردریال اعتبارازمحل بودجه قوه قضائیه در فضایی به مساحت دوهزارمترمربع دردو طبقه احداث شده و دارای 530 مترمربع فضای اداری است.

 

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید