جمعه، 10 فروردین 1403
سیاست
شناسه خبر: 1244
  • 0

کریمی قدوسی :

نفوذی های خود فروخته به دنبال القاء ناتوانی و ضعف نظام هستند

نماینده مردم مشهد درمجلس با اشاره به خطر نفوذ افراد خودفروخته درکشور،عنوان کرد:مهم‌ترین کاری که امروزنفوذی‌ها قصد انجام آن در داخل کشور را دارند خالی نشان دادن لیوان پرازآب ونادیده انگاشتن استعدادهای موجود است.

بالاگریوه- جواد کریمی قدوسی درحاشیه سفربه شهرستان بروجرداظهارکرد:کمیسیون امنیت ملی درصدد است که با دعوت ازدادستان کل، مباحث مربوط به تهدیدات امنیت ملی را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: یکی ازنگرانیهای اعضاء کمیسیون امنیت ملی موضوع رخنه های سیاسی واجتماعی است که متاسفانه بعضا درحال وقوع است و برخی اخبارواطلاعات نگران تکرارحوادثی نظیر فتنه 88 همچنین فضای مربوط به مفاسداقتصادی ورخدادهایی ازقبیل بحث پدیده شاندیزومسائل مختلف است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درحوزه مسائل برخی ازاستانهای حساس اعضاء کمیسیون امنیت ملی نظراتی دارند و گزارش های خاصی در این زمینه تهیه و به رئیس جمهور و شورای عالی امنیت ملی ارسال شده است.

کریمی قدوسی عنوان کرد: درحال حاضراین موارد رصد وجمع بندی شده است،خصوصاً دغدغه کمیسیون امنیت ملی مکتوب وبه جاهای مختلفی منعکس می شود و با حساسیت قابل توجهی این مباحث در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد اعضاء کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی این است که درصورتیکه درشرایط موجود به خوبی به وظایف خودعمل کرده ومسائل را به جایگاه های خود منعکس ومطالبه کند، بازدارندگی خوبی درجلوگیری ازحوادث تلخی نظیرفتنه 88 به وجود می آید.

نماینده مردم مشهد درمجلس با اشاره به خطر نفوذ افراد خودفروخته درکشور،عنوان کرد:مهم‌ترین کاری که امروزنفوذی‌ها قصد انجام آن در داخل کشور را دارند خالی نشان دادن لیوان پرازآب ونادیده انگاشتن استعدادهای موجود است.

وی با تأکید بر تجمیع کلیه امکانات کشور برای مقابله با تحریم‌های پیش روی، اظهار داشت: این انقلاب قدرت و توان این را دارد تا با اتکا به امکانات داخلی از پس این تحریم‌ها برآید، نقشه، طرح و روش نیز به این انقلاب داده‌اند و آن اقتصاد مقاومتی است.

کریمی قدوسی بیان کرد: چرا بعضی‌ها آن رااجرا نمی‌کنند چرا فشارمی‌آورند که ما نمی‌توانیم بپذیریم وازخط قرمزها بگذرید تا ما کشور را اداره کنیم این ضربه کاری افرادی است که می‌خواهند همین‌جا نظام را در اوج قدرتش زمین‌گیر کنند و این کاروان تولید علم پیشروی نداشته باشد.

وی تلاش برای حاکمیت دوگانه را از راهبردهای اصلی دشمن دانست و افزود: هدف در ایجاد حاکمیت دوگانه تضعیف رهبری است.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: آن‌ها می‌گویند ما با ایران الدوله موافق نیستیم ما با ایرانی که ولایت‌فقیه و شورای نگهبان دارد مخالف هستیم با قوانین اسلامی شما مخالف هستیم، این قوانین است که نمی‌گذارد ما کدخدا باشیم.

کریمی قدوسی ادامه داد: انگلیس درنفوذ درحکومت ها خبره است به صورتی که سرویس های جاسوسی سایرکشورها ازاین کشورالگو می گیرند وبا تمام این توان در زمان ترورها، رژیم صهیونیستی و درزمان نفوذ فرهنگی فرانسه را جلومی اندازند.

منبع: لرستان خبر

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظرات

    • دانشجو
    • 26 بهمن 1393 16:14
    • 0
    هرکس با ولایت فقیه مخالف است من میگم خیلی غلط میکنی و نبایددرکشوری که ولی فقیه دارد نفس بکشی درموردشورای محترم نگهبان هم به شمامی گویم شما که باشورای محترم نگهبان مخالف هستیدو قوانین راقبول ندارید قوانین شما را قبول ندارند بروید فرمایشات امام (رض)رادرموردبنی صدرگوش کنیدهرچندامثال شماهم ازبنی صدر.......

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید