جمعه، 10 فروردین 1403
رصد بالاگریوه / جهاد و مقاومت
شناسه خبر: 1174
  • 0

ره یافتگان وصال :

دلنوشته های شهدای پلدختر

دلنوشته هائی از شهدای گرانقدرشهرستان پلدختر که « بالاگریوه » از لابلای خاطرات ، نامه ها و وصیت نامه های آن عزیزان جستجو کرده تقدیم علاقه مندان به راه سرخ شهدا و فرهنگ ایثاروشهادت می کنیم

شهید جعفرکوشکی (معمولان)

امام را تنها نگذارید ، از او پیروی کنید و همیشه در خط ولایت فقیه حرکت کرده و در صحنه باشید..  بر روی قبرم ناکام ننویسید که این راه را خود آمده‌ام و به آنچه آرزو داشته‌ام رسیده‌ام .

شهید جمشید سلیمانی

در هر مکان و زمانی از انقلاب دفاع کنید و حق را ملاک قرار دهید زیرا که تنها حق ماندنی است و لاغیر.تمام هم و غمتان برای اسلام و امام مستضعفین (امام خمینی) باشد.

شهید سید محمد رضا موسوی

دوست دارم  اين بدن ناقابلم در راه اسلام و انقلاب اسلامي ايران تکه تکه شود تا فرداي قيامت در پيشگاه ابوالفضل (ع) سربلند باشم .

شهید حاجی رضا هاشمی

برادران پاسدار و بسیج شما به عنوان بازوی مسلح ولایت فقیه و سربازان اسلام و لشکر امام زمان (عج) هستید وظیفه شما صیانت از اسلام عزیز است در این راه باید شب و روز برای رضای خداوند و حراست از دین خدا تلاش کنید همه ما وظیفه داریم که این انقلاب را با رهبری الهی که دارد به اقصی نقاط جهان صادر کنیم .

شهید حسن نعمتی

خدايا با امام امت خود ميثاق بسته و به او وفادارم زيرا كه او به اسلام و قرآن وفادار است و اگر چندين بار در اين راه شهيد شوم دست از اين پيمان بر نمي دارم. درهرزمان و موقعیتی يارو مددكار امام و ولايت فقيه باشید و در برابر مشكلاتي كه از طرف ابر قدرتهاي جنايتكار براي انقلاب خونبار اسلامي ايران بوجود مي آيد ،مقاوم باشید.

شهید علی محمدحاتمی

شرمنده ام ازاينکه با يک بار شهيد شدن از صف سربازان حضرت امام کم مي شوم .اي کاش صدجان داشتم و صد بار شهيد مي شدم و زنده مي شدم و باز در راه امام به شهادت مي رسيدم .

شهید هوشنگ الهياري

بارالها تو را سپاس وستايش مي كنم كه توفيق عنايت فرمودي در راه اسلام عزيز خدمت كنم . به هم ميهنانم وصيت مي كنم هرگز زير بارستم استعمارگران ومستكبران نروند و قدر شناس اين انقلاب و امام باشند .

شهید محمد گلشن

خداوندا تو شاهد باش که با کمال عشق و علاقه مرگ در راه تو را پذیرا شدم تا بار امانت سنگینی را که بر دوشم گذاشته بودی با سرافرازی به سرانجام برسانم پس  مرگ ما را شهادت در راه اجرای فرامینت قرار بده و ما را در روز محشر در صف شهدای کربلا قرار بده.

شهید فتح اله نظام الاسلامی افرینه

رزمندگان اسلام با آرزوي لقاء الله از جان خود گذشته اند و در راه او از همه چيز چشم پوشيدند ولي در اين ميدان انتخاب است كه خداوند بهترين بندگان خود را گلچين و با واژه زيباي شهادت آنها را به ديار انبيا و صالحان و صديقين مي برد.

تبلیغ

نظرات

    • همشهری
    • 15 دی 1393 22:52
    • 0
    ما هرچه داریم ازحرمت خون شهداست انشاله حامی خونشان درگفتاروکردارمان باشیم.
    • با لا گريو ه اي
    • 13 دی 1393 10:34
    • 0
    شهدا زنده اند . امنيت و سلامت دو نعمت مجهول هستند تا وقتي آنها را داريم قدرشان را نمي دانيم . امنيت امروز ما مديون شهداي گرانقدر ما مي باشد براي شادي روحشان صلوات مي فرستيم لطف كنيد زندگي نامه شهيد شكارچي را در همين سايت بگذاريد.
    ======================
    باتشکرازارسال پیام شما، ازمدتهاپیش به خانواده های معظم شاهداعلام کرده ایم تاوصیت نامه،خاطرات،دست نوشته و زندگینامه شهدای والامقام را برای چاپ درنشریه ارسال نمایند . که متأسفانه تعدادی هنوز اقدامی نکرده اند.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید