شنبه، 1 اردیبهشت 1403
جهاد و مقاومت / جنگ نرم
شناسه خبر: 1203
  • 0

معاون هماهنگ کننده سپاه ابوالفضل (ع) لرستان :

فتنه اوج انحراف خواص بی بصیرت و حماسه 9دی باعث عبورکشورازپیچ خطرناک بود

سرهنگ پازدار : انحراف برخی از خواص بی‌بصیرت از آسیب‌های پیش روی نظام و فتنه 88 اوج انحراف خواص بی‌بصیرت بود که با خلق حماسه 9 دی کشور از این پیچ خطرناک عبور کرد.

به گزارش بالاگریوه سرهنگ علی حسین پازدار شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست و معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به آسیب‌ها و تهدیدات پیش روی انقلاب اظهار داشت: علی‌رغم تأکیدات و هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص خطرات تهاجم فرهنگی در چند سال اخیر اما متأسفانه متولیان دستگاه‌های فرهنگی در برهه‌های مختلف نسبت به مقابله با آسیب‌های این تهدید بزرگ قصور کرده‌اند.

به گزارش تسنیم وی بابیان اینکه تهاجم فرهنگی یک واقعیت است ونبایدآنرایک توهم فرهنگی قلمدادکنیم افزود:سپاه ازجمله مجموعه‌هایی است که نقش به سزایی را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ایفاء کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان بر ضرورت تأمین نیروی انسانی و تأمین امکانات موردنیاز برای تقویت حوزه فرهنگی سپاه لرستان تأکید کرد و گفت: حال که دشمن به باورها، ارزش‌ها و فضیلت‌های ما هجوم آورده است سپاه به‌عنوان ستون انقلاب باید خود را در جنگ تمام‌عیار فرهنگی پیش رو تجهیز کند.

پازدار به دیدگاه مثبت فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در خصوص تقویت حوزه فرهنگی سپاه استان اشاره کرد و ادامه داد: امروز دشمنان تلاش می‌کنند تا با تغییر الگوها جوانان را از ارزش‌های اسلامی و انقلابی دور کنند.

وی با تأکید بر اینکه نباید در مقابل دشمنان خارجی از موضع ضعف و منفعلانه عمل کنیم عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک نظام مقتدر وامدار هیچ کشوری نیست؛ بنابراین باید مقتدرانه در مقابل دشمنان بایستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان انحراف برخی از خواص بی‌بصیرت را از دیگر آسیب‌های پیش روی نظام عنوان کرد و گفت: فتنه 88 اوج انحراف خواص بی‌بصیرت بود که با خلق حماسه 9 دی کشور از این پیچ خطرناک عبور کرد.

پازدار القاء توهم توطئه، انزوای نیروهای ارزشی، جدایی انداختن بین مردم و مسئولان، ضعف در وجدان کاری و دست‌درازی به اموال بیت‌المال را ازدیگر آسیب‌هایی که می‌توانند انقلاب را تهدید کنند نام برد و افزود: همه ما باید مطیع امر ولایت باشیم؛ اما متأسفانه در این زمینه برخی‌ها فرامین مقام معظم رهبری را تفسیر رأی می‌کنند و درواقع آن چیزی را که به نفعشان است دنبال می‌کنند و آنچه که به نفعشان نیست را مطرح می‌کنند.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: احیاء و استقرار امامت در قالب ولایت، استقلال فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی، مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت خود، استقرار ارزش‌ها، رشد علمی در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه در مراکز آموزش عالی، احیاء منزلت زن و الگو گیری کشورهای مختلف از جمهوری اسلامی ایران و به دنبال آن ظهور جنبش‌ها و نهضت‌های اسلامی ازجمله دستاوردهایی است که به برکت انقلاب اسلامی در کشورمان حاکم شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر است و بااین‌حال باید قدر این انقلاب را خوب بدانیم و به مناسبت‌های مختلف ثمرات آن را مرور کنیم.

پازدار خاطرنشان کرد: به برکت این انقلاب نظام سراسر پوسیده رژیم طاغوت که در هر بخشی از آن گناه و معصیت موج می‌زد و مردم نمی‌توانستند به‌راحتی به عبادت بپردازند دچار فروپاشی شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید