چهارشنبه، 29 فروردین 1403
انتخابات
شناسه خبر: 1236
  • 0

مجلس ششم مقابل رهبری ایستاد

برخی به دنبال احیاء مجلس ششم درانتخابات مجلس دهم هستند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: انتخابات سال آینده موضوعی قیامتی است و اگر اصولگرایان که ممکن است عضو هیچ تشکلی هم نباشند اما مطیع رهبری باشند در یک صف قرار بگیرند و اگر همت کرده و وحدت کنند نصرت الهی نازل می‌شود.

بالاگریوه- محمدنبی حبیبی صبح امروزدرهمایش ضرورت وحدت اصولگرایان دربوشهراظهارداشت:درنیمه دوم سال 91درحزب موتلفه انتخابات سال 92 را تحلیل کردیم وبه این نتیجه رسیدیم که بادو فرض انتخابات را شروع کنیم،اول با اینکه اصلاح‌طلبان متحد شده و وارد عرصه شوند و دومین فرض نیز این بود که اصولگرایان به وحدت نرسند.

به گزارش خبرگزاری فارس ازبوشهر،وی بیان کرد:ملاقات‌ های زیادی باحضرات آیات مهدوی‌ کنی ،مکارم‌شیرازی ، مصباح‌یزدی، نوری‌همدانی و آیت‌الله یزدی داشتیم و آیت‌الله مکارم تاکید کردندهرکس به تفرق اصولگرایان دامن بزندخلاف شرع و اخلاق انجام داده است.

 

                           خطرانتخابات سال آینده برای اصولگرایان بیشتراست

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت:امابا این وجودبرخی دوستان گفتند ما این تفسیررا قبول نداریم ودرانتخابات ریاست جمهوری جایی برای رقابت اصلاح‌طلبان نیست و صحنه در اختیار اصولگرایان است.

حبیبی ادامه داد: این گروه ازدوستان اصولگراصحنه انتخابات ریاست جمهور بامجلس نهم رایکی دانستندواین گونه تفسیرکردندکه اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم با هم رقابت کردند و نهایت مجلس اصولگرا به میدان آمد.

وی افزود: با این شرایط بود که بسیاری ازاصولگرایان احساس تکلیف کردند وواردعرصه شدندوبرخی هم یکدیگر را تخریب کردند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بابیان اینکه درانتخابات مجلس سال آینده خطرازدوره‌های گذشته انتخابات برای اصولگرایان بیشتر است، گفت: در انتخابات مجلس نهم رقبای ما عددی نبودند اما الان عدد شدند.

 

                   زلف اصلاح‌طلبان با ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور گره خورده است

 

حبیبی اضافه کرد:برخی دولت مردان که حزب هم دارند،حزبشان دراستان ها،زلف اصلاح‌ طلبان راباستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری گره می‌زنندوضمن اینکه امیدواریم دکترروحانی راضی به این امرنباشد.

وی گفت:دولت فعلی باشعاراعتدال واردمیدان شد اما آیاشعارهای دولت عملی شده؟، در تعدادی ازاستانها اصولگرایان را درو کردندبطور مثال درکرمان از 23 فرماندار، 20 فرماندار اصولگرا راکنار زده بودندو 20 اصلاح‌طلب منصوب کردند.

 

                                           مجلس ششم مقابل رهبری ایستاد

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت:اصلاح‌طلبان دراین شرایط دچارپارادوکس هم شدند ومی‌خواهند شریک کارهای مسئله‌دار و منفی دولت هم نباشد اما همزمان می‌خواهند به دولت نزدیک شوند تا پست‌ها را یکی پس از دیگری بگیرند.

حبیبی افزود:کسانی که وارددولت می‌شوند برخی ازآنان،حرفی راکه دولت خاتمی زده رامی‌خواهنددردولت روحانی هم بزنند،آنان باانتخابات ریاست جمهوری خیلی امیدوارشدندکه می‌توانندمجلس دهم نیزمانندمجلس ششم درست کنند،مجلس ششمی که گفتند درمقابل رهبری نایستاده‌ایم اما با عملکردخود نشان دادند که ایستاده‌اند.

وی افزود:درمجلس ششم وقتی مقام معظم رهبری برای مطبوعات حکم حکومتی دادندیکی ازاصلاح‌طلبان درمجلس عربده کشیدکه «‌آقای کروبی حکم حکومتی چه صیغه‌ای است» ودرهمین حال کاربه جایی کشیدکروبی هم اوقاتش تلخ شدوجواب آن نماینده را داد.

 

                      اصلاح‌طلبان به دنبال احیا مجلس ششم درانتخابات مجلس دهم هستند

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت:برخی اصلاح‌طلبان به دنبال احیامجلس ششم درانتخابات مجلس دهم هستند،ما اصلاح‌طلبی را که داخل نظام و مطیع رهبری باشد و رهبری را فصل‌الخطاب بداند را افراد خطرناکی نمی‌دانیم.

حبیبی اضافه کرد: با اصلاح‌طلبی که ولایت فقیه را قبول دارد و فرمان رهبری را مطلع می‌دانداماجریان اصولگرایی را تخطئه می‌کند مخالفتی نمی‌کنیم اما مخالف اصلاح‌طلبی هستیم که فتنه راه انداخته است.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان باید به ملت پاسخ بدهندکه سردمداران فتنه مدعی اصلی اصلاح‌طلبی بودند ضمن اینکه به اصلاح‌طلبان داخل نظام توصیه می‌کنیم چراازسران فتنه اعلام برائت نمی‌کنید؟چرااین دروغ شیطان‌صفتانه موسوی که درانتخابات تقلب شده رامنکر نمی‌شوید؟ و چرا از فتنه و فتنه‌گران برائت نمی‌کنید؟

 

                                            آقای روحانی مراقب فتنه‌ گران باشید

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود:به رئیس جمهورهم هشداردادم که آقای روحانی اگر می‌خواهیم کفه اصلاح‌طلبان سنگین‌تر از اصولگرایان باشد لااقل مراقب فتنه‌گران باشید.

حبیبی گفت:اکنون به کسانی که درفتنه نقشی داشته‌اندامتیازاتی قائل می‌شوندوحذف اصولگرایان ازپستها ازدروکردن هم گذشته و شبیه کارکمباین شده است.

                                دامن زدن به تفرقه اصولگرایان خلاف شرع وانقلاب است

 

وی بااشاره به اینکه دامن زدن به تفرقه اصولگرایان خلاف شرع وانقلاب است،بیان کرد:بالطف الهی درکشورجرقه ضرورت وحدت اصولگرایان زده شده وتمام سلایق اصولگرایی با هم ارتباط دارند وهرکس ادعای اصولگرایی دارد این جرقه در ذهنش زده شده که چاره‌ای به جز ائتلاف نیست و این جرقه به شعله مقدس ائتلاف تبدیل خواهد شد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: درحزب موتلفه ازچندماه پیش به این تصمیم رسیدیم که اولا ائتلاف اصولگرایان اجتناب ناپذیراست و این وحدت در صورت محوریت جامعتین بهتر تحقق خواهد یافت.

حبیبی اضافه کرد:با آیت‌الله موحدی کرمانی،یزدی،مصباح،حزب پایداری،جمعیت ایثارگران وبرخی علمای ترازاول جلساتی داشتیم و علاقمندی به وحدت در بین اصولگرایان در تمام استان‌ها پیش آمده است.

وی افزود: ضرورت وحدت در جامعه مدرسین، روحانیت مبارز برای اصولگرایان شکل گرفته و زمینه مناسبی برای وحدت اصولگرایان می‌بینیم.

 

                                         انتخابات مجلس آینده یک موضوع قیامتی است

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت :هرکس مانعی برای ائتلاف اصولگرایان شود روز قیامت جواب خدا را نمی‌تواند بدهد ، انتخابات سال آینده موضوعی قیامتی است واگر اصولگرایان که ممکن است عضو هیچ تشکلی هم نباشند اما مطیع رهبری باشند در یک صف قرار بگیرند و اگر همت کرده و وحدت کنند نصرت الهی نازل می‌شود.

دسته بندی: انتخابات
تبلیغ

نظرات

    • اصولگرا
    • 27 بهمن 1393 00:39
    • 0
    سلام اقای احمدی من از اتئلاف اصولگریان منظورم شخص خاصی نبود من که گفتم اصولگریان ائتلاف کنند .
    ******
    خواهش می کنم بنده که فرستنده کامنت ها را نمی شناسم .وهیچ فرد خاصی هم مورد نظرم نبوده اما دوست داشتم که فرستنده کامنت واضح و عیان نظرش را بگوید.
    • اصولگرا
    • 26 بهمن 1393 17:42
    • 0
    اصولگرایانی که به هردلیلی ائتلاف و یا ذره ای گذشت نکنند ضربه ای به اصولگرائی می زنند که اصلاح طلبان نخواهند زدومردم وشورای محترم نگهبان باید مثل اوایل انقلاب هوشیارباشندونگذارند مجلس ششم تکرارشود واگرخدای ناکرده اشتباهی بکنند وبعضی افرادواردمجلس شوند.......که تاوان آن خیلی سخت خواهد بود .
    *******
    بالاگریوه : انشاالله که اصولگرایان هرکدام یک قدم از خواسته های شخصی و فردگرائی خود کوتاه بیایند و فقط به فکر کل جریان ارزشی باشند تا بدخواهان نتوانند از شکاف بین آنان بهره برداری کنند.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید