سه شنبه، 29 اسفند 1402
رصد بالاگریوه / سیاست
شناسه خبر: 1255
  • 0

سخنی با استاندارمحترم لرستان

نصب و توزیع بیانیه ی جعلی « شورای اسلامی شهرپلدختر» !

بالاگریوه - دونفر از اعضای شورای شهرپلدختر بیانیه ای جعلی و اهانت آمیز درمحل برگزاری نمازجمعه این شهر نصب کردند

 با سلام و احترام

ضمن ادای احترام به اکثریت اعضای وظیفه شناس شورای اسلامی شهرپلدختر،چندمین باراست که ازطرف برخی اعضای شورای شهر بیانیه هائی صادرو نامه هائی به مقامات قضائی ارسال می گردد و بدنبال آن تکذیبیه های دیگر اعضای محترم شورا مبنی بربی اطلاعی و مخالفت آنان با اینگونه اقدامات غیرقانونی شائبه هائی را درشهرستان ایجاد کرده است.

نگارنده قصد پرداختن به نامه هاومصاحبه های خارج ازقاعده و قانون چندی قبل یک عضو شورای شهر پلدختر را ندارد وآنچه باعث نگارش این عریضه گردید آن است که اخیراً بیانیه ای سراسر اهانت به برخی افراد و پایگاههای خبری موسوم به بیانیه شورای شهرپلدختر دربنری به ابعاد 2*3 متری درمحل برگزاری نماز جمعه 93/11/17 پلدختر نصب گردیده بودکه اذهان عمومی رامشوش واحساسات مردم ونمازگزاران راجریحه دارکرد.

دراین بیانیه اهانت آمیز که با کد12247 درساعت 22:47 جمعه 17 بهمن 93 برروی خروجی سایت بیان روز قرارگرفت وهمچنین ویژه نامه روزنامه کیهان (پلدختر) درتاریخ 21بهمن 93 درصفحه 3 اقدام به بازنشرآن کرد ، ازقول شورای اسلامی شهر تلاش شده با فرض گرفتن افراد ، سایت هاودشمنانی موهوم که به قصد هتاکی به ساحت نمازجمعه و روحانیت و امام جمعه قدعلم کرده اند، به تخریب نمادهای ارزشی وباورهای دینی و انقلابی ملت مسلمان ایران  همچون دفاع مقدس، بسیج،فرهنگ ایثاروشهادت، انقلابی بودن وزیرسوال بردن ویژگی ممتاز تبعیت قاطبه مردم ازروحانیت .تردید و شبهه افکنی نسبت به پایه های اعتقادی و انقلابی مردم پرداخته ، وجهه وشخصیت اجتماعی برخی افراد را مورد حملات اهانت آمیز قرارداده واذهان عمومی را مشوش کرده اند.

 

 

 

ازطرفی همانطور که همه جهانیان اذعان می نمایند دستگاه امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از برترین ، کارآمدترین و به روزترین سرویس های امنیتی دنیاست که کارآمدترین، زبده ترین ، مخلص ترین و درعین حال گمنام ترین نیروها درآن به ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی خدمت می کنند وازابتدای پیروزی انقلاب تاکنون توطئه ها، فتنه ها و دسیسه های بزرگی را که توسط دشمنان داخلی و خارجی علیه دین ، انقلاب ، نظام و مسئولین ما طراحی و تدارک دیده شده شناسائی ، کشف و خنثی نموده اند که تنها یک نمونه از اقدامات این نهاد زمین گیرکردن خطرناکترین تروریست جهان « ریگی» که با سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا و... مرتبط بوده و ساپورت مالی و اطلاعاتی و تجهیزاتی می شد با رصد لحظه به لحظه درمحیط ها وکریدورهای بین المللی دریک عملیات فوق العاده، منحصربه فرد و بسیار پیچیده اطلاعاتی ، بدون شلیک حتی یک تیر به سمت یک انسان بی گناه از فرازآسمانها به زمین نشانده و دستگیرکردند واعجاب همه دنیارا نسبت به توانمندی و اقتدارو اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) برانگیخت .

اما تهیه کنندگان بیانیه موسوم به «بیانیه شورای شهرپلدختر»خودرادرجایگاهی فرض کرده اندکه این نهادامنیتی رادرگیرمسائل شخصی و انتقامجوئی دربرخورد با موضوع خیالی مدنظرخود کنند.که بسیارجای بررسی وکنکاش دارد.

نکته قابل تأمل دراین زمینه آن است که پس ازنصب بنردرمحل نمازجمعه 5 نفرازاعضای محترم شورای شهر پلدختردرتماس تلفنی با مسئولین پیگیرماجرا وکسانی که دربیانیه موردهتک حرمت قرارگرفته اند اعلام کردندکه ازتهیه و صدور این بیانیه اطلاعی نداشته وشریک این اقدام غیرقانونی نمی باشند .

بدنبال اعلام برائت 5عضوشورای شهرازاین قدام غیرقانونی که به نام همه اعضای شورا انجام گرفته بود،بیانیه وبنرجمع آوری ودرداخل مسجد جامع نصب گردید، اما شنبه شب 93/11/18 متن بیانیه بصورت شبنامه دربرگه هایA4  درسطح شهر منتشروبصورت پیامک برروی برخی تلفن های همراه قرارگرفت.

 اکنون این سوالات درافکارعمومی مردم شهرستان پلدختر مطرح است که :


1-با توجه به اینکه 5 عضوشورای شهر طی تماس های تلفنی بامسئولین وبرخی شهروندان ازتهیه وصدورچنین بیانیه ای اظهار بی اطلاعی کرده وآنراخلاف قانون دانسته اند،چه کسانی این بنر 6متری رادرمحل نمازجمعه نصب کرده اندودلیل موافقت مسئول ستادنمازجمعه با نصب این بیانیه اهانت آمیز چه بوده است؟
2- ازآنجا که کلیه تصمیمات شورا(آنهم تصمیماتی که برای عمران شهری و رفاه مردم باشدو نه طومار ،بیانیه وشب نامه اینچنینی) بایستی درجلسه شورا مطرح و مصوبه آن برای تائید به فرماندار ارائه گردد ، چنانچه صحت دارد که 5 عضو محترم شورا درجریان صدور این بیانیه نبوده وآنرا غیرقانونی می دانند در راستای جلوگیری ازتکرارچنین اقدامات هنجار شکنانه که آرامش جامعه و اعتماد مردم به نهاد شورا و دیگر اعضای محترم این نهاد را زیرسوال برده است،مجموعه ی شورای اسلامی شهرپلدخترعملاً چه اقدامی در راستای تطهیر ساحت نهاد شورا ازاین عمل غیرقانونی کرده اند ؟
3- فرماندارمحترم شهرستان ودیگرمسئولین فرادست شورا دربرخوردبا نویسندگان واحیاناً دست های پشت پرده تهیه و نصب بیانیه اهانت آمیزو غیرقانونی درمحل نماز جمعه درمعرض مشاهده نمازگزاران ومردم چه اقدامی درراستای تنویرافکارعمومی انجام داده اند ؟

4- تهیه کنندگان این بیانیه جعلی که خود را مدافع ارزش ها، روحانیت و نهاد نماز جمعه وانمود کرده اند درحالی که می بایست مردم شریف پلدختر درخصوص سوابق ، میزان پایبندی و التزام عملی آنان به انقلاب، نظام، روحانیت و جایگاه نمازجمعه قضاوت کنند ،با اقدام خود صرف نظر از عواقب طرح اهانت به افراد ی که در این بیانیه جعلی به حیثیت و آبروی اجتماعی آنان تعرض شده است، به جایگاه شورا آسیب رسانده و نشان داده اند که هنوز به حیطه اختیارات و وظایف قانونی خود آشنائی نداشته و از بدیهی ترین قوانین و دستورالعمل های مربوط به وظایف و اختیارات شورای اسلامی بی اطلاع بوده اند و چنانچه مورد سوال و پیگیرد قرار نگیرند چه بسا در آینده آرامش جامعه و امنیت شهرستان را با اتهام، تهمت و افترا به افراد و جایگاههای دیگر با سوء استفاده ازجایگاهی که به امانت در اختیار آنهاست با چالش مواجه نمایند.

5- مدیرمسئول بالاگریوه حق خود می داند چنانچه از طریق مقامات فرادست شوراها اقدامی عملی دربرخورد با اینگونه حرمت شکنی ها و بداخلاقی ها صورت نگیرد، موضوع را درمحاکم قضائی نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح و پیگیری کرده تا ازاین پس افرادی به خود اجازه ندهند برخلاف قانون با سوء استفاده ازجایگاهی که مردم چند صباحی به امانت دراختیار آنها گذاشته اندو مایه گذاشتن ازمقدسات دینی وانقلابی وپنهان شدن پت دین و مذهب وارزش های انقلاب برای مقاصد و امیال شخصی ازاین مقدسات بهره برداری نمایند.

 

  * علیرغم گذشت چندهفته ازنصب وتوزیع بیانیه مذکوراقدامی ملموس وعملی دربرخوردبا این اقدام غیرقانونی صورت نگرفته است. *

دسته بندی: رصد بالاگریوه / سیاست
تبلیغ

نظرات

    • بالاگریوه
    • 24 اسفند 1393 07:05
    • 0
    سحرخانم ! شماکه دوباره به فاصله یک روز تغییرجنسیت دادید و ازکریم و رحیم به سحر مبدل شدی ، چرا عجله می کنی ؟
    اگرمستندات ما ارزش قضائی ندارد چرا درهمین چند کامنت ارسالی به جزع و فزع افتادی ؟ صبرکن تا درمحکمه ارزش و اعتبار مستندات ما معلوم شود .اونوقت هرطور دلت خواست قضاوت کن وکامنت بفرست .توادعا کردی وکیل هستی ، ما که رشته حقوق نخوانده ایم فکرنمی کنیم کسی که با الفبای قضاوت آشنا باشد به راحتی هرکلمه وجمله ای را که بارحقوقی ومجازات برایش تعیین شده برروی کاغذ بیاورد. چرا ازاینکه آی پی شما به راحتی شناسائی شد عصبانی شدی و با ای پی دیگری که بازهم بلافاصله شناسائی شد کامنت می فرستی ؟
    • بالاگریوه
    • 24 اسفند 1393 01:53
    • 0
    کاربری که مجدداً با نام رحیم کامنت اهانت آمیز گذاشته ای !
    بازهم خودت را لو دادی شما که تاحدودی متن شکوائیه را خوانده ای معلومه کی هستی و همه آگاهان مسائل قضائی می دانند که فقط چه کسانی می توانند به جزئیات یک پرونده قضائی دسترسی داشته باشند.............
    • منبع آگاه
    • 23 اسفند 1393 16:46
    • 0
    چهارشنبه هفته گذشته بیستم اسفند دونفر بیانیه جعلی موسوم به شورای شهرپلدختررا که چندی پیش درمحل نمازجمعه پلدختر نصب شده بود ، به جلسه شورا آوردند تا از شورا امضاء گرفته و به این بیانیه رسمیت بدهند که این امربا مخالفت شدید اعضای شورا روبروشد.
    • بالاگریوه
    • 23 اسفند 1393 07:27
    • 0
    پاسخی به کامنت گذاربی هویت
    تو که با نام های سحر، صفا،رضا، کریم و نهایتاً با نام « رحیم » کامنت گذاشته ای !
    حالا که ازصفاو سحر و....به رحیم تغییرجنسیت دادی بگو بدانیم درماده 608 کتاب حقوق تو ننوشته که بکاربردن اهانت هائی همچون دروغگو، بی ایمان،مکار،شب نامه نویس،ریاکار،مشکل دار،بی انصاف،دچاروسوسه شیطانی شده ،منافق ،حقه باز،ضددین، ضداسلام وفحش پدرومادر به یک مسلمان چه حکمی دارد؟
    ضمناً سعی کن درجهالت نمانی، ما فقط ازیک خط تلفن شکایت کرده ایم که تاحالا هم برای ما مالک آن نامشخص است .اگرکسی احساس کرده منظورمان فلان فرد بوده ویا آن فردواکنش نشان داده و ازپیگیری قضائی موضوع عصبانی شده به خودش مربوط است.
    راستی اگر تو نبودی تو را سننه ؟
    • بالاگریوه
    • 22 اسفند 1393 23:55
    • 0
    پاسخی به یک مدعی وکالت
    فرد مجهوال الهویه ای که با نام های « سحر» ، « کریم » ، « رضا » و « صفا » کامنت گذاشته ای و اعلام کرده ای وکیل هم هستی اما دم خروس ازکنارکامنت هایت بیرون زده . توکه مدعی حقوقدانی و وکالت هستی علت عصبانیتت ازپیگیری بیانیه موسوم به شورا چیه؟
    زیاد به خودت فشارنیارچون بالاگریوه برخلاف خیلی های دیگر که توبرای آنها خودت را به آب و آتش زده ای ازمیان همه راهها مانند طومارنویسی، بیانیه نویسی، اهانت درتریبون و .... فقط به قانون جمهوری اسلامی اکتفا کرده و مسائل مربوطه را ازطریق دستگاه قضائی پیگیری می کند.همه چیز درمحکمه معلوم می شود. راستی توکه عرضه نداری لااقل جنسیت خودت را مشخص کنی که بالاخره سحر هستی یا رضا و کریم هستی یا صفا چطورحرف های گنده ترازخودت بلغورمی کنی؟ امیدوارم که روزی از این نوشته هات پشیمان نشی
    راستی دروغ دیگرت اینه که گفتی ما 18 اسفند مقاله نوشتیم ، یکباردیگربه سایت نگاه کن 21 بهمن ماه مقاله نوشتیم و اما 30 دی ماه موضوع پیامک توهین آمیز را به دستگاه قضائی ارائه کردیم.
    • ایماتی
    • 19 اسفند 1393 06:05
    • 0
    بالاخره معلوم نشد چرا شورای شهر این بیانیه را منتشر کرده
    ******
    بالاگریوه : کاربرمحترم بانام ایمانی !
    باسلام و تشکر از شما به خاطر سوالی که مطرح کرده اید. به اطلاع جنابعالی ودیگرکاربران و مخاطبین محترم برسانیم : اولاً سوال خودرا اصلاح کنید چون این اقدام ازساحت مقدس شورا به دور است و ثانیاً اکنون که کاملاً مشخص شده 5 عضو محترم شورای شهر دراین قضیه نقشی نداشته اند براساس وظیفه قانونی ، دینی وشرعی این مسأله را ازطریق دستگاه قضائی بطورجدی پیگیری خواهیم کرد تا کسی به خود اجازه ندهد از نام نهادهای قانونی سوء استفاده شخصی نموده و دیگران را هتک حرمت کند.
    • کاظم
    • 8 اسفند 1393 18:27
    • 0
    باسلام، حاج آقا لروند که معمولاً نسبت به خیلی ازمسائل حساسیت نشان می دهند ، جای تعجب دارد که درمورد این بیانیه اهانت آمیز حداقل به دلیل اینکه درمحل نمازجمعه نصب شده هیچ گونه موضع گیری نمی کنند.!!!!!! وبا توجه به اینکه نمازجمعه متعلق به همه مردم است آیا مسئول ستاد نماز جمعه ناراحت نمی شوداگر کسی که دراین بیانیه ی شخصی مورد اهانت قرارگرفته جوابیه ای به اندازه نصف بنر مذکور درمحل نمازجمعه نصب کند ؟
    • فرزندشهید
    • 8 اسفند 1393 10:57
    • 0
    همه آرامش امروزما، امنیت امروزما ، مسئولیت های مسئولان و تکیه زدن برکرسی های ریاست ثمره ی خون پاک شهیدان انقلاب است . این دوسه نفر بیانیه نویس به ما خانواده های شهدا ومردم بگویند چه قرابت و رفاقت و نسبت یا هم نوائی ای با شهدا داشته اند ؟ وموقعی که گل های پرپر روی دست این مردم تشییع می شدند بیانیه نویسان امروزی کجابودند ؟؟؟؟ ازسکوت و حیای خانواده های ایثارگران خجالت بکشید .
    • بینا
    • 8 اسفند 1393 10:47
    • 0
    راه یافته ی عزیز چرا راه دوررفته ای وزمان جنگ 8 ساله را به رخ اینها کشیدی ؟ چرا حاج آقای لروند ازاین حامیان دروغینش نمی پرسد درکدام صحنه دفاع از حریم ولایت حضور داشته اند ؟ و نزدیکتر ! راستی این سینه چاکان دفاع از امام جمعه و ارزش ها 9 دی امسال کجا بودند ؟
    • راه یافته
    • 8 اسفند 1393 08:12
    • 0
    این آقایان بیانیه نویس ..... تاحالا حتی یک بارشده دربیابان های گرم و سوزان خوزستان به فرمان و عشق رهبرشان حضورپیداکنندودرزیرباران ترکش و خمپاره و بمب وتیرمستقیم دوشکا با آفتابه حمام بروند،با قوطی کمپوت چای بخورند وجنازه تکه تکه شده ی دوستانشان را بعد ازاثابت هرخمپاره جمع کنند و درچفیه اش بپیچانندو .......... که حالا آمده اند به بسیج و بسیجی و ایثار و ....طعنه زده اند؟ ای کاش مردمی که آن شرایط را لمس کرده اند به اینها جواب دندان شکن می دادند چون رزمندگان خودرا محفوظ به حیا می دانند و سکوت می کنند.مردم باید به خود بیایند که چه کسانی و با چه سابقه ای دارند از ارزش ها !!!!!! دفاع دروغین می کنند.تحقیق کنید ببینید اینها دردوران جنگ 8 ساله کجا بودند وچه دیدگاهی نسبت به دفاع قهرمانانه ملت ایران داشتند ؟؟
    • حامی سابق شورا
    • 8 اسفند 1393 07:29
    • 0
    خودمونیم خداوکیلی چند نفر ازاعضا باعث شدند که تمام عمر این شورا به جای خدمت خالصانه به شهرومردم پلدختر ، به طومارامضا کردن و بیانیه نوشتن دردفاع از فلان فرد و مصاحبه های آنچنانی و شکایت های بیهوده از نشریه و..... گذشت.
    خدایا هرکس به ناحق درجایگاهی قرارمی گیرد و حق مردم را زیرپا می گذارد رسوای هردوجهانش کن
    • مدیرمسئول
    • 6 اسفند 1393 17:40
    • 0
    آقا یاخانم کاربری که با نام « احمد» یک سری چرندیات بلغور کرده اید!
    1-خزعبلات شما آنچنان بوی تعفن می داد که قابلیت انتشارنداشت
    2-همینکه اقرارکردی که 5 بار بیانیه را خوانده ای و چیزی متوجه نشده ای برای پی بردن به میزان درک و شعورتان کافی است
    3- افراد بی هویت لایق رویت مجوزبالاگریوه نیستند.
    4-عصبانیت شما ازروشنگری بالاگریوه درمورد این بیانیه جعلی گواه روشنی بربی ظرفیتی شماست
    • ناشناس
    • 5 اسفند 1393 20:58
    • 0
    باسلام وعرض ادب خدمت نماینده ولی فقیه حجته الااسلام میر عمادی (دامت برکاته )
    تورابه فاطمه زهراه درمورد این بیانیه جعلی که به دروغ به بهانه دفاع ازجایگاه نمازجمعه بردیوار ورودی نمازجمعه نصب شده بود خاتمه دهید.حاج اقامیرعمادی شماسابقه دیرینه ای درلرستان دارید درلرستان علی الخصوص مردم شهرپلدخترکه به ولایت مداری معروف هستند و هنوز هم با افتخار نام خوش ولایتمداری را با افتخار یدک می کشندامکان ندارد کسی پیداشودکه به این جایگاه بی احترامی کند چه رسدبه اهانت خواهش میکنم جایگاه نماز جمعه را ازاین بیانیه جدا کنید.اینها که به نام نمایندگان مردم درشورای اسلامی شهرپلدخترنوشته بودن در بدربودن شرط نیست ای برادر نهروان درپیش روست.منم به این اقایون میگم بدرونهروان را بدون شما درجمهوری اسلامی لمس کردیم وباپشتوانه امام ورهبری ولی فقیه مردم عزیزمان پشت سر گذاشتیم جنگ نابرابر8سال دفاع مقدس با امام (رض)وزمانی که شما پای منقل کباب بودیدوبادودکبابتان همسایگان راآزارمی داد بارهبری ولی امرمسلمین وبسیجیان که ازپیکره این مردم هستند نهروان که همان فتنه 88 بود پشت سرگذاشتیم اگرقصدشما فتنه یاهمان نهروانی که شما میگوید درراه است به حول قوه الهی شکست خواهیدخوردقصدشمادفاع ازجایگاه نیست چون جایگاه نمازجمعه نیازی به کمک شما ندارد بگذارید مردم عبادت خودشان رابکنند شماهم بروید.......
    • مدیرمسئول
    • 5 اسفند 1393 10:12
    • 0
    پاسخ مجددبالاگریوه به کاربرمحترم با نام « دوست»
    باسلام و تشکرمجدد از دوستی که مشتاق زیارت حضوری وی هستیم
    گرداننده پایگاه خبری ای که به مصاحبه فلان فرد درآن استنادکرده ایدیکی از افرادی است که بارها به اینجانب اهانت کرده و به همین خاطردرمحاکم قضائی دارای پرونده می باشد.مقام عظمای ولایت درشهرستانها نماینده ندارند وفقط ائمه معززجمعه مراکز استان نمایندگان ولی فقیه هستند. وائمه جمعه شهرستانها با ابلاغ شورای سیاستگذاری به اقامه نماز جمعه می پردازند.والبته رعایت حرمت این جایگاه وحفظ شأن و شئون لباس مقدس امام صادق (ع) یعنی کسوت روحانیت وظیفه اصلی و خدشه ناپذیرائمه محترم جمعه است .
    جهت اطلاع حضرتعالی و دیگر مخاطبان فقط بخش بسیارناچیزی از اهانت هائی که نسبت به مدیرمسئول بالاگریوه دریک تریبون رسمی و نشریات وافراد همسو با.... منتشرگردیده بدین شرح است:( بی منطق-بی دین- بی ایمان-فرمایشی نویس-حقه باز-یزید-معاویه - بی انصاف-عمروعاص-سوء استفاده کننده ازنام شهدا-خارج شده ازدین-خارج شده ازراه رهبری- خارج شده ازراه شهدا-شیطان- ابله - منافق و.......)که اسناد صوتی و مکتوب همه این موارد موجود است.
    وجالب این است که این الفاظ را کسانی بکاربرده اند که رنگ جبهه و جنگ را به چشم ندیده و درهیچ صحنه ای دردفاع از نظام ، انقلاب و رهبری و... مشاهده نشده اند بلکه درمواقعی مخالف همه این ارزشها بوده اند.
    انتقادشما درارتباط با مسامحه بالاگریوه نسبت به گردوغباروریزگردها که قطعی برق نیزدرهمین رابطه بوده است کاملاً بجاست . اما قبول کنید کسی که ازهمه طرف مورد هجوم انواع توهین ها ، نامردی ها واهانت ها قرارگرفته فرصت پردازش به بسیاری از مسائل را نخواهد داشت.
    • دوست
    • 5 اسفند 1393 08:36
    • 0
    مدیر مسئول نشریه وزین بالاگریوه
    جناب آقای احمدی
    با اهدا سلام
    در رابطه با پاسخی به کامنت این حقیر از طرف جنابعالی،نکاتی به عرض میرسانم:
    اولاً از اینکه نظر این حقیر را بدون سانسور وبه عینه در معرض دید مخاطبین بزرگوار نشریه وزین بالاگریوه قرار دادید ( بر خلاف بعضی نشریات وپایگاههای اینترنتی در شهرستان که نظر مخاطبین را ویرایش کرده وفقط چیزی که به نفع خود ودوستانشان میباشد درج می نمایند) وهمچنین فرهنگ پاسخگویی که به طور جد در جنابعالی دیده می شود بسیار بسیار سپاسگذاریم.
    در رابطه با نامه ها وبیانیه های اعضای شورای اسلامی شهر ،چون بنده در شهرستان حضور جدی ندارم نمی‌توانم در این مورد قضاوت شایسته‌ای داشته باشم .همه می‌دانیم که وظیفه هر شخص مطالبه حقوق حقه مردم و همشهریان خود است و اگر ملاحظه کردیم در جایی این موضوع برآورده نشد می‌توانیم انتقادی سازنده داشته باشیم که به حمدالله جنابعالی وبعضی دوستان همیشه این خط
    مشی را رعایت کرده اند ولی متاسفانه بعضی از مدیران ومسئولین شهرستانی به جای جوابگویی به فرافکنی ونوشتن بیانیه که سرتاسر توهین به سربازان ولی فقیه میباشد روی آورده اند و این موضوع رانیز خوب می‌دانیم که انتقاد و جوابگویی با توهین متفاوت است و در هیچ فرهنگ و آیینی توهین شایسته نبوده، بلکه قبیح و ناپسند است.
    در مورد پار ک جانبازان هم بنده بر اساس مصاحبه نماینده ولی فقیه در شهرستان با پایگاه خبری بیانروز اظهار نظر نمودم وچنانچه بنده اشتباه کرده ام معذرتخواهی مینمایم.
    یک انتقاد دیگر : همانطور که جنابعالی و مخاطبین نشریه وزین بالاگریوه میدانند چند صباحی هست که شهرستان پلدختر با دو معضل جدی روبرو میباشد: 1- گرد و خاک 2- قطعی مکرر برق که متاسفانه نشریه وزین بالاگریوه هیچگونه مطلب یا انتقاد یا اطلاع رسانی در این مورد نکرده است.شایسته است این نشریه که همیشه به دنبال مطالبه بحق مردم شهرستان پلدختر بوده وهست ، این دومورد را نیز پیگیری کند.
    با تقدیم احترام
    • مدیرمسئول
    • 4 اسفند 1393 15:25
    • 0
    پاسخ بالاگریوه به کاربرمحترمی با نام « دوست»

    « دوست » رویت نشده اما بسیار ارجمند سلام علیکم

    اولاً : برخودلازم میدانیم ازانتقاددلسوزانه و دین مدارانه شما که حاکی از ایمان و باورتان به مسائل شرعی ، دینی و انقلابی است صمیمانه و قلباً قدردانی نمائیم.
    دوماً : درخصوص اینکه نوشته اید چندوقتی است ما روی عملکردشورا و شهرداری حساس شده ایم با عرض پوزش از شما و احترام به نظرو عقیده جنابعالی اعلام می کنیم که هرگزچنین نیست . زیرا اگر به متن نامه ها، بیانیه ها ومصاحبه های یکی دوعضو شورا و شهرداردرپایگاههای مجازی، نشریات و محاکم قضائی نظری می افکندید حتماً حق می دادید درمقابل هتک حیثیت ها و اهانت هائی که به جرم خطاهای ناکرده به ما رواداشته اند ازخوددفاع کنیم.
    سوماً : درمورد پارک جانبازان هم تعجب می کنیم که فرموده اید نام آن تغییرنکرده ! زیرا اگر به تیتراخبار سایت ها و پایگاههای خبری ( قبل از انتقاد بالاگریوه به این تغییرنام) مروری داشته باشید همگی برصدق نوشته بالاگریوه اذعان دارند و همه از افتتاح پارکی تحت عنوان « پارک بانوان » سخن گفته اند ومگرمی شود خودرا فریب بدهیم وبگوئیم پارکی برای بانوان افتتاح شده ولی نام آن جانبازان است ؟
    درپایان مجدداً از انتقاد دلسوزانه جنابعالی که همچون کامنت های قبلی تان(اما بانامهای دیگری) رنگ و بوی ترس از خدا و قیامت و رعایت مسائل شرعی ودینی دارد صمیمانه سپاسگزاری می کنیم.
    • دوست
    • 4 اسفند 1393 14:15
    • 0
    و اعْتَصِموا بِحَبْلِ اللَّهِ جميعاً و لا تَفَرَّقوا
    مدیر مسئول محترم ،مخاطبین نشریه وزین بالاگریوه
    با اهدا سلام وعرض ادب
    متاسفانه چندماهی هست فضای سیاسی شهرستان پلدختر به دلیل ندانم کاری بعضی از دوستان مدیر ومسئول وخبرنگار به شدت آلوده شده است.کسانی که من نمیدانم هدفشان از این کارها چه چیزی هست.بنده نسبت به هر دوطرف قضیه انتقاداتی دارم.
    طبق اصل یکصدم قانون اساسی :براي پيشبرد سريع برنامه هاي اجتماعي، اقتصادي، عمراني، بهداشتي، فرهنگي، آموزشي، و ساير امور رفاهي از طريق همكاري مردم با توجه به مقتضيات محلي اداره امور هر روستا، بخش، شهر، شهرستان، يا استان با نظارت شورايي به نام شوراي ده، بخش، شهر، يا استان صورت مي‌گيرد، كه اعضاي آن را مردم همان محل انتخاب مي كنند. حالا یکسوال پیش میآید:کجای این قانون نوشته شورای شهر باید بیانیه بنویسد؟؟؟؟ احترام به تک تک اعضای محترم شورای اسلامی برای این حقیر واجب عینی میباشدچون این اعضا توسط مردم انتخاب شده اند.( با چگونگی برگزاری انتخابات و تعطیل نمودن انتخابات چندین دهستان پرجمعیت توسط فرماندار وقت کاری نداریم).ولی متاسفانه برخی اعضاء وظیفه اصلی خویش را فراموش کرده اند و به تفرقه انگیزی روی آورده اند.از قدیم الایام نماز جمعه نماز وحدت بخش بوده است که متاسفانه چندوقتی در شهرستان پلدختر باعث تفرقه شده است.حاج آقا لروند ..........احترام ایشان بر همه واجب است.پس دلیل این طومار نوشتن ها در حمایت از ایشان چیست؟؟؟؟بعد از انتخابات رقابت باید جای خود روبه رفاقت وهمدلی جهت پیشرفت شهرستان بده که متاسفانه پلدختر بعد انتخابات رقابت شروع میشود.
    جناب آقای احمدی پیشینه و سابقه شما برای همه مردم شهرستان ما معلوم میباشد واحتیاجی نیست که از دوران حضور خودت در جبهه حق علیه باطل مستندات ارائه کنی.کیست که نداند شما با جثه کوچک وسن کمتان در مقابل دشمن بعثی برای دفاع ازجان و ناموس وخاک وطن ایستادگی کردید،بعد از هشت سال دفاع مقدس هم در سنگرهای دیگر ( همچو علم و مدیریت و جنگ نرم و ....)انجام وظیفه نموده اید.جناب آقای احمدی به نظر این حقیر شما چند وقتی روی عملکرد شورا و شهرداری بسیار حساس شده اید.به عنوان مثال در بحث تغییر نام پارک جانبازان به پارک بانوان شما زود قضاوت نمودید.در حالی که این پارک فقط به بانوان اختصاص داده شده است و اسم آن هنوز جانبازان میباشد.شما اگر کلیه ادارات شهرستان رومورد نقد قرار بدهید جای گله ای نیست ولی شما فقط روی شهرداری و شورای شهر حساس شده اید.
    در مورد مخاطبی که با نام آگاه نظر داده : دوست عزیز فرق ما با خداوندمتعال در اینه که او میبیند و فریاد نمیزند ولی نمیبینیم وفریاد میزنیم.شما به برادر دینی خود تهمت زده اید واین گناه نابخشودنی میباشد.
    در پایان از مدیر مسئول محترم نشریه وزین بالاگریوه که بارها به انحای مختلف ثابت نموده اند یکی ازسربازان واقعی ولی فقیه میباشند خواهشمند است پیروفرمایشات گرانبهای رهبر معظم انقلاب که همیشه مسئولین ومردم و مسلمین جهان را به وحدت دعوت میکنند، در یک محیط دوستانه کدورتهای پیش آمده را ازبین ببرید وهمه با هم برای سربلندی میهن عزیزمان بخصوص شهر ودیارمان دست در دست هم دهیم
    • مهدی
    • 3 اسفند 1393 23:12
    • 0
    به نظر بنده تنها کسی که اطلاع دقیق داره وباید جواب بدهد رئیس ستاد نمازجمعه است چون حتی کوچکترین کار درنمازجمعه را باید ایشان اجازه بدهد و حتماً با هماهنگی این آقا بنر جلوی درب نماز جمعه آویزان شده است. پس اولین فردی که باید جوابگو باشد شخص رئیس ستاد نمازجمعه است
    • اگاه
    • 3 اسفند 1393 13:08
    • 0
    برادر بزرگوار چند سوال دارم شما که با چاشنی وآرام بخش های افیونی سر پا نمانده اید؟ مانده اید؟شما که منزل مسکونی تان را نفروخته واز رانت خود استفاده نکرده وعوارض انرا ازچندین میلیون به چند صد هزار کاهش نداده اید؟داده اید؟شما که معلوم الحال نیستید؟ هستید؟ شما که قصد پیوستن به گروههای معاند نظام رادر بحبوحه جنگ نداشته اید؟داشته اید؟شما که به سوگند دروغ خوردن شهره نیستید؟هستید؟شماکه برای یک عنوان همه چی را زیز پانمی گذارید؟می گذارید؟بابا جان ول کن همه میدانندوخواهنددانست ونسل های اینده هم تشخیص خواهنددادحقایق را
    • مهندس راهسازی
    • 3 اسفند 1393 11:27
    • 0
    اخیراً درخیابان سراسری حضرت امام خمینی(ره) پلدختر دوربرگردانی توسط شهرداری مقابل بانک مسکن وبانکهای سپه و ملی ساخته شده است که جای تعجب دارد.
    به نظر بنده که ازمسائل حفاری ها و کانال های فاضلاب شهری تا حدود زیادی اطلاع دارم . این دوربرگردان برای رد گم کنی ایجادشده و نه اینکه مشکل ترافیک شهری حل شود.چون درست درزیر این دوربرگردان پل و کانال بسیاربزرگی که فاضلاب وآب های سطحی پشت جاده را هدایت می کند وجود دارد و مقدارزیادی نشست کرده است. به نظرمی رسد شهرداری برای اینکه خودرا به دردسر مرمت این کانال و پل نیندازد ، برروی آن سرعت گیر ایجاد کرده است تا فرونشست آن دردید شهروندان نباشد. غافل ازآنکه هرلحظه ممکن است با نشست این پل حادثه ای رخ بدهد.
    • ناشناس
    • 3 اسفند 1393 11:05
    • 0
    باسلام خدمت استاندارمحترم وفرماندارشهرستان پلدختر ازشما خواهش میکنیم درقضیه شورای شهرپلدخترورودکنیدکه دیگرجای سکوتی نیست این دوعضوشوراکه بااین بیانیها وعملکردها بی عمل که درروزنامه وپلاکارت هرچندوقت یک باردرسطع شهربخش ویانسب میکنند.شما اگرکار کنید مردم بدون بنروپلاکارت بهترمی بینده هرچند ماانتظارعملکردازشما نداریم شما بجای وظیفه کاری خودبه حاشیه سازی برای این شهرستان وفرارازوظیفه کاری خود برویداساسنامه شورا را مطالعه کنید.جای سوال است درپلدخترکه به شهرولایتمداری معروف است وهویزه ثانی هم لقب گرفته کسی پیداشودبه جایگاه نمازجمعه بی حرمتی بکند درضمن باشناختی که ازامام جمعه محترم دارم حاج اقالرونداگرخدای نکرد کسی هم بخواهد اینکاررابکندحاج اقالروندوحتی نمازگذاران محترم بااین بی حرمتی که شما میگویید برخوردمیکنندفکرکنم شماهمانطوریکه وقت برای وظیفه کاری خود ندارید بعیدمیدانم وقت برای شرکت در........داشته باشیدکه بی حرمتی ببینید
    • عضوشورا
    • 3 اسفند 1393 08:41
    • 0
    بنده که ازاین موضوع نه اطلاع دارم و نه راضی به این کارهستم. هرکسی این کارراکرده می خواسته آبرو و اعتمادشورا را زیرسوال ببرد باید هم او و هم کسی که اجازه داده بیانیه درمحل نمازجمعه که جای وحدت و برادری است نصب شود جوابگو باشد.شورا باید دراین قضیه از اعتبارخودش دفاع بکند وریشه این بداخلاقی را بخشکاند.
    • ...
    • 2 اسفند 1393 16:18
    • 0
    ای خداخودت به این مردم رحم کن وببین چه کسانی خودرامدافع ارزشهامی دانند . چه خوب فرمودآن رهبرفقید که : نگذاریدانقلاب به دست نااهلان ونامحرمان بیفتد . تأسف آنجاست که بعضیهادرمناصب حساس وشریف ازنااهلان ونامحرمان حمایت می کنند .
    • ناصر
    • 2 اسفند 1393 11:05
    • 0
    برخی ازاعضای شورای شهرپلدختر یا حاشیه سازی به جای عمران شهری به قول خودشان از ارزشها دفاع میکنند غافل از اینکه تهمت ودروغ ترویج ضد ارزشها محسوب میشود آنها گاهی خود را ناظر قضایی و..... وگاهی خود را بازرس اجرایی می دانند انگار بعد چند سال هنوز وظایف خود را نمی دانند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید